Авторизація

HomeНаше життяПро те, що хвилюєВидобуток бурштину. Блок-пости для роздумів

Видобуток бурштину. Блок-пости для роздумів

( 5 Votes )

Хочу звернутися до всіх громадян на рахунок статті про мораторій на видобуток бурштину! Люди, якщо ми самі не почнемо щось робити, ніхто за нас це не зробить. Ось і вчора невелика група громадян Володимирця вирішила почати цю справу, адже у всіх на вустах тільки мова про бурштин!

Вчора (мається на увазі понеділок, стаття була надіслана 11.03. ввечері - адм.) вирішили поставити біля маслозаводу такий собі блок-пост! Розказувати людям, що бурштин копати заборонено і вилучати лопати на перший раз. Ви представте: тільки за вчорашній вечір було вилучено і спалено близько 70 лопат! 

Їдуть копати весь Зарічнянський район, Дубровицький, Житомирська область , Маневичі! Було до 500 машин. Це при тому, що маса машин поїхала на Степангород через Озеро і через Дубівку!

Також приїжав, якщо не помиляюсь, пан Полховський - т.в. начальника Володимирецького відділку міліції, і сам говорив, щоб допомагали їм з цим боротися. До речі, почали до маслозаводу підходити старенькі бабці і казати: "Хлопці, ви молодці. Правильно все робите, бо ви -- майбутнє Володимирця". Зворушливо, звичайно, але краще б правоохоронці масово підключилися...

Хочу також наперед вибачитись перш за все перед маршрутчиками, яким створювались деякі проблеми з проїздом,але як кажуть всім добрий не будеш. На другий день вирішили поїхати зранку на Клондайку,і пояснити людям,що копати ніхто не буде, поки не вирішиться ця проблема, договорились до 5 годин вечора.

О 5 годині ми приїхали на клондайк і всіх вигнали! Це перша маленька перемога. До чого веду: люди, якщо хочемо щось зробити для свого містечка, потрібно всім разом  діяти!  Бо поки влада ділить портфелі, все нищиться. Хочу звернутися до людей: люди! Хто, як не ми?!

Бажаючих просимо підходити у вечірній час до молокозаводу на підтримку своїх земель. Ми зараз робимо маленькі кроки до перемоги, але вони є. Також потрібно подякувати жителям с Жовкині, які своїм прикладом надихнули нас на боротьбу з копачами!

Шановна редакція, вибачте за помилки, бо пишу вам вперше!


Матеріали по темі:


 

 

 

Коментарі   

 
+12 # Гість 12.03.2014, 12:16
Я звичайно тільки за. Але Ви Валентино уточніть, що там стоять ті самі(Володимире цькі) копачі, які хочуть копати самі(Володимире ць, Каноничі, Дубівка)без інших (Воронкі,Мульчи чі,Довговоля Жовкині і інші села за межами нашого району).
Відповісти
 
 
+4 # ааааа 12.03.2014, 20:23
добрий вечір!!я думаю якщо все вийде то пока що взагалі ніхто копати не буде!!!хоча би в каноничах!!!якщ о влада допоможе то і мити також!!!до речі після цих подій стали і мойки!!!розумію що буде це важко зробити,але якщо будуть всі що були разом то це реально!!
Відповісти
 
 
+8 # Гість 13.03.2014, 09:27
Ага, розкатали губу: копати не будуть... Поки ви там копачів ганяєте та лопати палите, мойщики вже домовилися з Правим сектором пр "кришування" (ті пообіцяли брати на 100 доларів дешевше) і за пару днів, як трохи все притихне, почнуть собі далі мити. Плювали вони всі на мораторії, на закони, в мутній воді рибку легше ловити... Думаєте, новому голові РДА Володимиру Сaвоніку вдасться їх приструнити чи, тим більше, заставити їх платити в бюджет? Сумніваюся... От вам і революція, от вам і Майдан
Відповісти
 
 
0 # Гість 13.03.2014, 12:27
"С этого места поподробней..." - я щось проспав? Савонік - голова? Вже офіційно призначений? Чи ви маєта свою (перевірену) інформацію, то озвучне всім нам. Може вже і заступники є?
Відповісти
 
 
-9 # ааааа 13.03.2014, 18:35
ви знаєте,я теж це сьогодні почула!!!люди скажіть як людина в 25-26 років яка працювала в музеї,в такий важкий час може керувати районом!!!це абсурд!!ще Бобрика поставте замом бо вже раз накерував!!ба більше його більш за все поставили бо в нього якщо не помиляюсь родич очолює Свободу в Рівному!правду писав один дописувач,не за те люди вмирали на майдані!!!є пропозиція:дава йте зробимо так як в Рівному,в 13-00 в неділю біля пам"ятника Шевченку погодження керівників району з ГРОМАДОЮ,а не робити бардак!!!до речі почали вже і мити і копати!!!тепер самі ідіть їх ганяйте!!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 13.03.2014, 19:06
Валентино, кого Ви бачите керівником РДА? А заступниками? Якщо збирати віче - треба запрошувати голову ОДА і вносити пропозиції, а не зібратися поговорити. І ще таке: давайте кожен сам собі поставить оцінку - чого він вартий, перш ніж оцінювати інших. Скільки разів кожен з нас був на Майдані (не плутати з антимайданом)? Як довго? Який внесок зробив в перемогу Майдану? Бо на словах усі розумні і можуть керувати... А брати відповідальніст ь на себе - бояться.
Відповісти
 
 
-1 # Активіст 13.03.2014, 19:12
Я думаю, що "вони" і так зберуть свій "майдан" і подемонструють "погодження з народом", бо так заповідав великий Рибачок(голова ОДА). Сумніваюсь, що вас (чи нас) хтось слухатиме.
П.с. Згадайте майдан, люди забороняли піднімати політичні прапори, бо то була "революція гідності". Але, як казав один політолог (не Савонік): после революции происходит наказание невиновных и поощерения непричастных...
Відповісти
 
 
-1 # ааааа 14.03.2014, 09:27
я бачу чесного і порядного,і точно не Савонюка або Бобрика!!!!!люд и вони вже керували,досить !!
Відповісти
 
 
+3 # Гість 14.03.2014, 10:23
може бачите себе? :lol:
Відповісти
 
 
+10 # Гість 14.03.2014, 10:56
Я так зрозумів,що Валентину і у владу не беруть і бурштин копати не пускають.
Відповісти
 
 
-10 # ааааа 14.03.2014, 18:21
помиляєтесь!!!і копаю і при владі!!! :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
+6 # Гість 14.03.2014, 19:14
То чому боретеся з копачами і чому вам не подобаються ще не призначені керівники? Хочете все в одних (своїх) руках тримати?
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 16.03.2014, 16:15
Валя, під кого копаєте??? :D :lol: :roll: Можете не відповідати.
Відповісти
 
 
0 # ааааа 15.03.2014, 16:54
на мене влада не впливає!!вислов люю свою думку!!
Відповісти
 
 
0 # Активіст 15.03.2014, 20:06
Дуже добре, Валентина, що існують люди, які не бояться висловити думку. Погано, що до раціональних думок (ідей) мало хто прислухався. Але не варто опускати руки (тим більше ображатися). Для цього шукайте онодумців, спілкуйтесь і все буде добре. Часто люди ображаються тільки за те, РОЗУМНУ ЧИ ДОТЕПНУ ДУМКУ ВИСЛОВИЛИ НЕ ВОНИ.
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 15.03.2014, 23:15
ВСІМ, ВСІМ, ВСІМ! Пропоную дописувачам запропонувати кандидатуру на посаду голови РДА, а редакція сайту нехай створить рейтингове голосування. Так ми зможемо знати громадську думку. Хто "за" натискайте "+".
Відповісти
 
 
-20 # Siegfried 16.03.2014, 06:24
Шидловська Софія Олександрівна Відділ освіти виховання і спорту. Там вона на керівних посадах. А що, кандидатура хороша. От тільки чи погодиться? Бо я чув що вони такі фанати, що не кидають своєї освітянської ниви.
Відповісти
 
 
-18 # Активіст 16.03.2014, 07:25
Чудово. Я пропоную не звертати увагу на "погодиться" - "не погодиться". Наше основне завдання сформувати громадстку думку (можливо і прорекламувати сайт, думаю редакція нам тільки буде вдячна). То я пропоную Осмоловича Олександра Григоровича - селищний голова, Господарник, незаполітизован ий, юридично грамотний, з колосальним досвідом, місцевий, у великих корупційних схемах не помічений.
Відповісти
 
 
-11 # Siegfried 16.03.2014, 09:56
А може нехай господарює далі в селищі. Тим більше вже проблеми знає на зубок. А зараз можливо відкриються нові можливості, фінансування і т.п. Най буде.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 16.03.2014, 09:52
Дайош люстрацию Шидловской!!!!
Відповісти
 
 
+6 # Активіст 16.03.2014, 14:10
Люстрацію дамо всім своїм голосуванням і коментарями, треба визначитись із списком кандидатів.
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 16.03.2014, 14:33
А ви її знаєте чи заздрите? Чи просто так ляпаєте? (стосується гостя)
Відповісти
 
 
+6 # ааааа 16.03.2014, 10:52
який Осмолович!!люди схаменіться!!!м ало накрав!!!!невже видумаєте що люди не бачать!!!!
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 16.03.2014, 14:07
Я поважаю думку кожного, але і ви теж - уважте. Пропоную своїм голосом за того чи іншого кандидата і визначитись із вибором. Бо не може бути людина угодна всім, для того і є більшість.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 16.03.2014, 10:54
А як Вам кандидатура підприємця Бортніка Анатолія?
Відповісти
 
 
+1 # Гість 16.03.2014, 14:01
так само, як і Безушка Валерія (Перчика) - ніяк.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 17.03.2014, 11:16
Шановна, якщо при владі і копаєте то це корупція! Знаєте про таке?
Відповісти
 
 
-18 # Гість 17.03.2014, 12:29
Народ де кандидати? Чи немає достойних? Може будемо чекати поки із інших районів "достойних" завезуть? Пропоную Котовича Арсена Павловича - порядна досвідчена людина, голова "Батьківщини" в районі!
Відповісти
 
 
0 # Активіст 17.03.2014, 15:33
Дякую за активність. Вже є перші кандидати. Осолович О.Г., Шидловська С.О., Бортник А.А., Котович А.П. Ще є пропозиції?
Відповісти
 
 
+1 # Siegfried 17.03.2014, 15:49
Мені це нагадує гру в пісочку. Ми тут самі щось вирішуємо, пропонуємо. А який реальний механізм (у правовому полі) ? Комусь цікава наша з вами переписка? Судячи з коментарів і лайк-анлайків нас не багато.
Відповісти
 
 
-3 # Активіст 17.03.2014, 16:20
Так, погоджуюсь. Думав, що редакція сайту підтримає цю ідею.Складаєтьс я враження, що вони "язика проковтнули" очікуючи нового "хазяїна" у вигляді нового голови РДА (щоб бува не розсердити). Ось наприклад 3444.нет регулярно проводить опитування, зараз, наприклад, за якого кандидата в президенти ви голосувалиб. Але чому дивуватися, Полісся притримується принципу - тихіше їдеш, далі будеш. (і гроші будуть водитися). Ех майдан, майдан, змінивши систему, "с[ЦЕНЗУРА] людський не подолав"!
Відповісти
 
 
+4 # Сергій СКІБЧИК 17.03.2014, 17:07
Агов, не перегинайте! Коли запропонували реальних кандидатів? Сьогодні о 15:33! Опитування вже є, голосуйте. Якби ми самі висували кандидатів, ви б нас швиденько звинуватили в лобіюванні чиїхось інтересів. А так це ініціатива користувачів сайту. Тільки, будь ласка, не пропонуйте щогодини додавати в опитування нових кандидатів. Голосуємо тільки за тих, хто є у списку на даний момент, тобто на 17:10. Інакше ніякого обєктивного зрізу не вийде...
Відповісти
 
 
-16 # Гість 17.03.2014, 16:49
Троневича забули
Відповісти
 
 
+4 # Сергій СКІБЧИК 17.03.2014, 16:59
Опитування готове, голосуємо. Тільки на що воно вплине...
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 17.03.2014, 17:07
Вот, вот, я ж кажу, граємося і думкою радіємо.
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 17.03.2014, 17:12
Але хоча б побачимо симпатії і підтримку. Згодиться.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 17.03.2014, 17:29
Вже ні на що не вплине,пане Сергію.
З повагою до Вас,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Що містя пошкодували в списку?Могли б і включити в опитування.
Відповісти
 
 
0 # Активіст 17.03.2014, 21:13
Вибачте, що "перегнув". Нерви після цих подій розшаталися. Дякую за опитування. Воно насправді ні на що не вплине, але нам потрібен так би мовити "кадровий резерв", щоб всякі там "іногородні", як ото колись Мельник не прийшли. Думаю, місцевий буде більше за громаду дбати.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 17.03.2014, 15:51
Голова ОДА Сергій Рибачок озвучив прізвища претендентів на посади керівників райдержадмініст рацій. Так, головою Дубровицької РДА, ймовірно, стане Юрій Лосік, Зарічненської – Павло Мельник, Володимирецької – Володимир Савонік. Рокитнівську райдержадмініст рацію очолить Світлана Пахлюк, Острозьку – Юрій Олексійчук, а Рівненську – Олексій Бучинський. Радивилівщиною керуватиме Володимир Кондик, Демидівщиною – Сергій Радченко, Млинівщиною – Алла Черній. Головою Здолбунівської РДА стане Олександр Бухало, Сарненською – Сергій Євтушок, Березнівською – Людмила Пилипчук, Костопільською – Юрій Кузнюк. Руслан Сивий й надалі керуватиме Дубенським районом. Водночас кандидатури на посади голів Гощанської та Корецької РДА наразі в стані обговорення. http://www.rv.gov.ua/sitenew/main/ua/news/detail/28316.htm
Відповісти
 
 
+5 # Siegfried 17.03.2014, 16:56
Ну й все. Чого так було переживати і метушитися? Всё уже украдено до нас... ой, вибачте... все вже вирішили за нас.
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 17.03.2014, 17:01
Опитувальник http://www.polissya.net/component/poll/6-golova-rda-golosyvannia.html
Відповісти
 
 
+1 # Гість 17.03.2014, 17:10
куди нажимати? Щось в мене не працює)))
Відповісти
 
 
+2 # Гість 17.03.2014, 17:21
Є такий психічний розлад як "синдром майдану".
З повагою до всіх, ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Це не я придумав,про це Богомолець розповідала.Всі м удачі.
Відповісти
 
 
-12 # Депутат 18.03.2014, 09:52
Ще не призначений в районі керівник РДА, а відчуття "його руки" відчувається. Сьогодні вранці був свідком так би мовити "розгону" копальників бурштину. (До речі: були озброєні люди не тільки в міліцейській формі.) На мою думку, влада наступає на ті ж граблі, тільки ще більше міліції, ще більше контролю. Це шлях - в нікуди. Вище я описував свій план розв'язання проблеми, і впевнени, що тільки спрямування даної проблеми в "правильне русло" і є шляхом її вирішення. Можливо це тимчасове явище і очікується зміна в закодавстві. Можливо. Але після змін все потрібно буде розпочинати спочатку, а на це потрібен час, який ми втрачаємо.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 18.03.2014, 12:16
Люди, схаменіться!! Яка Шидловська!?? Ще б Рижого запропонували!! Вам мало було КАНАНИЧ при владі?????
Відповісти
 
 
0 # Гість 18.03.2014, 14:05
От і я кажу: яку Шидловську?!!! Її хтось запитував? А хто хоче мене пролюструвати - заходьте вгості! Щодо жителів Канонич при владі - то це школа винна, що толкових людей у світ випускає!!! Претензії - до виробника!
Відповісти
 
 
+1 # Гість 18.03.2014, 13:31
Можна детальніше дізнатися, як саме вдалося відняти 70 лопат і погнати старателів з Клондайку? Рота "Беркуту" була під керівництвом?
Якщо є бажання справді стабілізувати якось ситуацію, то слід мотопомпи знищувати прямо на місці. Копачі з лопатами не такі страшні, але потребі можна і лопати на місці перековувати на орала. Це ситуації не переломить, але ускладнить сам "процес". Правда потрібні кілька взводів спецназу, а "Беркут" ліквідували. Тимчасово звичайно. Поки в країні безвладдя.
Відповісти
 
 
+8 # Гість 18.03.2014, 14:42
Щодо жителів Канонич у владі. Відповідь очевидна, якщо хтось з них влаштовується у державну структуру, то через пару років там робить пів села.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 18.03.2014, 14:46
таки ви праві. взяти хоча б районо, рда, міліцію свого часу.
Відповісти
 
 
+1 # Активіст 18.03.2014, 16:44
Звертаюсь до Адміністратора, певні сумніви виникли щодо голосування "За кого з кандидатів на голову РДА ви голосували б". Буквально за декілька годин рейтинги двох "БЮТівців" стали лідируючими і практично ідуть врівень. Це наводить на думку, що хтось одна людина "нагонить" рейтинг. Прохання вас перевірити на зловживання у вигляді одного ІПшника. Якщо це виявиться, то , прохання всі голоси заразовувати за "один" голос. Буду вдячн й за відповідь.
Відповісти
 
 
-1 # Administrator 18.03.2014, 17:49
Квота на голосування на даний час складає 1 тиждень (тобто з одного IP можна проголосувати 1 раз на 7 днів).
Рейтинг якщо і нагонять, то з різних "айпішників".
Та й врешті справа не в IP адресах, а в cookie.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 18.03.2014, 17:48
Сучасні інформаційно-ко мпютерні технології дозволяють "наганяти" голоси з одного ПК (персонального компютера). Так що це голосування - конкурс умільців з володіння компютерною технікою!
Відповісти
 
 
0 # Активіст 18.03.2014, 19:16
Ніде правди немає :sad: Вже можете закривати це "наганяння", а не голосування. Чув, що є електронно-цифр ові підписи, що видаються людям, як в прибалтиці, там за президента голосують ними, тоді точно один голос - одна людина.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 18.03.2014, 20:37
повністю з вами згідний. взяти хоча б голосування за медицину: вранці 90% незадоволених,а ввечері вже навпаки. відчувається рука наших перевертнів депутатів (стосується тих, хто був спочатку в ПР потім різко став любити Батьківщину).
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 18.03.2014, 19:21
Я спостергігаю: методично, кожну хвилину, Мартинюку і Котовичу добавляється один голос. Почергово. Ще Котовичу - повірю, але Мартинюку - ПОВНИЙ БРЕД. Можливо ця людина, що таке робить читає коменти, тоді це їй присвячується: якщо навіть твій "кумир" переможе в рейтингу, то це не буде в його підтримкою, люди на цими цифрами не стоятимуть, то це і ломаного гроша не варте. Зупинись. Дай людям слово сказати.
Відповісти
 
 
0 # ааааа 18.03.2014, 18:22
так-так сьогодні озброєні людей ганяють,ставлят ь на коліна,а ввечері вже всі їдуть мити!!!!!!!!!!д о речі,забиравши лопати не було ні одного Беркутівця.були прості люди!!
Відповісти
 
 
0 # Гість 19.03.2014, 08:14
Що це за прості люди, які на вулиці віднімають в простих людей їх майно? "Свобода", "Правий сектор" інші рекетири?
Відповісти
 
 
-6 # ааааа 18.03.2014, 21:19
відповідь активісту!!чого ви паритесь за те опитування!!!сь огодні вже Савоніка затвердили!!
Відповісти
 
 
+5 # Активіст 18.03.2014, 21:38
Той що, що затвердили? Опитування завжди популярні в населення. Цікаво навіщо "політичного пенсіонера" ставили в рейтинг? Мубуть, він просто земляк людей, що формували список, та ще й так старанно за нього голосують. Ну от вам і відповідь, багато чого цікавого можна прочитати, якщо уважно читати.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 19.03.2014, 13:19
Просив же пана Сергія мене включити в список для голосування.Ага , діждешся!Земляк а включив.
З повагою до всіх,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Між іншим від нас не залежить хочемо ми того чи іншого кандидата.Призн ачає його Президент Украіни вибраний прямим голосуванням на виборах.В даний час це проблематично по тій причині що є В.О.,а це ще не Президент.Гірко ,але факт,стадо ніколи не вибирає собі пастуха.
Відповісти
 
 
+3 # Administrator 19.03.2014, 13:30
Так піде? От зараз узнаємо який у Вас "рейтинг" серед користувачів 8)
Відповісти
 
 
+1 # Гість 19.03.2014, 14:49
ВСІМ!ВСІМ!ВСІМ! І більше нікому! Друзі моі прошу Вас усіх підтримати і проголосувати за кандидата на голову Володимирецькоі РДА ВЕСЕЛОГО КОТА ВАСЮ.
З повагою до всіх,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Адміністрат ору щира подяка, я знав, пане АДМІНІСТРАТОР і вірив, вірив що Ви зі мною і мене не підведе.Зі свого боку обіцяю бути толерантним до всіх,хто проголосує за мене на сайті,поважати колег по перу та шанобливо відноситися до журналістів.Крі м того,в разі удачі зобов'язуюся всім бажаючим надати свій мобільний телефон для обговорення бачення подальшоі співпраці.
Я ВЖЕ ПРОГОЛОСУВАВ ЗА ВЕСЕЛОГО КОТА ВАСЮ.
А,ТИ ДРУЖЕ?
Усміхніться друзі,і все у вас буде добре! :-)
Відповісти
 
 
+1 # Активіст 19.03.2014, 16:01
Я не зрозумів позицію адміністратора (редактора) сайту. Це як розуміти, якщо у вас несерйозні опитування, то така ж "жовта" преса? То всі повідомлення на рівні "одна бабка сказала"? Як можна знущатися з людей, які серйозно сприймають і інформацію і опитування? Ганьба! Тоді друкуйте опитування в рубриці "юмор" чи "для [ЦЕНЗУРА]в". А так просто ганьба. Думаю, читачі самі зроблять висновки щодо довіри до сайту. Та й ще в час скорботи і смути. Ганьба ще раз.
Відповісти
 
 
0 # Administrator 19.03.2014, 17:00
Шановний Активіст!
Ви самі запропонували опитування із власними кандидатами, ми додали ще кількох від інших користувачів.
Так, з Веселим Котом Василем - не надто вдалий трюк. Вже виправили.
Щодо серйозності опитування: вірити/не вірити опитуванню - це справа кожної людини особисто.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 19.03.2014, 08:12
Призначати виходячи з опитування телефонного, телевізійного чи на сайтах? Що кретини? І навіщо витягувати пенсіонерів, які вже своє відкерували? Все так погано, може і Кравчука в президенти?
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 19.03.2014, 09:42
Ну то ж витягують тих, хто має СТАЖ у керівництві. :-x Потрібно такі правила застійні докорінно міняти. Потрібні молоді незаболочені уми. Без застійного мишлення. Дуже хотілося б щоб керували люди не залежні від політ партій. Але хто нас чує?
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 138 гостей на сайті