Авторизація

HomeНовиниОфіційноЗвернення голови Володимирецької РДА Володимира Хоружого (+опитування)

Звернення голови Володимирецької РДА Володимира Хоружого (+опитування)

( 0 Votes )

Найперше хочу подякувати кожному, хто 25 жовтня 2015 року виконав свій громадянський обов’язок -  прийшов на виборчу дільницю та проголосував. Сподіваюсь, що ці вибори стануть крапкою у процесі становлення нової влади. Також дякую усім причетним до організації виборчого процесу у районі - вибори відбулися прозоро, відкрито та демократично.

Щиро вітаю переможців виборів до районної, селищних та сільських рад, а також представників від Володимиреччини в облраді  – саме Вам мешканці району довірили представляти їхні інтереси на місцях, тому разом з довірою на Вас покладена величезна відповідальність за якісні зміни нашого з Вами «завтра».

Вже сьогодні Володимиреччина очікує активної роботи новообраного депутатського корпусу з новими силами в об’єднаній злагодженій команді заради прогресивного розвитку району, бо ж жителі Володимиреччини обирали депутатів не для більшості чи меншості, не для чергових політичних непорозумінь, а для вмілого вирішення соціально-економічних питань району. Тож закликаю новообраний депутатський корпус Володимиреччини до єднання та консолідації.

Вважаю, що районна рада та районна державна адміністрація мають працювати як злагоджений механізм заради поліпшення життя пересічних мешканців району.

Усі разом ми повинні об’єднатися навколо стратегії розвитку Володимиреччини, яка буде розроблена за участю усіх без винятку фракцій, представлених в раді.

Переконаний, що ефективна робота депутатського корпусу залежить від вмілого керівника, якого оберуть депутати для організації роботи, тож хочу застерегти від політичних інтриг заради курсу на оновлення влади – обирати в чесності і прозорості. Бо наші дії сьогодні – це наша дійсність вже завтра.

Досвід демократичних країн Європи, на курс яких зорієнтована Україна, свідчить, що переможець виборів має стати центром об’єднання депутатів. Беручи до уваги цей досвід, я впевнений, що саме «Блок Петра Порошенка «Солідарність» має стати центром об’єднання депутатів райради та запропонувати голову ради.

Другою на виборах до райради стала партія ВО «Батьківщина». Тож, саме представник цієї політсили має бути заступником голови ради.

Звертаюсь до усіх представників політичних сил, представлених в оновленому складі районної ради, з проханням до понеділка визначитись з кандидатом на голову районної ради, його заступника та членів комісій, а також чекаю на пропозиції щодо формування подальшої стратегії розвитку Володимиреччини та обговорення питання угоди про співпрацю, над якими працюватимемо спільно.

З повагою,

голова райдержадміністрації Володимир Хоружий

 

 

Коментарі   

 
+98 # Гість 06.11.2015, 17:53
Шановний Володимир Іванович,Ви бачите як проходить голосування на сайті.Ви програєте,а тому щоб якось спасти ситуацію пропонуємо Вам включити до списків для голосування ВЕСЕЛОГО КОТА ВАСЮ (раніше його завжди включали).Він Вас не підведе, і не треба вказувати депутатському корпусу району чия голова,а чиї копита.Реальних Ваших 20 відсотків.А стратегію розвитку розвитку Володимиреччини Вам вже давно потрібно було б сформувати. Чим Ви до цього часу займалися?
Відповісти
 
 
+54 # Гість 06.11.2015, 19:33
Голова райдержадмініст рації - від БПП "Солідарність". то голова райради - від ВО "Батьківшина" - результати виборів показали такий варіант.
Відповісти
 
 
+95 # 8888 06.11.2015, 19:55
Яка Європа,Володими р Іванович!!вже ЕСКАВАТОРИ працюють в Дубині цілодобово,і кількість їх тільки збільшується!!ц е по вашому-Європа!з робіть робочий візит(виїзне засідання) в понеділок,подив іться на Європу по-володимирець ки!
Відповісти
 
 
-44 # Гiсть 07.11.2015, 08:31
Голосуй не голосуй всеодно получиш ... ой вибачте - "Батьківщину". Бо цього хоче Скібчик...
Відповісти
 
 
+33 # Гість 07.11.2015, 12:09
До чого тут Скібчик не поясните?
А по темі: одна з двох партій-переможц ів уже має свого керівника - голову РДА, тож по логіці речей головою райради має бути лідер/представн ик іншої фракції, не обов’язково "Батьківщина" (взагалі, їхній демарш у ВР і відмова голосувати за важливі для країни закони після комбінації "пляшка-голова Кужіль", наглядно показав як і для кого "працюють" наші нардепи) інакше ризикуємо отримати у районі таку собі "януковиччину", монополію влади.
Відповісти
 
 
+73 # Гість 07.11.2015, 15:55
Цікаво' а який відсток жителів підтримує Вашу кандидатуру Володимир Іванович як голови РДА. Може варто провести опитування? Чи це Вас не цікавить?
Відповісти
 
 
-27 # Гість 07.11.2015, 19:43
Опитування проводилося на цьому ж сайті ще перед призначенням В.Савоніка.
Відповісти
 
 
-53 # Гіcть 07.11.2015, 21:01
Відповідь проста: більше 25 % і перемога на виборах - це результат політичної партії БПП в районі, де Хоружий - перший в списку.
Відповісти
 
 
-45 # Гiсть 07.11.2015, 18:10
До того, що Скібчик йшов в райраду за списками "Батьківщини" і бажає перемогти представнику цієї партії, а сайт у його розпорядженні, адмністратор зробить потрібний результат, от до того він тут.
А от по логіці речей: в 2014 році були вибори президента, переміг: Порошенко, звідси представник - голова РДА, а в 2015 - вибори у місцеву районну раду і перемога в БПП, то і голова від переможця, як ви думаєте, хто претендував би на голову РДА, якби перемогла скажем УНП? Оце логічно. Щоб не отримати "монополію" треба бути всім партіям представленим у владі і контролювати її. І з іншої сторони у разі вибору голови з іншої партії знову буде протистояння типу Ткачук - Мартинюк, що як показує практика для району нічого доброго не принесе.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 07.11.2015, 19:52
Саме про монополію йдеться у зверненні,а в результаті вийде анархія...
Відповісти
 
 
-24 # Гість 07.11.2015, 19:51
а чи може хтось пояснити, наскільки коректно редатору газети йти у депутати від одної з партій? Як на мене це повністю дискредитує газету як обєктивний орган...
Відповісти
 
 
-4 # Гість 07.11.2015, 20:23
Насмішили, чесно. Про об’єктивність. :lol: Ви ж знаєте про другу найдревнішу? То про газетярів :lol:
А наскільки коректно мільярдерам олігархам, власникам медіа холдингів та центральних ТБ-каналів іти в президенти, нардепи, мери і інші органи влади вищого ешелону, не кажучи уже про місцеві органи самоврядування? то чим редактор гірший?
Ви тільки прогляньте наше ТБ, паперові та інтернет видання - там об’єктивністю пахне? Чорний піар та "джинса".
Відповісти
 
 
+2 # Гiсть 07.11.2015, 20:32
Точно підмічено "нічим не гірший", він такий як і вони. То на партію кума Путіна працює http://4vlada.com/rivne/37091 , то на Батьківщину http://www.oporaua.org/news/2582-rivnenshchyna-hto-stojit-za-obmanom-vyborciv-u-155-okruzi?format=phocapdf він точно такий самий як і ті "продажні журналюги"
Відповісти
 
 
-3 # xosяin 09.11.2015, 10:42
По Путіну і Скібчику цікава публікація http://nsju.org/journals/2015/04/Jurnalist-Ukr-04-15.pdf (24 сторіночка).
А по ОПОРІ що має бути? То просто посилання на голонву сторінку їхнього сайту
Відповісти
 
 
-1 # Гіcть 07.11.2015, 20:55
Бачив зустріч Савіка Шустера із журнаістами на 3S, він сказав: в демократичних країнах часто політики ідуть працювати журналістами, тому, що багато знають про політику, але не часто журналісти ідуть в політику, а якщо ідуть, то припиняють назавжди журналістську діяльність. Ставши кандидатом Скібчик дефакто пішов в політику, то чи готовий він полишити журналістику?

Не даремно ж лише Батьківщина надрукувала "щиру подяку газеті ВВ за передвиборчу роботу", ніхто інший з політиків не дякував, мабуть, вони гроші платили, а Батьківщина?
Відповісти
 
 
+20 # Гість 07.11.2015, 20:03
Тобто ви всерйоз думаєте що дане опитування повпливає на рішення депутатів? Особисто я - ні. Такі речі вирішуються, як модно зараз говорити, "в кулуарах", а не в анонімних опитуваннях на сайтах районок. :-)
Щодо перспектив району - не думаю, що верхівка району із однієї фракції буде краще ніж із різних.
Однополярна влада, яка не має серйозної опозиції свого рівня (реальної, а не фіктивної) має звичку дуже швидко забувати обіцянки перед виборцями. Що виливається, в кращому випадку, до недовіри та неприязні до цієї влади, в гіршому - до "майданів", революцій і т.д.
виходячи з цього - хай краще влада конкурує між собою (що не може бути при зосередженні влади в одних руках), а вже люди дадуть оцінку.
Відповісти
 
 
-6 # Гіcть 07.11.2015, 20:46
Це раніше рИгіонали із БЮТовцями в кулуарах домовлялися. Це сміливо заявити про відкритий процес виборів. Побачим що із цього вийде.
Відповісти
 
 
-40 # Гiсть 07.11.2015, 20:39
Я голосував за БПП і ми стали переможцями, поясніть мені чого тепер має бути голова від тих хто програв? Може хай не Осмолович буде мер, а хтось із програвших, бо він вже два рази був, хай поділиться владою? Маячня якась.
Відповісти
 
 
0 # Flit 07.11.2015, 22:13
"Подарувавши" місце голови райради БЮТівцям, Хоружий теоретично отримає 50% депутатів на своїй стороні. А практично - хто зна.
Відповісти
 
 
+2 # Flit 07.11.2015, 22:09
На мою думку - або БПП (самий очевидний варіант), або УНП ("права" партія, орієнтована на євпропейський розвиток).

Інші партії або дискредитовані вчинками своїх лідерів і партійної верхівки (БЮТ, радикальна партія Ляшка), або перефарбовані регіонали (Укроп, Прогрес), або просто карикатурні та відверто шкідливі для країни в всеукраїнському і місцевому масштабі (Свобода та й Ляшка сюди теж).
Відповісти
 
 
+13 # Flit 07.11.2015, 22:19
Total votes: 268
You have already voted. Only one vote each 24 hours is allowed.

Голосувати можна ще раз кожну нову добу?
Про яку серйозність цього опитування може йти мова :lol:
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 08.11.2015, 08:32
Це демократія по "Скібчиковому" - видавати бажане за реальність. Молодець, семінар засвоїв гарно. :lol:
Відповісти
 
 
+1 # Pepko 08.11.2015, 11:50
Соломія, вперше з тобою погоджуся.
А правильно зветься це дійство - маніпулювання громадською думкою.
Відповісти
 
 
-16 # Соломія 08.11.2015, 15:26
До речі, я цей вислів в самого Скібчика і скатала. :lol:
Відповісти
 
 
-2 # Administrator 08.11.2015, 19:53
З фото подібного характеру будь-ласка на "однокласники" чи "Вконтакте".
Наступного разу - -бан без попередження.
Відповісти
 
 
-6 # Соломія 08.11.2015, 19:59
От Вам і "свобода слова". І що ж Ви так злякались? Ви впали в моїх очах нижче плінтуса :-*
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 08.11.2015, 20:05
А "роз'ярило" адміністрацію фото опубліковане головним редактором в інтернеті де за його плечами красується напис "Демократія по-українськи сьогодні - це видавати бажене за дійсне".
Відповісти
 
 
+2 # Гiсть 08.11.2015, 21:57
ану ссилочку...
Відповісти
 
 
-8 # Administrator 08.11.2015, 20:20
Рівень Вашого плінтуса - мене не цікавить. 8)
А фото з публічними особами та ще з "дотепними", по-вашому, підписами, будуть видалятися.
Полеміку з Вами припиняю. Наступні коментарі не по темі або провокативного змісту - видалятимуться.
Відповісти
 
 
+2 # Соломія 08.11.2015, 21:45
Люди, не смійте критикувати "публічних" людей! Це ж "Публічні" люди, а не хухри мухри. :lol: Абсурд своїх слів вловили? Публічні люди і є на те публічними людьми, що мають думати що виложувати в соцмережі, а що не варто. А якщо виложили, то нехай будуть готові, що прості смертні це прокоментують. А ще раджу заблокуйте мій профіль і тоді у Вас на сайті все буде "гарнесенько і чудернесенько". Ніхто не буде Вас провокувати. Та хіба від цього реальність нашого з Вами життя стане кращою? :sigh:
Відповісти
 
 
+3 # Гiсть 08.11.2015, 21:55
Злодій кричить: лови злодія!
Журналісти доводять, що мають все писати про публічних людей, а самі йдуть в депутати, але про них писати - зась!
Що це як не подвійні стандарти?
Відповісти
 
 
-5 # Administrator 09.11.2015, 09:15
Не перекручуйте.
Ви все розумієте, тож не вмикайте "дурника".
Щодо подібних фото: я вам сказав куди з ними іти - в....соцмережі. :-) там де їх і взяли. "Копайте" в іншому місці і викладайте там же скільки завгодно.
Поради Вашої теж не потрібно. "Напрацюєте" на бан - отримаєте.
Реальність не стане кращою і від Вашого "вкидання", лише іще більше бруду і неприязні.
Відповісти
 
 
-4 # Гість 08.11.2015, 22:24
Вже давно пора так і робити.
Відповісти
 
 
-5 # Administrator 08.11.2015, 19:51
Із сьогоднішнього ранку - вже не можна. 8)
Відповісти
 
 
+17 # Гість 08.11.2015, 08:54
Депутати не мають жодних повноважень до моменту скликання 1 сесії. А потім матимуть по одному голосу кожен і шляхом таємного голосування обиратимуть голову. Йому потрібно більше половини голосів від складу ради. Далі саме голова пропонує кандидатуру заступника. І знову таємне голосування. Про який понеділок Ви говорите. Що стосується створення комісій та участі в них депутатів, то це питання 2 сесії. Депутатам потрібно орієнтуватись не на партію, а на особистість, з якою можна буде злагоджено працювати. Повірте, в кожній з партій є хороші люди, а за рішення на сесіях доведеться голосувати депутатам, голова матиме лише один голос.І від прийняття цих рішень залежатиме наше життя. Є ще один парадокс, немає жодного депутата, який захищатиме і представлятиме територіальну громаду Володимирця. А постаті там були гарні, тільки от відсотків забракло. Це голосування нічого не варте. Думаю домовленості в кулуарах вже проходять, та на експертизу поставленого плюса ніхто не потягне.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 08.11.2015, 17:46
та не треба роздувати так!!!Ніби від наших коментарів зміниться думка кожного із депутатів!!!Там вже все мабуть вирішено кулуарно!А це опитування так...нібито почути громадскість...
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 08.11.2015, 19:42
А взагалі 80% жителям Володимирецьког о району по барабану хто буде головою Райради, багато хто не знає, що така посада існує. Скажете я не права? Права, бо половина мешканців просто проігнорувала вибори. А половина з тих хто прийшов теж не задумується над цим питанням. Так що як кажуть в приказці "А нам татарам ..... що наступать, що відступать". :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 08.11.2015, 21:52
А взагалі яка різниця хто стане головою. Адже всі депутати прийшли в раду лише, щоб дбати про розвиток району, всі готові день і ніч трудитись на благо району. Всі достойні і чесні. Так що любого ставте. Чи я помиляюсь? Невже хтось з депутів прийшов в раду з іншими цілями? :-*
Відповісти
 
 
-4 # Гiсть 10.11.2015, 21:36
Багато залежить від голови. Схоче голова ради і не допустить звернення депутата до голосування, переконає що воно "не пройде", "не варте уваги", так і було раніше. Хочеться змін, хочеться нового підходу...
Відповісти
 
 
+2 # Lavr 09.11.2015, 10:19
Шановні пані та панове! Поважайте основи демократії та закони. Вибрали депутатів - то нехай працюють. Інша справа: чи готові вони до цього. Бо депутатство - це не тільки значок та пошана від суспільства. Це напружена праця і витрати часу. Тому необхідно відчепитися від них. Погано будуть працювати - буде можливість їх переобрати. Так що прапор їм в руки і хай приступають до роботи, якої непочатий край. Бажаю їм успіху!
Відповісти
 
 
-11 # Гiсть 09.11.2015, 19:41
а ось нам і кандидата на голову представили http://www.volodrda.gov.ua/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-%D0%B7-%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D1%81%D0%B8%D0%BB/
Відповісти
 
 
+16 # Соломія 10.11.2015, 10:52
Як на мене досить дивний вибір. Наш район сьогодні переживає не найкращі часи. Повний занепад економіки, беззаконня, проблеми з янтарем. Всім зрозуміло - що потрібна людина сильна, хороший керівник з великім досвідом і знаннями в галузі економіки та інвестицій. Натомість керувати районом хочуть поставити вчительку української мови з маленької дев'ятирічної школи.
Та мені більш цікаво, що підштовхнуло до такого вибору. В мене голові виплило три сценарія:
1. Партія президента вибирає маріонетку якою легко керувати з верху.
2. Грядуть реформи не популярні і ніхто не хоче, щоб вони асоціювались з їхнім іменем.
3. Про те що сьогодні говорять люди - дійсно правда. Що через два роки Володимирецький район буде ліквідований і ні хто не хоча покидати своїх насиджених місць заради двох років керування.
Хотілося б почути коментарі пана Хоружого.
Відповісти
 
 
-19 # Володимир Хоружий 10.11.2015, 12:09
Діяльність районної ради ґрунтується на принципах народовладдя, законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів, виборності, правової, організаційної та матеріально-фін ансової самостійності в межах повноважень, визначених законами, підзвітності та відповідальност і перед територіальними громадами, державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування, судового захисту прав місцевого самоврядування.

Цим принципом і керувалась депутати фракці "БПП Солідарність" підтримуючи кандидатуру Валентини Басюк на голову райради.

Для реалізації цього даний кандадат має за мету:
1) підвищити значимість і впливовість кожного депутата на рішення ради, таким чином збільшити рівень довіри до депутата від суспільства;
2) організувати прозору роботу районної ради;
3) забезпечити чітку взаємодію і порозуміння з органом виконавчої влади Володимирецькою РДА.

Це дасть змогу відновити рівень довіри до райради, припинить багаторічне протистояння цих двох органів влади, що в свою чергу піде на користь району.
Як Ви думаєте, чи захоче інвестор прийти в наш район, коли в ньому є протистояння двох гілок влади, коли він отримає підтримку від однієї і буде несприйняття від іншої? Тільки злагоджена робота РДА і Райради дасть позитивний результат.
Відповісти
 
 
+9 # Соломія 10.11.2015, 12:32
Коли я в молодості працювала тісно з міжнародними фондами і проходила навчання як писати проекти, нас завжди попереджала не вживати дієслів недоконаного виду. Можна безкінечно мати за мету, підвищувати, організовувати та забезпечувати. Бо це можна робити безкінечно. А нам простим людям хочеться щоб голова не мав за мету, а дійсно зробив, підвищив, організував та забезпечив.
Простий люд хоче знати, чому саме цей кандидат, а не інший. Можливо в неї дійсно є ці риси, ні хто не спорить. То заспокойте громаду, скажіть нам, ми довіряємо їй долю району тому, що.....(перера[ ЦЕНЗУРА]те ії вміння і досвіт).
Як вона збирається виконувати на дії ваші пункти.
Відповісти
 
 
-19 # Володимир Хоружий 10.11.2015, 12:41
Все це ви зможете почути незабаром. Всьому свій час.
Відповісти
 
 
+10 # Соломія 10.11.2015, 12:47
Хіба для правди є не свій час?
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 10.11.2015, 12:36
В мене ще одне питання до пана Хоружого - пані Басюк вже була депутатом районної ради?
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 10.11.2015, 12:52
Я не є ні ярим прихильником, ні ярим ворогом ні однієї партії, що ввійши в райраду. Можливо це і правильно зосередити владу в руках однієї партії (щоб не смикали одіяло один на одного). Та дивлячись на списки депутатів від Солідарності, прихожу до думки, що цю посаду треба віддати УНП чи Батьківщині. Бо Місько, Лобач і Сакова не покинуть своїх посад. А інші не мають досвіду для керування районом. Це моя особиста думка на цю хвилину. Через місяць я можу думати по іншому. ;-)
Відповісти
 
 
-22 # Володимир Хоружий 10.11.2015, 14:58
Функції голови райради згідно регламенту:
- скликає сесії районної ради;
- забезпечує підготовку сесії районної ради з питань;
- представляє раді кандидатуру для обрання на посаду заступника голови районної ради;
- вносить раді пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій районної ради;
- вносить раді кандидатури для обрання голів постійних комісій;
- координує діяльність постійних комісій районної ради;
- організовує відповідно до законодавства проведення референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
- організовує роботу президії районної ради;
- призначає і звільняє керівників та інших працівників структурних
підрозділів виконавчого апарату районної ради;
- здійснює керівництво виконавчим апаратом районної ради;
- є розпорядником коштів, передбачених на утримання ради та її виконавчого апарату;
- підписує рішення ради , протоколи сесій ради;
- забезпечує роботу по розгляду звернень громадян;
- забезпечує гласність у роботі ради та її органів;
- представляє раду у відносинах з державними органами;
- за рішенням ради звертається до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій;
- звітує перед радою про свою діяльність не менше одного разу на рік;
- вирішує інші питання, доручені йому радою.
Відповісти
 
 
+14 # Гість 10.11.2015, 19:09
Списав гарно - тверде "12".
Відповісти
 
 
+13 # Гiсть 10.11.2015, 21:39
З цими завданнями і десятикласник справиться! :lol: і навіть я. чого в депутати не йшов? зараз на голову заявився б :-?
Відповісти
 
 
+11 # Гість 11.11.2015, 08:34
А ще бюджет району на трьох ділить.(Інформа цію отримано із матеріалів розміщених на сайті.) :P
Відповісти
 
 
+14 # Гість 10.11.2015, 17:54
Функції голови рай.ради ми можемо навіть і самі знайти в інтернеті.А ось на прямо поставлене питання ми так і не прочитали відповідь...сум но...Мені здається,що поставили за мету-будь-хто,а би не конкуренти...
Відповісти
 
 
+11 # Гість 10.11.2015, 19:25
Для повної ясності озвучте кількість працюючих в районній раді ,крім депутатів і голови.
Відповісти
 
 
0 # Гiсть 24.11.2015, 19:06
чоловік 15 з сторожами, прибиральницею та гардиробником.. .
Відповісти
 
 
+35 # Гість 11.11.2015, 10:31
Про яку демократію іде мова?! Скільки можна дурити людей, пане голово? Ви кинули роботу, кожнісінький день, втративши честь і совість, займалися виборами. У вас, що більше роботи немає? То чи треба така посада в районі, щоб витрачати державні гроші. На голову людину, яка немає абсолютно ніякого управлінського досвіду роботи, якої в районі не знають? ХА-ха. Зрозуміло, що це для того, щоб Хоружий кекрував і районною радою, як Ткачук при Ковеньку. Але Ткачук хоч сам керував, а тепер леся будуть керувати і районною радою. Вже адміністрацією до керувалися, що показники гірші, ніж були коли не було голова зовсім.
Відповісти
 
 
-26 # Гість 11.11.2015, 15:29
Не говоріть неправди,бо показники покращились,а відповідно і рейтинг району.А от голова Ковенько щось не прозвітував за роки своєї /без/діяльності .Що,немає що показати.А Ви з тією людиною,що немає досвіду спілкувались???
Відповісти
 
 
-29 # Володимир Хоружий 11.11.2015, 18:55
Шановний гість я протягом жовтня місяця був у відпустці і на лікарняному, роботу не кидав, а майже кожен день був на роботі, навіть будучи у відпустці і на лікарняному. Для чого це?
Відповісти
 
 
+33 # Гість 11.11.2015, 21:52
Отже,Ви свідомо порушували Закон своїми агітаційними поїздками.Самі визнаєте.А де ж чесність і справедливість?
Відповісти
 
 
-3 # Володимир Хоружий 23.11.2015, 13:12
Шановні дописувачі, я не порушував закон ні свідомо, ні підсвідомо. У відпустці був за сімейними обставинами, а на лікарняному - по догляду за неповнолітньою дитиною.
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 23.11.2015, 15:31
Та нікого це не цікавить. Цікавлять свої власні тролінги. Я Вас теж хоч і пітримую, але підтролюю обережно і майже непомітно, щоб Адмін не відправив в "БАНю". Він дядько сурйозний і безпощадний. :-)
Відповісти
 
 
+11 # Гість 23.11.2015, 20:55
а дружині ніколи побути на лікарняному по догляду за неповнолітньою дитиною, чи з держави отримати лікарняні норма, а платити дружині ті самі лікарняні з власного бізнесу - жабонька жме?
Відповісти
 
 
+1 # Володимир Хоружий 24.11.2015, 10:45
Фонд соціального стахування з тимчасової втрати працездатності один і той же, що для державних і приватних юридичних осіб.
Відповісти
 
 
+4 # Name 24.11.2015, 15:36
Уточнення: перших 5 днів лікарняного листка оплачує підприємство зі своєї кишені
Відповісти
 
 
0 # Володимир Хоружий 24.11.2015, 16:25
Оплата лікарняних листів для догляду за хворою дитиною у віці до 14 років виплачується застpахованій особі за рахунок засобів Фонду соціального стpахування з першого дня.
Відповісти
 
 
-2 # Name 24.11.2015, 16:31
Пробачте,не дочитався,що це догляд за дитиною
Відповісти
 
 
+5 # Гість 24.11.2015, 23:46
...мами народжують і йдуть на роботу, а тати сидять по догляду за дітьми. І це фігня, що тато "голова", мамина присутність на роботі важливіша.
Хоча як будь-яка людина, ви маєте на це соціальне право.
Будьте розумніші і не вдавайтесь до полеміки і реакцій на випади у вашу сторону,бо це може тривати безкінечно. Для Вас є справи важливіші,ми простий народ чекаємо хороших змін.
Відповісти
 
 
0 # Володимир Хоружий 25.11.2015, 10:16
Нічого в житті не буває безкінечно. І моя робота на посаді теж. Тому, поки працюю, я готовий відповідати на всі запитання, навіть, якщо вони для мене не завжди зручні. Для цього треба не так багато часу.
Щодо змін, то хочу їх не менше за вас, і намагаюсь в першу чергу зробити роботу всіх органів влади прозорою, для того, щоб унеможливити зловживання владою.
Відповісти
 
 
+1 # Боря 24.11.2015, 17:43
Пане Володимир, скажіть будь-ласка, до котрої години у вас робочий день.
Відповісти
 
 
0 # Володимир Хоружий 25.11.2015, 10:17
З понеділка по четвер до 18.15
в п'ятницю по 17.00
Відповісти
 
 
+10 # Боря 25.11.2015, 12:20
То чому це Ви у робочий час в інтернеті сидите. Вам зайнятися нічим?
Відповісти
 
 
-2 # Володимир Хоружий 25.11.2015, 13:13
Тому, що:
Інтернет — во­лодіє унікальною світоглядною властивістю: це глобальне за­гальнодоступ не середовище, інтелектуальної і культурної взаємодії людства. От чому ступінь розвитку Інтернет у дер­жаві на сьогоднішній день є критерієм розвитку демократії.

А п.2 статті 5. ЗУ "Про відкритість і прозорість діяльності органу виконавчої влади..." викладений так: "Керівник органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування своїм рішенням визначає спосіб оприлюднення інформації, якщо інше не встановлено законом".
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 25.11.2015, 14:01
достойна відповідь, яка формує світогляд. Подобається мені ця інформація.
Відповісти
 
 
+13 # Гість 25.11.2015, 15:57
Пане Хоружий, Ви тільки-що дуже гарно сказали про інтернет і його вплив на суспільство. Але дописувачі вже піднімали питання про стан інтернету в сільських школах, зверталися до Вас. Ви не прореагували. А там - с[ЦЕНЗУРА]іття, навіть поступово сайти заповнюються спамом еротичного змісту: "Раздєнь єйо!" (Кідри) і т.п. На інтернет були затрачені значні кошти, а користі ніякої не принесли, скоріше - шкоду. Завжди думав, що в селах директори шкіл з радістю візьмуться за нього для поліпшення навчання, Але не так сталось, як гадалось. Цю ганебну тенденцію потрібно якнайскоріше зупинити, бо деградація села буде продовжуватись.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 25.11.2015, 17:41
..шкода,що Ви особисто виконуєте даний пункт даного закону та ще й цілими днями.І чим займаються Ваші кадри?
Бо тоді виходить, що у Вас нема часу на інші вирішення проблем,делегов аних Вам як голові РДА.
Відповісти
 
 
-2 # Володимир Хоружий 25.11.2015, 17:52
:-)
Відповісти
 
 
+24 # Гість 17.11.2015, 09:35
zurdvi. То і лікарняні вам дають липові, якщо ви, будучи на лікарняному, займалися виборами.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 19.11.2015, 17:29
А чому мовчить фонд соціального с[ЦЕНЗУРА]уванн я, що людині дали липовий листок? Чи голові можна? Їм можна все, сбо честь і совість сьогодні не в пошані
Відповісти
 
 
-14 # Гість 17.11.2015, 11:09
Тримайтесь,пане ."Собаки гавкають,карава н іде..." Тут всі такі "діячі"... От-би почитати їх особисті досягнення в "розбудові Незалежної країни" та "зростанні показників діяльності району"!! :-x Чи познайомитись з поданими пропозиціями з конкретними діями щодо розвитку району на президію,сесію, громадську раду тощо...
Відповісти
 
 
+9 # Гість 17.11.2015, 12:48
..депутатів і обирають для того, щоб вони працювали над "конкретними діями розвитку району.." а не цікавилися, що особисто зробив той чи інший.
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.11.2015, 17:30
:-* я не депутат.І відношення до них не маю,шановний.За те маю свою думку з приводу спірного цього питання. :-x
Відповісти
 
 
+15 # Гість 20.11.2015, 14:36
Шановний Володимир Іванович,це вже стало доброю традицією за останні 25 років коли голова РДА перед виборами спочатку іде у відпустку,а потім ще й на лікарняний і майже кожен день знаходиться на роботі.
Відповісти
 
 
-4 # Siegfried 20.11.2015, 17:44
Так отож бо й воно. Всі. І нинішній, і папєрєднікі йдуть на таку самопожертву. (Був у відпустці. Не на Канарах, а відпочивав на ремонтах доріг, і прочєє) А вам все не вгодиш. Всі погані. А вони ж стараються, згоряють восковою свічечкою на благо нас, вас і, навіть, їх.
Володимире Івановичу, тримайтеся. Бажаю Вам переживати і удачі, і помилки з гумором.
Відповісти
 
 
0 # Гість 11.11.2015, 16:37
Аж смішно, Цепцевичі пропхали Ковенька в депутати, бо він перед виборами пообіцяв що село за рік не впізнають. За які такі "шиши" мав Ковенько в Цепцевичах порядок наводить?
Відповісти
 
 
+4 # Гість 20.11.2015, 18:14
Почитали б ці коментарі хлопці з першої лінії оборони.Сором.Щ о ділимо? А хто буде будувати , а не ділити ,щоб було Слава Україні!Як заможній державі.Слава воїнам АТО!
Відповісти
 
 
+7 # Гість 21.11.2015, 21:23
В нашому районі, особливо при владі, шо не володя то (ЦЕНЗУРА)! :-x
Відповісти
 
 
+8 # Гість 24.11.2015, 09:45
Щодо коментарів.Я мав на увазі не коментарі Хоружого В.І.а наші.Чому такий спротивю.Все ,що стосується роботи голови РДА сприймаємо негативно. Скільки ще будемо ділити? Може вже разом будемо щось робити . Слава Україні!Слава воїнам АТО!
Відповісти
 
 
+1 # Гість 25.11.2015, 09:36
а що робить голова РДА і його підлеглі, який результат праці????
Відповісти
 
 
+10 # Гість 25.11.2015, 20:24
На Сході знову неспокійно. Наші хлопці знову стоять стіною ,щоб тут, у нас ,і по всій Україні не було провокацій, і, щоб ми спокійно жили,
копали бурштин, вирізали ліс,Гасили пожежі, де явно присутній людський фактор. І все вимагали від влади, а самі копаємо бурштин,вирізає мо ліс і спостерігаємо, чи все влада виконала ,щоб ми не брали участь в АТО,щоб нам були всі виплати вчасно,щоб всі пільги дотримувались, щоб всі соціальні програми виконувались, і щоб ми не платили податки. Слава Україні! Слава воїнам АТО!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 26.11.2015, 19:03
А що наша активістка Соломія ще й досі на засланні в Радижеві?
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 27.11.2015, 11:34
Обиделась, певно. Бан же був тільки на тиждень (так писав Адмін)
Відповісти
 
 
+3 # Гість 28.11.2015, 23:49
Я хочу запевнити вас всіх хто такі пише коментарі,щодо липового лікарняного листка,то це той листок,який видався на прохання хворого просто так.Ситуація з Хоружим зовсім інша,він був на лікарняному листку по догляду за хворою дитиною,яку дійсно оглядав лікар,і дав підтвердження тому,що дитина дійсно хвора,тому одному із працюючих батьків відкрили листок непрацездатност і.Чому не вікрили на маму,причину невідомо.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 56 гостей на сайті