Медична реформа: дискусія триває

( 2 Votes )

Шановна редакціє газети «Володимирецький вісник»!

Прочитали статтю О.Городного від 20.03.2014 р. «Ніби й ближче, але ще далеко», чомусь надруковану під рубрикою «Журналістське розслідування». Про яке тут розслідування ідеться? Незрозуміло. Тут тільки є інтерв’ю 4-х осіб: лікарів, завідувачів колишніх дільничних лікарень та головного лікаря ЦРЛ І.Караїмчука.

Здивувало нас бачення медичної реформи завідуючою Більськовільською амбулаторією ЗПСМ С.В. Григорів. А ми, її пацієнти, жителі с. Більська Воля, за дорученням сільської громади пишемо до вас і долучаємося до дискусії, яка, як віримо, у газеті відбудеться. Нас стривожила і обурила заява Світлани Володимирівни, що лікарня, як така, у Більській Волі не потрібна, бо ми, пацієнти, ходимо в лікарню не лікуватися, а з «не зовсім зрозумілими претензіями». Дивно це чути від лікаря.

Ми не проти медичної реформи, аби лиш вона була на користь людям, покращувала медичне обслуговування населення. Ви, пані лікарю, говорите, що реорганізація лікарні в амбулаторію вам медичних проблем не додала. А от нам, пацієнтам, додала! Ви говорите, що працюєте з 8.00 і до 8.00. Не смішіть людей, персоналу уже з 16.00 не знайдеш. Так, є «швидка допомога», і це добре, працюють вони чітко. Але кому потрібні хронічно хворі пацієнти у Володимирці чи Рафалівці, якщо місць не вистачає? Ви стверджуєте, що «швидка» обслуговує хронічно хворих вночі? Якщо «швидка» вночі відвозить невідкладного хворого, то на дверях лікарні замок, немає навіть чергової санітарки. Не дай Бог в цей час комусь потрібна буде екстрена допомога. Що тоді робити?!

Сімейна медицина… Можливо, задумка ця й добра, але так проведена «реформа» тільки знищила все, що було, а натомість кращого не дала. Реформа мала б зробити так, щоб сучасна медицина працювала чітко, злагоджено, відповідально. А ці зміни тільки породили хаос. Тепер страшно захворіти, бо не знаєш, до кого звернутися, хто тобі допоможе. Таке враження, що лікар все на викликах, а його помічники постійно пишуть папірці і десь теж на викликах. От люди й займаються самолікуванням. Це небезпечний виклик і сором лікарям, реформі.

А про те, що у нашій лікарні завжди лежало 5-6 хворих старшого віку, а молодих – зовсім, явна неправда. Лікарня час від часу була переповнена хворими пацієнтами різного віку. І дітьми теж. Таке враження, що деякі лікарі дуже не люблять лікувати літніх людей. За вашою логікою, старші люди мають бути взагалі списані як контингент хворих у якісь вигадані «соціальні лікарні». Щось ми про такі, що є у Європі, не чули. З ваших слів, Світлано Володимирівно, ми зрозуміли, що медицина у вашій особі вимагає навіть закону, який покладає на саму людину відповідальність за її ж здоров’я. Ну, нічого собі, дореформувалися! Хворійте, помирайте, особливо старші, нащо вам лікарня! Здоров’я хворого – справа рук самого хворого!

Лікарня у Більській Волі обслуговувала завжди все Застир'я, населення якого становить біля 11 тисяч чоловік. Це найвіддаленіша точка від райцентру. У нас висока народжуваність. Якщо у 2013 померло 36 чоловік, більшість яких – від серцево-судинних хвороб, то народилося 79 діток тільки по Більськовільській сільській раді. Населення постійно зростає. Необхідно не 1-2 сімейних лікарі, а 4-5. Потрібен педіатр, який би спостерігав за здоров’ям дітей, бо їхня кількість – приблизно 500 осіб шкільного та 490 дошкільного віку. Стаціонарних ліжко-місць для лікування хронічних хворих потрібно хоча б 7-10. У лікарні мають залишатися лабораторія, акушерський пункт, бо пішли вже чутки, що ці служби мають закрити. Ще не все донищили?

У лікарні, як і в будь-якій організації, має бути не тільки справжній господар, який би не рубав сучок, на якому сидить, а й керівник, який уміє розподіляє обов’язки між помічниками і контролює їх, щоб вони працювали на благо пацієнта. Молодший медичний персонал потрібно навчити виконувати всі необхідні для хворого процедури, адже більшість медсестер зовсім молоді – недавні випускниці медколеджів.

Щоб полегшити паперову роботу в лікарні, потрібно, щоб на повну силу запрацював комп’ютер (їх там два), створити єдину базу даних по всіх лікарнях, бо перетворили медсестер на писарів-статистів. Бо так звана «реформа» вимагає на кожну лікарську дію 7-10 довідок. Це ж імітація реальної медичної допомоги! Ця писанина дістала вже не тільки медицину, а всі організації. Бо ми, замість справді лікувати чи виховувати, – пишемо.

Скажу стару істину: лікар, медична сестра покликані допомогти, заспокоїти, поспівчувати і вилікувати, якщо ще можна. А головне – не зашкодити, не бути байдужими.

У нову реформовану медицину потрібно взяти все добре зі «старої» і приклад тих лікарів, що пам’ятали славнозвісну клятву Гіппократа і дотримувалися її.

Ми всі з великою вдячністю згадуємо всіх лікарів, що працювали у нас. Вони поспішали на поміч «болящому» і вдень, і вночі, а медсестри і санітарки, які їм допомагали, не рахували свого робочого і неробочого часу. Спокійних ночей, святкових днів у них практично не було.

На нашу думку, колишнє медобслуговування не було ідеальним, але хворим допомагало. Навіщо було нищити те, що мали, не давши взамін реальних позитивних відчутних змін у медичному обслуговуванні населення?

А ще у нас запитання до автора статті О.Городного.

1. Чому не поцікавилися думкою пацієнтів села Більська Воля, Антонівки, Нової Рафалівки з приводу ефективності медичної реформи?

2. Яким чином «МВФ збільшить у нашій медицині, вкрай корумпованій, медкорупцію?»

3. Чому ваша стаття – журналістське розслідування?

4. Пропонуємо вам тему для справжнього журналістського розслідування, а саме: «Капітальний ремонт Володимирецької поліклініки». Чому він не довершений? Скільки мільйонів було виділено і скільки використано? Де поділися кошти? І не питати у чиновників, де вони поділи їх, а, дійсно, самому розслідувати. Чи «слабо», шановний редакторе та авторе статті?

Невідомий автор.

 

Борімося, поборюймо і не тікаймо від правди!

Вирушаючи у рейд по сільських амбулаторіях і ФАПах, я ставив за мету особисто зорієнтуватись у районній медичній реформі, а не підіграти чи догодити комусь із районних чиновників чи медичному відомству. Не робив цього і для лікарів та пацієнтів, але хотів, щоб газетне слово стало корисним і для тих, і для других.

Навіть під критичними стрілами деяких читачів спокійно повторюю: реформа задумана цікава, але її продумали не до кінця, і здійснюється вона авральним чином. Яким би комфортним не було приміщення, воно тільки називатиметься амбулаторією, якщо дільницю не забезпечити потрібною кількістю кваліфікованих лікарів та належною лікувально-діагностичною апаратурою. Якщо єдиний на амбулаторію лікар добирається на роботу за 10-20 кілометрів, то таке реформаторство ні в тин, ні в ворота. Тому сімейна медицина для Володимиреччини поки що гарний міраж, а не вміло зорганізована медична служба. Цієї моєї позиції автор-анонім з якогось дива не помітив. Видно, так бува, коли не хочеться бачити…

Розумію невдоволення більськовільчан, коли їхню дільничну лікарню замінили нічим не кращою амбулаторією. І все ж, не варто злісно нападатися на її завідувачку Світлану Григорів чи на будь-кого з її колег. І не тільки тому, що вияв такої недружелюбності – це все одно, що плювок у колодязь, з якого доведеться пити. У Більську Волю я приїхав щонайперше. Уже згодом рушив по інших амбулаторіях і ФАПах. Але Світлана Володимирівна вже була на роботі і вела прийом хворих. Лише справившись із напливом пацієнтів, лікарка передовірила справи екстернові і порозмовляла з журналістом. А от в інших амбулаторіях і ФАПах, правду кажучи, декого справді довелося чекати: надто пізно прибувала маршрутка, якою лікарка доїжджає на роботу.

Закриття дільничних лікарень за нинішніх умов виправдати важко. Районні організатори медреформи явно поспішили з оптимізацією медичної мережі. Але ж у Рафалівці цього зробити не дозволили! Хоч і з «боєм», там відстояли належні їм ліжко-місця. Хворих із Застир’я тепер на лікування направляють саме туди. От і виходить: не поборовшись за лікарню на рівних із рафалівчанами, у Більській Волі зганяють злість на першому-ліпшому, хто потрапить під руку. Ні, шановні, сліпими прихильниками реформування районні журналісти не були. Ні в медицині, ні в освіті, ні у ветеринарії та санслужбі. Після виступу про плачевне становище школи у Степангороді за вказівкою з РДА особисто я взагалі був відгороджений від «гарячих» точок у районі. Але з критикою Світлани Григорів, вважаю, перебираєте. Навіть тримаючи камінь за пазухою, не треба кидати його тільки тому, що чиясь думка відмінна від вашої. Отож ще раз перегляньте публікацію «Ніби й ближче, але ще далеко» і зрозумійте: стримавшись від категоричних висновків, автор запропонував дискусію про роботу реформованих медзакладів. На доступному рівні він ознайомився з ходом районної медреформи, а от фінансову її складову залишає створеній облдержадміністрацією комісії. (Новопризначений голова РДА Володимир Савонік в інтерв’ю, вміщеному у попередньому номері газети, стверджує, що в ЦРЛ працювала міжвідомча комісія і що голова ОДА Сергій Рибачок, зустріч із яким відбулася, обіцяє підтримку. РДА націлюється на те, щоб «в найкоротші терміни закінчити всі роботи і почати лікувати людей»).

Зустрічей із сельчанами, особливо пацієнтами амбулаторій та ФАПів, під час поїздки, звісно ж, ніхто не уникав. Їхні думки, як і авторські, лягли в основу публікації. Отож разом робімо оцінку тому, що сталося при реформуванні медицини. І якщо стара медсистема має у собі щось хороше, а нова щось хороше пропонує, – нічого не відкидаймо, а пропонуймо районній владі для застосування. Бо життя триває. І руйнування медичної служби, від кого б не йшло, – вершина безглуздя.

А от сам принцип сімейної медицини загалом сподобався. Може, тому, що свого часу знався з чудовим фельдшером Ростиславом Мефодійовичем Ковальчуком. Інакше, як «лікарем», у нашому селі його не величали, бо ж умів і діагноз поставити, й ефективно пролікувати. За зціленням до нього йшли з усієї округи. І тільки згодом стало зрозуміло, якому ризику цей чоловік піддавав і свою медичну кар’єру, і власну долю, самочинно вступаючи у боротьбу з недугами. Таких медиків величають подвижниками медицини. Тому при словах «сімейний лікар» воскрешаю в уяві високу постать, худорляве лице, глибокий проникливий погляд і ледь помітну хитринку у добрій посмішці Ростислава Мефодійовича. Ставши своїм серед чужих (бо ж приїхав у село за направленням), він поіменно знав усіх пацієнтів. А коли з Велихова його забрали в Антонівську дільничну лікарню, всі щиро жалкували за ним. Таких самовідданих фахівців, думаю, і треба в наші амбулаторії. І жаль, що реформування почалось у лихий час. Та й реальних можливостей і можливих наслідків реформи як слід не вирахували.

Словом, інколи мій опонент або наївний, або й справді блукає між трьома соснами. Може, він навіть медик за фахом. Але чом тоді дорікає працівникам амбулаторії за нічний замок на дверях? Адже «швидка», як служба екстреної меддопомоги, якраз і повинна поспішати до хворого у нічний час. Дивує й іронія щодо закону, який би зобов’язував дбати про своє здоров’я. Адже йдеться про зрозумілу, але ще незвичну річ під назвою «здоровий спосіб життя». Уміння не шкодити собі, мабуть, і є найпершим і найкращим лікарем. І якщо закон допоможе з ним подружити, то хіба це не благо? Так само, як і соціальна лікарня, яка додаватиме літній людині життя.

Ага… Вам, відчуваю, заболіло від неприязної згадки про МВФ. Але що діяти, коли у нас з вами, як у співомовці Степана Руданського: «Мати любить все парне, а ми з батьком – кисле…» Річ у тім, що в інтернет-випуску «Української правди» за 27 лютого вміщено статтю «Програма діяльності уряду Яценюка». Так-от, четвертий пункт цієї програми передбачає відновлення співпраці з МВФ та «виконання всіх умов, необхідних для отримання допомоги від МВФ та ЄС». Ідеться, щоправда, і про «недопущення скорочення мережі медичних установ», «забезпечення доступності якісних медичних послуг для громадян країни» і «стимулювання добровільного медичного страхування». Однак є і промовисте положення про «прийняття… необхідних непопулярних  рішень щодо цін і тарифів». Медпрацівників, які надають первинну медичну допомогу у непілотних регіонах, збираються позбавити надбавок за обсяг та якість виконаної роботи. Зменшиться допомога на здешевлення ліків для гіпертоніків і субвенція на придбання витратних матеріалів для закладів охорони здоров’я та лікарських засобів для інгаляційної анестезії. Збираються «заморозити» бюджетну програму по придбанню медичного автотранспорту для екстреної медичної допомоги. Крім цього, умови МВФівського кредитування передбачають відміну державної підтримки пологів, нарахування ПДВ на ліки в аптеках й оплату лікарняних листків на рівні 70 відсотків від зарплати, починаючи з третього дня хвороби. То за що ображатися? МВФ і без нашого заступництва скривдити себе не дасть!

Не обмину ще одного в’їдливого пасажу, який, кажучи мовою комп’ютерників, межує з дислайком – глибокою неприязню. «Цікаво, чому, як Городний був редактором «ВВ», а Лебедюк головлікарем, а ніяк ні один, ні другий не цікавилися проблемами медицини в районі, а тепер (на підйомі) така увага? Де ви раніше, старі к..., були і що один з другим хоча б пробували змінити? Тільки бомкали один за комунізм, а другий за націоналізм…»  Відчуваєте? Холодним свинцем наливається слово у ще одного «правдоруба», який, як і його попередник, зручно сховався під «псевдом»! А ще гірше, що, сказонувши, чоловік як проти вітру плюнув. Прослухавши гнівну його «філіппіку», Г.М. Лебедюк мимохіть прорвався словом «провокатор». А мені по-справжньому жаль, що поливання жовчю ближнього уже майже ознака нашого національного менталітету. Почувши дзвін, людина не збагнула, де він, і подалась у зовсім інший бік від правди. А правда… Он вона! У пожовклій підшивці «ВВ» за 2005 рік!

Уже в номері за 17 червня вміщено інтерв’ю з новопризначеним «помаранчевою» владою головлікарем району Георгієм Лебедюком, у якому, зокрема, йдеться про будівництво терапевтичного відділення, радіотелефонізацію місцевої «швидкої допомоги» та реконструкцію двоповерхового корпусу під пологовий будинок із покращеними умовами для вагітних і породіль. До речі, уже тоді Володимиреччина брала курс на впровадження сімейної медицини. Тож у номері за 16 вересня Г.М. Лебедюк, як головлікар, принципово оцінює діяльність Мульчицької і Старорафалівської амбулаторій ЗПСМ та сільську медслужбу загалом. «Медична мережа району в першому півріччі 2005 року спрацювала на досить високому рівні і по рейтингових показниках знаходиться на 5-6 місці в області», підсумовує він. Однак це не заважає у цій же публікації відверто розкрити недоліки і потреби сільських медзакладів. Очевидно, головлікар бачив перспективу районної медицини і, як керівник, визначився, які тогочасні завдання вважати пріоритетними.

То у чому ж ваша правда і яка ціна вашої принциповості, дорогий, але не в міру запальний мій земляче? Натягнувши на себе балаклаву анонімності, ви безпідставно вчинили недружній випад проти лікаря і журналіста двох людей, які у міру сил таки щось робили для свого краю, а отже – і для вас. Але як розповісти про світло тому, хто звик до темряви? Вислухавши чужі доводи, людині зазвичай хочеться залишатися при своїй правді!

 

Олексій ГОРОДНИЙ.

Матеріали по темі:

 

Коментарі   

 
+9 # Lana 04.05.2014, 13:08
"4. Пропонуємо вам тему для справжнього журналістського розслідування, а саме: «Капітальний ремонт Володимирецької поліклініки». Чому він не довершений? Скільки мільйонів було виділено і скільки використано? Де поділися кошти? І не питати у чиновників, де вони поділи їх, а, дійсно, самому розслідувати. Чи «слабо», шановний редакторе та авторе статті?"

як я кажу, і всі оточуючі те знають - "нема-нема і телеграма".
нещодавно стаття про недобудовану ЦРЛ була в газеті на першій шпальті. де були відповіді на всі запитання.
це перше. друге: що ви собі уявляєте під "справжнім розслідуванням" ? зібрати чутки від володимирецьких зівак? доступ до подібних кошторисів мають лише чиновники, як ви їх назвали. не будівельник - найнижча ланка процесу будівництва. не прораб, не прибиральник території.
в кого, як не у чиновників, отримати інформацію про кошти - виділені та використані?!
в баби Люсі може якоїсь запитати, що приїжджала з далекого села до лікарні, і стоячи на зупинці, випадково почула якусь плітку про те, скільки виділено на будівництво та скільки розібрали чиновники собі?
чи вам газета така потрібна, яка публікує неперевірені дані? вибачте, "ВВ" не відноситься до пліткарської жовтої преси.
як розслідувати витрачання коштів в районі? це треба бути богом. а журналісти - всього лише люди. і як чинити журналісту, якщо в разі певної зачіпки отримує у відповідь "не пишіть цього, не хочу світитись в газеті"? як чинити журналісту, коли він у відповідь на гостре запитання чує відповідь, але з додатком - "не пишіть цього, не хочу виглядати поганим в очах пана ___". чи є цінність у такої інформації, яку публікувати вже не дозволяють, бо, або людина, яка надала такі свідчення, відмовиться від них, або скаржитиметься на журналіста за наклеп? тому що будь -яка непідтверджена офіційними документами від відповідних установ інформація рахується як мінімум, брехнею.
люди, далекі від професії журналіста, завжди залюбки критикують його роботу.
а ви спробуйте - влізти в очі тому, хто вас бачити не хоче, кілька тижнів добиватись зустрічі, отримати дозвіл на фотографування закритої території, оббігати всі інстанції та установи, причетні до теми тієї чи іншої статті...
вам так легко - взяти і прочитати готовий матеріал в газеті. і критикувати його досхочу. і мало хто з вас замислюється над тим, скільки зусиль докладено, аби всю інформацію ОТРИМАТИ, ВИВУДИТИ (БУДЬ-ЯКИМИ ШЛЯХАМИ). При цьому викласти інформацію "на папері" - це найлегший етап її підготовки.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 15.05.2014, 14:17
Та всім зрозуміло, що робота журналіста не легка і бе критики ніяк....І те, що критика від читачів то одне, а от від "Верхушки"..... (((.І ніхто не ображає Вашого Городного....пр осто і нам читачам набридло читати кучу "заказних статей" типу про облаштування другого інформатичного кабінету в с. Більська Воля (а в нас ледве, ледве дишуть 5 стареньких корчів на 450 учнів), а ще про "Будиночок шерифа без шерифа"....Тьху !!!!!!!!!!Комус ь вигідно статистикою займатися, а журналіст лише "пішак"..який пише, те що треба.. Мабуть скажете, ще що й газета Мега-популярна, то тираж 7800, але будьмо відверті, що всіх бюджетників району пресують за цю газету....тому поділімо це тираж на 3 як мінімум. А стосовно того що,люди які далекі від професії журналіста завжди критикують, то ви помиляєтесь.
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 15.05.2014, 16:44
Шановний пане математик, де ви взяли таку формулу поділу на 3? чого не на 5 або 9?
Бюджетникам раніше справді доводили план і вони його завжди виконували, за що їм щира наша вдячність. Зрештою, і газета комунальна, а не чиясь приватна, і пишемо ми в основному про тих же бюджетників. Так що тут співпраця була і, сподіваюсь, буде й надалі. Нам дійсно дорогий цей тираж, дорога кожна передплачена газета.
Але в загальній структурі передплати частка "бюджетної" складає трохи більше 2 500 екземплярів, решта -- передплачується населенням....
Відповісти
 
 
+3 # Гість 16.05.2014, 07:28
А я завжди підтримую наших журналістів,рад ий з ними вітатися і спілкуватися,но рмальні люди - Сергій Скібчик,Городни й Леонід,Олена Стельмащук,наша шановна тьотя Галя,нормально пишуть,як на мене.Просто ці люди заручники того часу в якому живуть,як і ми з вами.А моє стабільне "ФЄ"
яке я тут завжди виказую стимулює Вас до якісноі праці на благо газети.Газету передплачую без будь яких стимулів,але якщо на сайті терміново не з"явиться якась не видумана історія від тьоті Галі то перестану виписувати.Даю три дні.Вважайте це ультиматумом,ча с пішов. :lol:
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 16.05.2014, 09:02
А й справді, щось давненько ми не читали бучвальщини від Галини Арсентієвни (чи АрсентієвНОЇ ? як правильно, навчіть?)
Відповісти
 
 
+1 # Сергій СКІБЧИК 16.05.2014, 13:09
Вже готуємо, прислухаючись до думки громади :)
Відповісти
 
 
+5 # Lana 04.05.2014, 13:21
а публікуватись під анонімом - це так по-геройськи, правда?
адже нащо вам проблеми з вашим головним лікарем, коли припече і ви звернетесь до нього, правда?
нащо вам осуд людей, які вас можуть не підтримати. ви хочете і головному лікарю насолити, і хорошим в її очах залишитись, бо в іншому випадку члени вашої сім"ї можуть опинитись в Більсковільські й лікарні персонами нон грата.
будь-якому журналісту - молодому і похилого віку, "зеленому" і досвідченому до осуду не звикати. шкода, коли все-таки його робота залишається неоціненою, тому що в статті написана правда не та, яку хотілося б комусь з читачів бачити.
Відповісти
 
 
+6 # patsyent 12.05.2014, 10:37
Чому О.Городний так хворобливо сприйняв чужу думку про медичну реформу? Ви ж запрошували до дискусії , то чому підозрюєте, що автор «злісно нападає» на нашу лікарку, «плює у колодязь», «заблудився у трьох соснах»? Ви навішуєте ярлики тим, хто з вами не згоден? Тепер підозрюю, що стаття Ваша – звичайна джинса!
Відповісти
 
 
+2 # patsyent 12.05.2014, 10:38
. Вашу неприязну згадку про МВФ він якось переживе! А чи виживемо ми без його допомоги?
Відповісти
 
 
+1 # xosяin 12.05.2014, 11:28
А чому раніше виживали, а тепер чомусь ні? Після розпаду СРСР Україна не мала зовнішніх боргів. А тепер, дякуючи владі, яка щонової каденції позичає все більше і більше, ми хочемо отримати кредитів на суму біль як у половину всього річного бюджету України! Взяти візьмемо, а от віддавати чим будемо? Позичаєш чуже, а віддаєш своє. І ви в курсі, що перша частина трану МВФ піде саме на обслуговування зовнішнього боргу? Це нормально, так? ми продаємо країну за безцінь, не отримуючи взамін НІЧОГО, крім боргів для нащадків. Хіба помогла нам Європа у боротьбі з Росією? НІ!!! Хіба відкриють для нас кордони після підписання економічної частини угоди про асоціацію з ЄС? НІ!!! А навіть якщо і спростять візовий режим, то ви були на заробітках у Польщі? Там нас рахують [ЦЕНЗУРА]м третьосортним, і не вірте в голослівну політику: Єропа буде боротися з російською агресією рівно до тих пір, доки це не торкнеться рівня доходів її громадян -- а далі махайтеся самі. "Кошка бросила котят -- пусть ...тся как хотят". Це -- здоровий прагматиз. Я за Європу -- але не таку беззубо-диплома тичну і політично безпомічну, не за ювенальну юстицію і одностатеві шлюби. Я проти Росії-агресора, яка забирає наші землі і вбиває наших людей -- але я проти того, щоб у всіх бачити тільки ворогів і будувати у себе Сєвєрную Корєю. Ми маємо своє унікальне місце у світі -- тільки треба його відстояти, зберегти цілісність і навчитися відстоювати себе і свою безпеку у позаблоковому статусі. а ще -- відновити ядерний статус і космічну програму.
Ху-х, ото виговорився!..
Відповісти
 
 
-2 # Гість 12.05.2014, 11:49
Накінець то прозрів."Новое мышление и новое виденье".Похвал ьно.Але про це в коментарях на сайты говорилося ще до цього бедламу.
Тільки не зрозуміло що повинні робити котенята щоб вижити коли іх кинула кішка?
Відповісти
 
 
0 # xosяin 12.05.2014, 17:27
Так і я говорив так раніше, і навіть в опитуванні про Митний чи Європейський Союз на сайті бачу співзвучне питання "Україна має виробляти власний, національний шлях становлення".
Просто зараз, аналізуючи останні події у світі і ревматичні реакції на них консервативної Єуропи, дозрів остаточно
Відповісти
 
 
+11 # Гість 14.05.2014, 20:24
Україну можуть врятувати самі "українці, але ж треба бажання. Нам треба її "купити", кожен свідомий українець повинен це зрозуміти і з кожної викопаної сотні хай би заплатив десятку податку в бюджет, так як в світі робиться, тоді б і бюджет наповнився, і за ці кошти і освіта, і медицина, і всі інші бюджетні галузі розвивались, "штунди" десятину платять справно, але не чув щоб хтось з заробітчан "московських" хоча б рубля заплатив в бюджет, а соціальну допомогу хочуть, дітей в садок водять і лікуватись добре хочуть, а де це все візьметься??? В Європі ніхто хабаря міліції не дасть, краще офіційний штраф заплатить, бо розуміє що частина його піде на дороги та вернеться штрафнику в іншому місці!
Відповісти
 
 
+5 # patsyent 12.05.2014, 10:39
Немає ні моєї, ні вашої правди! Є просто правда. А вона у тому, що реформа потрібна продумана, наближена до хворої людини, її блага. Ви ж ніби згодні? Я теж про це! А ваша «правда»?! Невже захист пацієнтів? Жодного слова про це. Ви захищаєте себе. А нашу лікарку захищати не треба, нема від кого. Нам краще знати, хто вона і що робила для пацієнтів Застир'я. Отож між трьох сосен та ще й у темряві заблудились Ви, а не я.
А про те, що для свого краю щось добре робили ви… Невже тільки ви?
З чим погоджуюсь, то тільки з тим, що біляни не зуміли чи не згуртувались, щоб захистити свою лікарню.
І ще одне, шановний О.Городний, не змішуйте мої коментарі, будь ласка, з чужими, дійсно образливими щодо Вас та Г.Лебедюка (лікаря, якого я дійсно поважаю).
P.S. Запрошую до дискусії всіх небайдужих.
Ваш сердечнохворий пацієнт та ще й у балаклаві.
Відповісти
 
 
+3 # xosяin 12.05.2014, 11:39
Проблема у тому, що в Євромі медицина не наближена до хворого так, як це бачите ви. Вона там насамперед орієнтується на профілактику захворювань і на принципи с[ЦЕНЗУРА]ової медицини (спільна відповідальніст ь лікаря і пацієнта за його здоровя). До речі, ФАПів як таких у ЄС нема, а найнижча ланка -- кущові амбулаторії, які обслуговують кілька населених пунктів. Тобто якщо продовжувати медреформу на вимогу ЄС, то це означає закриття ФАПів вже через кілька років. А в них сьогодні вбухуються чималі кошти. Може, краще спрямуємо їх на дороги? ФАПи все одно ж закриють...

П.С. Що стосується журналіста, то він, як і медик, як і пацієнт, має повне право захищати себе. Журналістика -- це субєктивний погляд на обєктивну реальність.
Тож дискутуйте по суті, не переходячи на особистості.
Відповісти
 
 
+13 # Гість 14.05.2014, 20:30
В таких великих селах як Кідри, Степангород, Цепцевичі ніколи не було лікарень і нічого не вмирають, навчились жити, а тут бачиш образились, бо їм закрили лікарні і кухні в яких ніхто не їв, а лише медички свиней відходами кормили за наш рахунок. То може давайте в кожному селі побудуємо лікарню, тільки хто ж за це платити буде, янтарщики чи "строітєлі", які неможуть ЦРЛ утримати, я вже вище писав на ту тему! Люди просніться!
Відповісти
 
 
-2 # Гість 12.05.2014, 12:00
ФАПи закрити,бюджет скороти,соціаль ні виплати зменшити.Правду кажуть мудрі люди -"Кошка бросила котят..."
Відповісти
 
 
+2 # xosяin 12.05.2014, 16:37
Тільки самі себе врятуємо -- ніхто інший не поможе, хіба ціною новітнього рабства.
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.05.2014, 17:48
Ну на фапах ремонт зробили, а що від того змінилося????
розділилися на дві організації, і що, всі як йшли на прийом в поліклініку так і далі йдуть..... Зборовський приймає за весь район. Що, в Антонівці немає лікаря, чи в Б.волі, чи Рафалівці, чи в сопачеві , всі привезні в 4 години немає нікого а получають зарплату дві ставки а можеть і більше
а Волочнюк главний реорганізатор тіпа цього не знає, подивиться в стелю і в всі цифри в нього в порядку. Гнати в шию, щоб і не пахло.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 12.05.2014, 18:54
Які нафіг фапи, тут людина приходить на прийом, а її відфутболюють на фіг, немає грошей йди під три чорти. Що незнаєте розцінки: роди 100 уе, наркоз 400грн. а то і більше, ви подивітиеся як живут наші дохтори дай 700 гривень за операцию и ще триста медсестри
ето не стосуетса инших работников якие за тисячу вкалуют на благо Родини без премий.
голосуй на сайти ні датчик не працує тільки за. адмін нафіг такие голосувания. чотири дні ставлю ні голос не зарахований. за всьо ростет неужели у нас в районе так любят местную медицину) а вообще у нас в районе есть кардиолог????? а то прийдеш до семейного дохтоа , а ен не может прочитать кардиограму.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 14.05.2014, 21:27
А в нас в районі є вчитилель української мови? Бо щось в гостя з граматикою не склалось, хоча слово кардіолог знає (мабуть інтєлєгент якись, але дурака включає), кардіограми читає лікар функціональної діагностики (а в районі такого немає - не комплект), але основами повинні володіти всі!
Відповісти
 
 
+10 # Гість 14.05.2014, 21:28
А що до того як лікарі живуть - так і має бути! Брали і брати будуть, так як дехто писав: "Копали, копаєм і копати будемо", пока справно не навчаться платити податки і медикам не зроблять достойну заробітну плату- доти таке і буде! Є хороша приказка: Лечится даром - даром лечится. Чи ви рахуєте що це нормально коли лікар на 2000 грн в міс має жити, а "строители и всия Руси" на 3000 доларів, а про інших старателів я взагалі мовчу! Чи може повинні гній по городу носити, корову та свиню почистити, а потім тими руками операцію в животі робити, чи дитину з п.....ди діставати, а може ніч янтар копати, а день лікувати(хоча й то не підходить, бо періодично в 3 год ночі приходять пацієнти, які хочуть доброго відношення і питають чого це лікаря немає)!А що до цін то в Володимирецькій ЦРЛ мабуть найдешевші в Україні та й умови в роддомі одні з найкращих, через те і рожають з Сарн, Кузні, Рівного і кажуть що й з столиці приїзжають!
Відповісти
 
 
+8 # Активіст 12.05.2014, 19:29
Нарешті, бачу якісь думки прорізуюься! Чудово! Бо люди тим і прекрасні, що різні! Кожен повинен сказати свою думку, а більшістю вирішити, яка найкраща і ПІДТРИМАТИ! А то хтось один напише і тут як коршуни накидаються на одного і заклюють до втрати бажання щось писати. Давайте запровадимо правило: НІХТО НЕ КРИТИКУВАТИМЕ КОГОСЬ, БЕЗ ВЛАСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ПО ДАНОМУ ПИТАННЮ, тоді, можливо, перестанемо критикути, а будемо створювати, бо створювати завжди важче!
Відповісти
 
 
0 # patsyent 13.05.2014, 08:33
Дякую за моральну підтримку, небайдужість і обєктивність. А то правда завжди когось ображає. Хочеш спокою ікомфорту - мовчи, веди себе за принципом моя хата скраю. Найлегше бути "диванною сотнею". Агов!Пацієнти з Більської Волі! Де ви?
Відповісти
 
 
-6 # Гість 12.05.2014, 19:41
где волочнюк той што пишет показники. он может написать всьо что угодно!!!!! с потолка
адмін не будь превзятим
Відповісти
 
 
-9 # Гість 12.05.2014, 19:51
невже стільки люду голосує за медицину????? вони ж не можуть нічого зробити серйозного, не можуть нікого врятувати тупо апендицит і всьо руку ногу скласти неможуть потім в ровно перекладають яка тут може бути допомога, якщо свої медичні працівники не можуть отримати допомогу вмирають ??????????????? ????
Відповісти
 
 
+14 # Гість 14.05.2014, 16:48
апендицит ... і все? а холецистектомія (при холециститі),а резекції шлунку, резекції тонкої кишки ,накладання кишкових анастомозів, скільки людей були врятовані від розлитих перитонітів,чог о варті кили, всі види герніотомій робиться, а урологія в районі на дуже високому рівні,дуже багато можна писати ,а от ті хто не знає той і пише (апендицит).
Відповісти
 
 
+13 # Гість 14.05.2014, 20:15
Про урологію добре написано, люди їдуть з Дубровиці, Сарн, а Кузнецовських скільки!!! А апендицит теж операція, в Зарічному та Дубровиці і апендицити не всі вирізають відправляють в Рівне, або ж самі люди їдуть в наш Володимирець!
Відповісти
 
 
-3 # Гість 12.05.2014, 20:00
Ви що думаєте якщо зроблять поліклініку то все буде гаразд????????? ???
Наивние [ЦЕНЗУРА]и вам за 20 лет незалежности в чорнобильськой зоне ни одного диагностическог 8о апарарата за 20 лет никто вам не дал (кроме немцев)
скоро будете ездить до антоновки танком дороги то нет.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 14.05.2014, 21:33
Як так будем думати то скоро всі будем танками їздити - тільки із завязаними очами та в наручниках!
Відповісти
 
 
-5 # Гість 14.05.2014, 09:39
я згідний з тим що йде повне знищення медицини. сімейна медицина у нас на рівні 1 балу за 12 бальною. в 3 годині звертаєшся , а лікаря немає на місці. хочеться хорошого, професійного ставлення!
Відповісти
 
 
+18 # Гість 14.05.2014, 20:42
А щоб отримати хороше ставлення треба в першу чергу лікаря шанувати, ніхто не задумувався чого в західних областях та районах перенасичення лікарями, а в нас нехватка? Відношення інше, а то тиждень сидів в ямі, янтар копав з температурою і кашлем, а потім два дні пропивав то що заробив і прийшов в пятницю в 3 год дня, або в суьоту вночі, відкрив двері ногою пяний і відношення хоче, лікаря йому давай, а в лікаря нема ні сімі, ні дітей, він як собака в будці має жити в лікарні,має не їсти, не спати!!! Колегіум скільки випускає школярів, які йдуть у Вінницький мед університет, де вони??? Та вони місцеві ніколи сюди не вернуться, бо знають як тут їх "люблять", чого більшість лікарів приїзжі бо не знали куди їх направляють, от і працюють - задумайтесь!!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 15.05.2014, 14:01
Дуже прикро, що люди стали як "злі собаки" і не важливо, чи це лікар,працівник суду, відділу освіти іт.д. Треба бути людьми в першу чергу,мати людські якості, і якщо людина звертається- то на це є вагома причина, а тим паче якщо до лікаря. (ну згодіться, попросту ніхто ж не ходить до лікарні). А щодо попереднього коментару, то це не якийсь пяничка, який сидів в ямі копав янтар, "пробухував" гроші, а тут в лікарню йому захотілось..... .Це педагог, ......Смішно правда, коли кажуть.....тьху ..ти б ще у 20.00 звернувся...том у справа не в медичній реформі, чи фінансуванні ...репутація і визнання медика(будь-яко го рівня: лікар, медсестра, фельшер) залежить від їх самих. А повірте, люди з радістю про хорошого лікаря подбають і фінансово і т.д.
Відповісти
 
 
+6 # Siegfried 15.05.2014, 19:59
В тему не по темі: От навіть нещодавно зі знайомим посперечався за одного лікаря. Він твердив що цей лікар бездарний і диплом мабуть за півтони картоплі купив. А я доводив протилежне, бо звертався до нього по допомогу. А вона була кваліфікованою. І відношення дуже милосердне, співчутливе, сердечне. Скільки людей, стільки й думок. А для мене навіть простий жарт, добре слово від лікаря ВЖЕ ліки. Мені сподобалося ось таке:"... ну, і якшо до завтра доживеш, то приходь вранці ще на прийом. Прийму без черги". Хтось може це засуджувати, як і оте:"Нагніса... не боліт?.. отак і ході". Або спів стоматолога під час роботи з болючим зубом, чи анекдот. А мені це як дорогоцінна олива на душу. Сміхотерапія.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 18.11.2014, 08:57
А може лікарі в нас такі, що не заслуговують пошани? І колегіум тут до чого? Ви кажете, що місцеві не залишаються. А Шульгата, Гука, Підвишенна, Коваль, Мирончук, Ковальчук і т.д.- з неба нам впали? А лікарська верхушка - Караїмчук, Левков, Буравський, Романов - теж бідні з далеку приїхали. Одна моя знайома хотіла після закінчення приїхати до хати (вона невропатолог за фахом) то їй місцеві поважні лікарі таку суму сказали, що бідна мусила їхати куди пошлють, тепер працює в Києві в приватній клініці. А ви кажете повага.
Відповісти
 
 
-1 # Гість 14.05.2014, 21:55
У нас як завжди все шиворот-на виворот, спочатку реформують, знищують а потім думають... Якщо ще думають... В ЄС спочатку пілотний проект в одній місцевості (не показуха як у нас) протягом кількох років вивчають всі недоліки , удосконалюють, а потім поширюють на всю територію. Тут дорога у темряві ідеш, спотикнувся, упав переломав ногу і знову поскакав на одній нозі далі, просто експеременти проводять! А Біляни ці експеременти на собі вже мабуть відчули, тому і немовчать. А те, що не зуміли чи не згуртувались, щоб захистити свою лікарню непогоджуюсь, просто вони як порядні повірили владі і справді сподівались на покращення, а тут як завжди - "ОПТИМІЗАЦІЯ" (економія коштів для пана Бандюковича на золоті батони).
Відповісти
 
 
+3 # Надія 15.05.2014, 07:52
Я розумію - "Гість " обізнаний з медициною? У всіх одна банальність і ні одної конкретики.А чому ніхто не поцікавився тим,що молодий лікар на селі отримує зарплати аж 1500грн.,що йому не виділяється з бюджету ні копійки на халат,на листок бумаги,на ручку щоб записати діагноз.Тай бюджетом передбачено на рік аж 200тис.грн. на медикаменти на всю сільську медицину.А тепер поділіть цих 200тис. на сільське населення.І що вийшло? Пшик.Сидіти тихенько за комп"ютером і хаяти керівників всі вміютьь.І не треба звинувачувати Волочнюка в усіх гріхах.Як керівник він хороший.Стараєт ься хоч щось зробити на безгрошів"ї.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 15.05.2014, 07:59
Адмін ауууу...., а де мої вчорашні коменти. чи пропускаєм через цензуру?
Відповісти
 
 
0 # Гість 15.05.2014, 08:40
Це вони вміють!
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 15.05.2014, 10:00
Я помітив, що коментарі зареєстрованих з'являються миттєво в будь-який час доби. Коментарі гостей довго мусоляться десь в мережі. Вечірні і нічні коментарі з'являються вранці. Тож перевірте.
Відповісти
 
 
+5 # Administrator 15.05.2014, 10:29
Шановний Гість!
Цю проблему дуже просто вирішити. Коментарі зареєст рованих користувачів публікуються АВТОМАТИЧНО!
Незареєстровані (під ніком "Гість") - після перевірки модератором.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 15.05.2014, 12:08
Ок! Все опублікували. дякую, притензію знімаю!!!
Відповісти
 
 
+5 # Надія 16.05.2014, 08:58
Люди добрі! А про що тому журналісту писати?Виробниц тво в районі все стоіть та й ніхто його вже не підніме,досягне нь ніяких,сільське господарство розвалене.Залиш илося тільки-хто коли помер і народився та програма телепередач.І дійсно тільки тьотя Галя може розрадити душу якоюсь душевною історією.А про бурштин і дороги? Набридло!!!!! Всерівно від цього нічого не зміниться.Не ятріть рани.Це колись реагували на замітки в газеті,а тепер і вусом не ведуть.
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 16.05.2014, 10:00
Виробництво підніметься, сільське виробництво налагодиться, район знову буде процвітати. Це правда. Все зміниться і ми змінимось. І навіть понівечині копачами-старат елями поля дадуть врожаї. Правда, це коштуватиме не аби-яких зусиль. Ті, хто сьогодні виручені гроші за бурштин витрачають на дурниці, які не годують, збанкрутіють, а хто купує інструмент, малу моторизовану агротехніку, вкладає кошти в будівництво - процвітатимуть. ЗАВТРА обов'язково прийде і розставить все на СВОЇ місця.
Відповісти
 
 
0 # Гість 16.05.2014, 11:02
Гутен так,Siegfried!З нову тобі щось наснилося,знову фантазуєш тут.Проспав до обіда,і видав тут замість тьоті Галі не видуману історію. Але мабуть ти і правий після занепаду приходить підйом.От тоді і заживемо!
Відповісти
 
 
+2 # Надія 16.05.2014, 10:17
Оте ЗАВТРА десь дуже затримується.Вж е ціле покоління виросло,яке хоче все сьогодні і багато.Вдень копаєм-вночі сидимо в "Свояку" відпочиваєм.І в кого доходи? В тих хто торгує винно-горілчани ми виробами.А всі інші прийдуть лікуватися через важку бурштинову роботу та пиятику.
Відповісти
 
 
0 # Гість 23.09.2014, 15:30
Добрий день,

Я пан Джон Франк, приватний менеджер кредиту кредитор Я директор Джон Франк позики інвестицій. Цей кредит агентство належить приватним кредитором, і він встановлений, щоб допомогти тим, хто потребує, так що бідність і страждання можуть бути повністю викоренена в світі. Ми зареєстровані і регулюються органом кредитні гроші, і всі наші фінансові операції контролюються урядом.

Ми пропонуємо як особисті і бізнес-кредитів з капітальної бази між сумою $ 2,000.00 до $ 150 млн USD, європейські євро або фунтах стерлінгів для приватних осіб, фірм і співпрацювати органи, незалежно від їх сімейного стану, статі, релігії, і розташування, але повинні бути законним платіжним засобом кредиту протягом певного терміну і повинні бути гідні довіри з процентними ставками, як низько як 2%.
E-mail:
Відповісти
 
 
# Guest 24.01.2017, 21:04
Коментар був видалений адміністратором
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 193 гостей на сайті