Авторизація

HomeНовиниВ РайоніТрагічна ДТП у Володимирці: двоє загиблих (+фото)

Трагічна ДТП у Володимирці: двоє загиблих (+фото)

( 535 Votes )

Той день і справді був, як золото. Туман, як дим, зрання окутав селище. Але повіяв вітерець, зійшло сонечко – і прорвалася сива завіса, яка від ночі покривала землю. Думалося про ліс, про гриби, про сходжені-переходжені лісові стежини – про все, що завгодно, тільки не про смерть.

 Та у Володимирець ця сувора дама прийшла. Навіть не прийшла – приїхала чи то грузовиком, чи то мотоциклом. Приїхала – й омила  автомобільну дорогу гарячою людською кров’ю, встелила уламками обірваних мотодеталей, все селище змусила здригнутися від жаху…

То була не просто аварія.

То було жахіття, яке звичним словом не передати.

…Грузовик виїжджав з АЗС на вулицю Повстанців – і якраз цією вулицею пролітав мотоцикл у напрямку Довговолі. Очевидці кажуть: той двоколісник витискав кілометрів сто п’ятдесят – не менше. І хто бачив наслідки його зустрічі з машиною, той не перечитиме. Швидше всього, так і було. І все ж, не говоритиму сам, а повторю почуте від людей.

Удар був настільки сильним, що пробило двері в кабіні й у пробоїні… лишився палець одного з мотоциклістів. Голову тому бідоласі рознесло на друзки. А бездиханні тіла разом з мотоциклом так і лишилися підім’ятими під грузовик…

Хто завинив у цій трагедії?

Водій грузовика, певне ж, мав пропустити мотоцикліста. Але ж і мотоцикліст, помітивши чужий огріх, мав би загальмувати, а не втримувати шалену швидкість у межах селища. А ще люди нарікали, що дерева біля АЗС заважають оглядати дорогу і вчасно помічати загрозу…

Усе це, безсумнівно, проаналізують і рятувальники, і фахівці ДАІ. Робитимуться якісь висновки. Вживатимуться якісь заходи. Але врешті-решт усе скінчиться тим, що жахіття людської біди через тиждень-два стане сухим рядком у кимось підписаному протоколі. Двоє хлопців – мужніх і відчайдушних – непробудно спатимуть в обіймах сирої землі. І лиш серця найдорожчих їм людей довіку болітимуть невиліковними душевними ранами:

-- Куди ж ти, синку, так поспішав?..

-- Куди ж ти, братику, племіннику, внучку, так і не встиг доїхати?..

-- Невже на світі є ще якась причина загинути, крім тієї, щоб покласти голову «за други своя»?

-- Невже щось іще дорожче є під небесами, щоб оплачувати його ціною життя?..

ФОТО ВИДАЛЕНО ЗА ВИМОГОЮ АВТОРА

Олексій ГОРОДНИЙ

 

Коментарі   

 
-198 # Гість 10.09.2015, 17:25
Природній відбір. Най(ЦЕНЗУРА)ніш их малоліток викреслюють з циклу розмноження. Туди їм і дорога, менше гасатимуть
Відповісти
 
 
+48 # Гість 11.09.2015, 11:16
Хлопці справді зробили непоправну помилку, але хто не робить їх у 18. Не було поряд людини, яка б підказувала, не було здорового спортивного заняття, не було бажання вчитися. А це все наслідки нестабільності в країні.
Відповісти
 
 
+53 # Гість 11.09.2015, 16:03
Ще є поняття здорового глузду.І, нажаль, з'явилося поняття "Дивіться, який я крутий".
Відповісти
 
 
+101 # chelovek_na_lune 11.09.2015, 12:56
Ви не маєте права озвучувати такі думки!!!!!! Ви не знаєте, що чекає вас через хвилину, хоч які люди, всі різні, всі роблять помилки. Ви не маєте права розприділяти кому і куди дорога!!!!!
Відповісти
 
 
+36 # Гість 11.09.2015, 17:37
Ніколи б я б не бажала такого, миж незнаєм що чекає нас завтра. Таке може статись з кожним.І якби ви пережили таке то б так не писали. Не дай Бог це станеться у вашій родині чи з знайомими!Все вертається бумерангом!!!
Відповісти
 
 
+14 # Гість 13.09.2015, 07:25
Туди дорога лише тобі! Ці люди і половини життя не продили щоб щось знати як і що робити!!!! Ти ніхто шоб такказати!!! Якщо у тебе є діти то ти зрозумієш як воно буває,якщо у тебе є друзі то зрозуміє як це боляче втрати найкраще що було і в даному випадку вже не стає важливо ск їм років чи чим вони займаються а головне те що вони ще не встигли нічого в цьому житті,головне те що була людина і тепер її нема!!!
Відповісти
 
 
-11 # Orysia_Muravenes 20.09.2015, 18:08
Ти наступна жертва аварії і я думаю багато хто зі мною погоджуються,як що не вмієш думати про когось то подумай хочаб про себе і на подалі не розкидайся такими словечками бо тебе на цьому світі може не стати скоріше чим ти скажеш АВАРІЯ!!!
Відповісти
 
 
+60 # Гість 11.09.2015, 00:27
Жах!!!,но краще що самі себе,а могла би мама з коляскою переходити дорогу і тоді було би більше трупів. :cry: :cry: :cry:
Відповісти
 
 
+40 # Siegfried 11.09.2015, 07:24
Щойно їхав повз АЗС. Туї біля станції понівечені. Хтось добряче мабуть за ніч постарався. Добре не розгледів з вікна маршрутки.
Промайнула думка, що все таки туї не винні.
Відповісти
 
 
+10 # Pepko 11.09.2015, 18:11
Туї не винні, але погодьтеся, що вони там лишні.
Відповісти
 
 
+97 # Гість 11.09.2015, 09:53
Звісно трагічна загибель молодих хлопців яка болем відібється у серцях батьків це просто біда, але слід не забувати про майбутнє, що з таких випадків ніхто не робить висновків на місцевому рівні самоврядування, бо коли б проводилися міри покарання чи розяснювальні роботи по безпеці руху у навчальних закладах та порядку у місті, та правоохоронні органи були б на своєму місці виконуючи свою роботу то таких випадків можна було б уникнути зокрема того що відбувається на площі міста а так усім байдуже, кожен робить що хоче це також відноситься до батьків які на сьогоднішній день зовсім забули про виховання своїх підлітків які своєю поведінкою деморалізують суспільство є чудова приказка,
ЗДОРОВА СІМЯ ЗДОРОВЕ СУСПІЛЬСТВО тому дорогі батьки не втрачайте своїх синів та дочок на вулиці...
Відповісти
 
 
+35 # Pepko 11.09.2015, 18:18
В першу чергу, висновків не роблять самі малолітні "байкери". Сьогодні в центрі знову чулися завивання потужного мотоцикла, на якому їхав черговий потенційний герой новин навіть без мотошолома.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 11.09.2015, 19:15
дуже влучно і справедливо!!!! !біда прийшла не зненацька...дав но назрівало
Відповісти
 
 
+91 # Гість 11.09.2015, 10:15
Люди, схаменіться! Скільки ще життів буде забрано через безвідповідальн ість водіїв?! Перестаньте порушувати правила дорожнього руху!
Вчіться на чужих помилках. На жаль, ці хлопці вже не зможуть навчитись на своїй фатальній помилці. Так і не встигнуть подорослішати :sad:
Чи вартий був адреналін цього?.. Якщо не цінуєте власне життя, то подумайте про свою сім'ю, подумайте про сім'ї, які можуть постраждати за вашої вини. Жахливе горе може спіткати десятки людей через вашу необережність.

Дуже співчуваю рідним і близьким загиблих.
Відповісти
 
 
+15 # Гість 12.09.2015, 19:30
150 км/год в межах населеного пункту ы э таким порушенням. Винуватцы самы себе наказали.
Відповісти
 
 
+98 # Гість 11.09.2015, 11:10
Дітей шкода, але більше шкода маму. Водій грузовика невинен. Швидкість на стільки була велика, що за 5 секунд мотоцикл проїзджав 250 метрів. Частково винна місцева влада, що, на численні прохання жителів, не поставила ні "лежачого поліцейського", ні відповідних знаків саме на цій небезпечній ділянці дороги. Скільки їм треба ще смертей, щоб виконати прохання людей. Може хоч перед виборами...
Відповісти
 
 
+21 # Гість 11.09.2015, 13:50
Я не працівник ДАІ, тому не в моїй компетенції робити висновки і звинувачувати когось.
Але не можна винити лише водія мотоциклу і стверджувати, що водій вантажного автомобіля не є винним.
Він повинен був надавати перевагу при виїзді з АЗС. Звичайно, він міг розраховувати, що за 5 секунд авто проїде 100 м, а не 250. Але ж не слід забувати, що вантажний автомобіль не дуже повороткий. Бачиш перешкоду - варто перечекати і пропустити.
А "поліцейського" дійсно варто було б організувати, бо на цій ділянці багато хто забуває, що це ще населений пункт.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 11.09.2015, 15:59
А ти можеш гарантувати, що він його бачив?!
Відповісти
 
 
+4 # Гість 11.09.2015, 11:20
в кого фото є і хто може скинути в лс вк http://vk.com/idmokruha_1975
Відповісти
 
 
+21 # Гість 11.09.2015, 12:27
з власного досвіду водіння знаю, як ті злощасні дерева заважають виїхати із заправки , треба стати зовсім, оглянутись а потім знову рушити і в ці секунди незнати кого може принести з зустрічної . шкода і хлопців і водія , водій думаю не винен - порядна людина , старша, зі стажем водіння не один десяток років, газон же як черепаха ще й за таких дорожніх обставин . шкода ... :cry: хлопці кажуть вирішили прокататись , взяли у знайомого біля Мандарина спортіка(чи це правда ???) і не маючи досвіду їзди певно перелякались просто , бо ж навіть тормозного шляху небуло за ними :eek:
Відповісти
 
 
+35 # Гість 11.09.2015, 13:17
Стільки прохань і справді було щодо "лежачого поліцейського" .У відповідь тільки мовчання!
Відповісти
 
 
+52 # Соломія 11.09.2015, 13:32
Це наслідки бурштину і бездіяльності влади. Хлопців шкода, мам ще більше.
Відповісти
 
 
+33 # Гість 11.09.2015, 14:10
Так,бурштин мстить.
Відповісти
 
 
+14 # Pepko 11.09.2015, 18:23
Бездіяльність влади? Як зручно перекласти відповідальніст ь на когось. А може це наслідок байдужості батьків та інфантильності громадян, які не дозріли відповідати за власні вчинки?
Відповісти
 
 
+27 # Соломія 11.09.2015, 19:03
Якби влада виконувала свої функції, то і громадяни були б іншими. То громадяни чи влада повинна штрафувати і наказувати за той безлад на наших дорогах? А чи не влада винна що разом з грошима від бурштину нас накрило беззаконням, хамством і так далі? Влада і тільки влада винна що все це відбувається в нас в регіоні. Вони палець об палець не стукнули, щоб це припинити ще на початку, а тепер маємо те що маємо.
Відповісти
 
 
+13 # Pepko 12.09.2015, 07:48
Кожен народ має владу, на яку заслуговує.
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 12.09.2015, 14:52
Нажаль так, це біблійна істина. Всяка влада від Бога.
Відповісти
 
 
+45 # Гість 11.09.2015, 16:19
В першу чергу, винувата місцева ДАІ, яка самоусунулась від виконання своїх функціональних обов'язків, і дозволила їздити на скутерах і мотоциклах всім охочим, незалежно від віку і наявності/відсу тності права на управління транспортним засобом та наявності/відсу тності мотошолома.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 11.09.2015, 16:31
До чого тут бурштин? Аварії є в різних містах...вони що теж через бурштин?
Відповісти
 
 
+39 # Соломія 11.09.2015, 19:23
Видобуття бурштину - незаконне. Порушення закону в цій галузі визвало ланцюгову реакцію. Недотримання закону прийшло і в інші сфери. Влада і міліція кришує бурштин, а значить і закриває очі на беззаконні дії цих людей і в інших сферах. Люди які порушують закон в одній сфері - закривають очі на порушення закону і в інших сферах - а це привело до байдужості суспільства. Гроші від бурштину в дитячих руках привело до повного знищення тисячолітньої лінії виховання дітей. Батьки утримують дітей і можуть стримувати їхні дії. Коли діти отримали гроші в руки - то як можуть їх стримувати батьки. Який може бути авторитет в очах підлітка батьків, що приносять зарплату копійчану, якщо дитина приносить в 20 раз більше грошей? А так ні бурштин не винен.
Відповісти
 
 
+7 # Lavr 13.09.2015, 14:58
Десь років 5-7 тому в Володимирці сталась подібна аварія на повороті від пошти в бік колишньої МТС. Загинуло 3-є молодих людей, врізавшись мотоциклом в стовп. Але тоді ще бурштин не копали і грузовика зустрічного не було. Так що причина не в бурштині і не в Яценюку з Порошенком. Щоденно в Україні в ДТП гине 12-20 чоловік. Вчора теж загинуло 11 людей. Треба братися за дисципліну всім і, особливо, кожному з нас.
Обставини тієї аварії мною названі по пам*яті і зі ЗМІ. Якщо десь помилився, прошу пробачення.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 13.09.2015, 19:48
Бурштин копають років 10.ГАЇшніки беруть на лапу років 15. Горілку п'ють за кермом ще років 20. Незалежній років 24.При совєтах такого не було....
Відповісти
 
 
+4 # Pepko 15.09.2015, 13:11
А ще при "совєтах" було два приватних авто на село і таких новин принципово в газетах не писали.
Відповісти
 
 
+11 # Гість 12.09.2015, 20:09
Бурштин до чого? Ви що!!! Діти, вишли зі школи, вони не пішли вчитись на якогось спеціаліста - вони на бурштин! Заробив бабла, купив транспорт, купив права - і всьо, "крутізна"! А бурштин то боком вилазить і мстить. Природа не любить втручань.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 11.09.2015, 16:35
ще й бурштин трете сюди. да, у людей появились гроші, просто з розкоші тих грошей молодь не те купує, не туди вложує свої важко зароблені гроші - це все виховання і недогляд батьків, молода кров і адреналін, який хочеться відчути.

всі так і чекають коли бурштин легалізують і тоді київські за безцінь найматимуть людей на роботу, пригрібши під себе всі землі державні і людські нікого не спитавши - отоді всі нарікатимуть на владу і на те де вони взялись на нашу голову, а може й до майдану дійде :-*
Відповісти
 
 
+16 # Гість 11.09.2015, 16:37
Хлопців дуже шкода
Відповісти
 
 
-10 # Гість 11.09.2015, 17:14
Гість я звісно вибачаюсь а ви там знаєте чи хотіли ті хлопці вчитись чи не хотіли чи була та людина чи ні. Ну навіщо таке писати
Відповісти
 
 
+11 # Гість 11.09.2015, 17:52
Братва тримайтесь з №19 группи! :sad: :sad:
Відповісти
 
 
+16 # Гість 11.09.2015, 19:49
Вибачте мене будь ласка, але ви ж не знаєте ні їх, ні їх батьків. мені наприклад один з цих хлопців був не просто знайомим. У нього хороші батьки, та і сам він був дуже хорошим хлопцем. Винен той, хто кермував. Та ви ж не знаєте чому це сталось, і за яких умов, тож не потрібно бути такими жорстокими, і говорити про цих хлопців погані речі, ви ж їх не знаєте. тому замовкніть. мені наприклад все відомо, а ви не говоріть того, що не треба. як там би не було, хлопців уже не повернути :cry:
Відповісти
 
 
-1 # Pepko 15.09.2015, 13:13
Так поділіться з нами, якщо вам відомо.
Відповісти
 
 
+36 # Made in UA 11.09.2015, 20:19
Не сваріться. Сталось те що сталось. Звісно шкода всіх, але найгірше, що [ЦЕНЗУРА]і малолєткі не візьмуть урок, і будуть далі розсікати на байках, для яких у нас і доріг немає. А потім горе батькам. І все ж таки, частково винен бурштин. Це він поєднує дорогі і потужні апарати з безмозкими дітьми, які ще толком і не розуміють, що воно і нащо.
Відповісти
 
 
+19 # Гість 11.09.2015, 21:18
навіщо нам даі 100баксів іроби що хочеш ось інаслідки нажаль не перші і не останні
Відповісти
 
 
-8 # Гість 11.09.2015, 22:26
Знає хтось імена загиблих??
Прошу, дуже треба
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.09.2015, 07:58
Саша Котлярчук і Міша Дяков :cry:
Відповісти
 
 
+9 # Гість 12.09.2015, 15:35
Ненада той хто зарульом був то мій друг виноватий той хто дав їм того мотоцикла :sigh: :cry: і звичайно це все через янтар і це були лише діти 16 17 років но нічого не вернути вчна пам*ять :cry:
Відповісти
 
 
+1 # Гість 18.09.2015, 20:29
Винен той, хто кермував, адже не потрібно було їхати з такою швидкістю
Відповісти
 
 
-2 # Гість 12.09.2015, 22:35
Да це жахливо,проте все треба використовувати у його міру.
Відповісти
 
 
-5 # Гість 13.09.2015, 14:32
Це були прекрасні люди!вічна їм пам'ять...
Відповісти
 
 
+24 # Гість 13.09.2015, 19:15
Дуже багато безглуздих обвинувачень. Виходить, що винні і ДАІ, і політика, і дороги...
Насправді винні лише нерозумні хлопці, які ради спору, що заїдуть у Кузнецовськ за 15 хвилин перевищили швидкість настільки, що не дали жодного шансу водію грузового авто навіть помітити їх, чи самим же уникнути цієї аварії.
Горе батькам, та рідним. Шкода водія вантажного авто, який тепер матиме не лише кучу проблем, але й психологічну травму.. І все це через нерузумність дітей, які напідпитку вирішили розважитись.... В даному випадку добре, що хоть водій вантажівки вижив.
Надіюсь це сташне горе стане наукою для іньших горе водіїв-єкстрема лів.
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 14.09.2015, 14:23
От ходжу я дорогами Володимирця, дивлюсь як на мотоциклах їздять 13-річні, літають перевищуючи швидкість, паркуються хто де хоче. А так ні, ні ДАЇ ні влада не винні, лише винні діти.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 14.09.2015, 15:48
Я все читаю твої коментарі, Со[ЦЕНЗУРА]о, і дивлюсь ти будь-яку тему в статтях перекручуєш і пов'язуєш тут-же з владою, правоохорон.орг анами. А чи не "засланный ты казачок"?
Вранці, коли твій чоловік з поганим настроєм жує твій несмачний сніданок, який ти так старалася готувала - теж винна влада і ДАІ? Чи може ти недостаралася.. .вночі. Криза в наших головах.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 16.09.2015, 15:45
А ось і манери нашого суспільства. Соломія, висловлює свою думку і це правильно (підтримую її).Вона пише те ,що насправді твориться у Володимирці!
Відповісти
 
 
-4 # Гість 17.09.2015, 09:00
Всі бачать і говорять, що твориться у Володимирці і державі. Але який особистий вклад вона (соломія) зробила задля позитивних змін, окрім критики по кожній статті? Вона десь навела реальні приклади?
От і манери нашого суспільства - "а покричать" або "тяв-тяв".
Відповісти
 
 
+3 # Гість 17.09.2015, 10:06
Соломія - це персонаж сайту, що може вона зробити крім як висловлювати думки, заставляти людей думати і дискутувати? Так з цим вона гарно справляється, я б сказала на 12 балів.
Відповісти
 
 
+1 # Siegfried 17.09.2015, 10:43
Згідний з Вами. А з Соломією не завжди згідний. Але скільки людей, то стільки і думок. Хтосб в чомусь не погоджується зі мною.
Соломія активна...покищ о. І це класно.
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.09.2015, 12:02
У всі часи і народи людина завжди славилася ДІЛОМ.
Чере що і так живем, що говорити вміємо всі... Почитайте в статті про Яніцького, як вона (Соломія) відповіла, що свою задницю заради лінивих піднімати не буде.
Вона не заставляє думати і дискутувати - вона бідбурює до емоцій різні верстви спільноти.
І що значить "персонаж сайту" - "ветряная мельница" із Дон Кіхота?
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 17.09.2015, 14:21
А Ви боїтесь людських емоцій? Що значить "персонаж сайту"? Тут всі персонажі. І сама Соломія не може нічого робити. Бо дискусію ведуть анонімні інтернет користувачі - така політика сайту. В реальному житті з дивлячись один одному в очі ми можемо оцінювати вклад один одного в суспільство. А так Соломія - може виявитись ким хочеш від школяра - до депутата. Ви ж також лише гість.
А тепер до гранта на майданчик. Я запропонувала робити разом. Бажаючих не виявилось. Я знаю свої можливості - є періоди в які я дуже зайнята по роботі і не матиму жодної вільної хвилини. А виграти - грант це покласти на себе велику відповідальніст ь. Якщо бажаючих допомагати не знайшлось, то ви пропонуєте мені в разі виграшу розрахуватись з роботи і лишити своїх дітей голодними? За ради кого? За ради пасивного суспільства?
Відповісти
 
 
-1 # Гість 17.09.2015, 15:10
Соломія,сьогоді до обіда носив мішки з картоплею,потім пообідав,годинк у подрімав і сів за комп.І зрозумів,що язиком гвоздіти значно легше ніж мішки тягати.Я до чого,залишаймос я на сайті до самого ранку. У тебе гарно получається. :P
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 18.09.2015, 08:28
Я заробляю гроші за допомогою інтернету, для мене це як тягати мішки для тебе, вночі я відпочиваю, а не працюю. :lol:
Відповісти
 
 
+2 # Гість 18.09.2015, 09:38
Воно й видно, що ти заробляєш гроші за допомогою Інтернету. Є замовники по обсрусолюванню Мялика, влади,соціальни х працівників і т.п? Ти ж по кожній статті показуєш свої "універсальні" знання та досвід - все ТРОЙЛИШ. І скільки платять?
Боюсь, щоб в нас з такими Соломіями скоро не нестала "Поліська осінь"....
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 18.09.2015, 10:27
Кожен думає в міру своєї розпущеності. :-*
Відповісти
 
 
+3 # Гість 17.09.2015, 15:44
Через те ми і маємо таке "пасивне" суспільство, яке складається з таких Соломій як ти, які переживають, щоб крій Боже не зробити більше та ще й просто так.
Чому ж ти так горлопаниш такі голосні фрази: якби кожен вкладав, допомагав, робив..А сама оказалася дешевим фальшивим персонажем.
І ти думаєш люди, яких ти так вдало критикуєш, не бояться відповідальност і та ризиків? Але вони йдуть вперед, в цьому і полягає успішність.
І за ради кого на Сході хлопці віддають своє життя? За ради нас і тебе в тому числі,яка сидить в робочий час і строчить "високі матерії", які як оказалося не містять нічого фундаментальног о.
Емоції та конструктивні дискусії з читачами "Полісся нет" для мене є різні речі, а для тебе бачу це одне і теж. "Побурлить и побольше.."
Відповісти
 
 
+3 # Гість 17.09.2015, 16:19
Я так розумію,що якби заглянула в твої очі, то ніякого "вкладу в суспільство" я там не побачила б,окрім "бла-бла-бла" на язиці...
Відповісти
 
 
0 # Соломія 18.09.2015, 08:46
Звичайно не побачиш, бо ти ще не готовий зняти свої власні окуляри, що заважають тобі дивитись на світ тверезо.
Відповісти
 
 
+23 # Гість 13.09.2015, 22:02
Я особисто не знала ні одного ні другого хлопця,але я перечитала всі коментарі .Люди!!!!Та ви думайте що пишете,при чому тут янтар,чийсь мотоцикл,хто його дав і як їхав водій,така лиха доля і ніхто не знає кому і скільки відписано прожити,це безумовно велике горе,безутішна втрата для рідних та близьких,але обговорювати хто винний це даремно.КРАЩЕ СВІЧКУ ПОСТАВТЕ ТА ПОМЯНІТЬ ЗАГИБЛИХ!!!!!!! ВІЧНА ПАМЯТЬ ,НЕХАЙ ЗЕМЛЯ БУДЕ ПУХОМ!
Відповісти
 
 
+15 # Гість 14.09.2015, 08:19
Нажаль трагедії проджовжуються. :sad: Вчора ввечері поблизу Красносілля двоє хлопців на швидкохідному мотоциклі врізалися в автомобіль. Один загинув, другий в лікарні. У загиблого дитина-школярик залишився сиротою. Співчуваю.
Відповісти
 
 
+7 # Siegfried 14.09.2015, 10:41
Сьогодні їхав вранішньою маршруткою. Зайшла жінка на зупинці біля Вітаміна. Зайшла мова про аварію. То ця жінка (живе в п'ятиповерхівці ) каже що стала спокійніше спати. А то байкери "ревли" до ранку на Довговолю і назад.
Сумний урок.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 14.09.2015, 22:59
Люди,схаменітьс я!Ви не бачили як саме сталась ця аварія,тому й не маєте права звинувачувати цих хлопців!Це вже сталося і час назад не повернути.Ви краще подумайте,як тяжко рідним і близьким загиблих,нехай Господь дає їм сил,щоб пережити цю важку втрату
Відповісти
 
 
+25 # Гість 15.09.2015, 09:59
І водію пережити цей шок, судові тяганини. Скільки чоловікові пережитку!
Відповісти
 
 
+23 # Гість 16.09.2015, 10:54
А водій грузовика й не пережив цей шок.Сьогодні його знайшли повішеним у лісі. Від неділі шукали...Він у 1997 році похоронив свого сина, він також розбився на мотоциклі, а ось зараз ще ці двоє молоденьких хлопців... Дуже шкода усіх їх. Вічна пам"ять усім трьом, співчуваю родинам...
Відповісти
 
 
+6 # Гість 15.09.2015, 19:02
Хоч я і не знаю цих хлопців,але мені їх дуже шкода,адже вони так мало прожили на цьому світі... :sad:
Хай земля їм буде лебединим пухом...Вічна пам'ять :cry: :sad:
Відповісти
 
 
+42 # Гість 16.09.2015, 14:15
вічна память водїю вантажівки який не винен в цій аварії. він був чудовою людиною :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Відповісти
 
 
+36 # Гість 16.09.2015, 15:03
Водія можна було б врятувати якби в нас була психологічна служба. В пожежній і в міліції повинні працювати психологи. Не можна відпускати людину додому після такої трагедії, потрібно пропрацювати пережитий шок, бо людину це ламає. Людина сама не бачить виходу з такої ситуації, закривається в собі і тому кваліфікований спеціаліст повинен вивести людину із відчаю, допомогти пережити цю ситуацію. Нажаль сталося те, що сталося і тут вже допомоготи ніхто не зможе. Вічна память всім загиблим, а родичам і близьким сили щоб пережити таку трагедію.
Відповісти
 
 
+36 # Гість 16.09.2015, 15:35
:cry: Так сумно за водія,хоч зовсім не знайома людина та всеж так за нього душа болить!!! Не зміг пережити цю страшну трагедію,жахлив у рану душі(((Нехай спочивають спокійно.Вічна пам"ять усім трьом...
Відповісти
 
 
+18 # Гість 16.09.2015, 18:10
Ця аварія що сталася біля АЗС всіх шокірувала що такі молоді хлопці да так трагічно пішли із життя вони навіть щей учобу незакінчили, вони даже світа небачили, также само вони не узнали того ща таке життя! А тепер щей його батько наклав руки насебе так несчасно невитрима того болю, того всьго, тому що день і місяць совпали із тею аварією яка сталась 20 років назад в якій йогож син загинув на мотоциклі! Вічна память їм трьом! Хай їм спиться там добре! Жаль молодих таких хлопцім які пішли так трагічно із життя!!! :sad: :sad: :sad: Хай Земля Для Них Буде Пухом!!! :cry:
Відповісти
 
 
+6 # Гість 29.10.2015, 21:34
:cry: а я знала одного хлопця Саша був дуже хорошою людиною, він цього незаслуговує але як кажуть потрібні найкращі, це і правда тому що ці хлопці були найкращими. Знаєте я щей досі невірю що це сталось з Сашою що він загинув, в це важко повірити нам його друзям його коханій дівчині і саме тяжче це його мамі і сестрі ми всі його любили і ніколи його незабудемо Вічна пам*ять ви назавжди залишитесь в наших серцях
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 80 гостей на сайті