Авторизація

HomeНовиниВ РайоніУ Володимирці новий центр дитячих розваг від Віктора М’ялика (+фото)

У Володимирці новий центр дитячих розваг від Віктора М’ялика (+фото)

( 7 Votes )

Чудовий подарунок до дня селища Володимирець зробив бізнесмен і меценат Віктор М’ялик. За колишньою районною Дошкою пошани, у дендропарку коло школи № 1 (школа серед каштанів) його коштом бригада монтажників з Івано-Франківська встановила прекрасний дитячий майданчик. Тут і гойдалки, і автомобілі та вертольотчики, замок зі спусками, і лавочки. Відтепер і у Володимирці є свій парк дитячих розваг.

На всю цю красу бізнесмен витратив чверть мільйона гривень (одна лише банка антивандальної фарби коштує 50 євро). Усі конструкції – українського виробництва, сертифіковані і безпечні для діток, опори надійно забетоновані (щоб атракціони не перекинулися і ніхто їх не поцупив).

– Чомусь усі кажуть, що я знову на вибори збираюся, грошима сиплю направо і наліво. Але це не так, депутатський мандат мене не цікавить, якщо захотіти, багато добра можна зробити і без нього, – розповідає Віктор Ничипорович. – Насправді кожна копійка, витрачена на соціальні проекти та інвестиції, зароблена чесним трудом. А особисто я просто дотримуюся даного слова – робити добрі справи не задля піару, а заради людей, виконуючи Божі заповіді і свої обіцянки. Я вкладаю гроші у найцінніший скарб – наших дітей. Це вже не перший такий майданчик; багато подібних було встановлено на Київщині, у Фастівському районі.

– Це справді шикарний подарунок від М’ялика володимирчанам і гостям райцентру, – емоційно включається у розмову голова Володимирецької районної ради Василь Ковенько. – Але тепер нам усім – і владі району, і мерії селища, і батькам тих діток, які тут гулятимуть, – має боліти голова як зберегти цей центр дитячих розваг, як зробити тут чудове і затишне містечко для малечі, яке слугуватиме володимирчанам роками. Треба формувати громадську думку щодо випадків вандалізму на таких об’єктах: поламав гойдалку чи подер фарбу цвяхом – вандал і придурок. Усіх хуліганів і тих, хто недбало ставиться до майна громади, треба піддавати не лише громадському осуду, а й жорстко карати, щоб іншим не кортіло. Треба виховувати у хуліганів усіх мастей (і тих, що з цигарками та пивом сидять на лавочках та б’ють ліхтарі, і в тих, що палять гуму на центральній площі на автомашинах і мотоциклах) повагу і до чужої праці, і до чужого майна, повагу до порядку.

– Я від щирого серця від імені усіх володимирчан дякую Віктору Ничипоровичу за цей дитячий майданчик, – каже селищний голова Володимирця Олександр Осмолович. – Нехай йому затрачене вертається сторицею, а ще повагою і вдячністю людей. А селищна рада, у свою чергу, зобов’язується впорядкувати територію, встановити нову сучасну огорожу, розбити доріжки для відпочиваючих та виконати інші інфраструктурні роботи. Запрошуємо Віктора Ничипоровича до нас на свято селища та фестиваль «Спасова борода» 28 серпня!

 
 
 

Фото Сергія СКІБЧИКА.

 

Коментарі   

 
+11 # Гість 13.08.2015, 19:36
Шкода що це всього навсього "мишині перегони". А за Володимирецьких діток рада.
Відповісти
 
 
-5 # Гість 13.08.2015, 22:40
Не словом, а ділом!! Молодець!
Відповісти
 
 
+10 # Гість 14.08.2015, 09:46
Нагадує колишні лозунги :) Не ділом, а тілом :D
Відповісти
 
 
+14 # Гість 14.08.2015, 09:55
А те що пообіцяв селищний голова Володимирця до виборів виконає, чи вже піля виборів? Беремо на замітку.
Відповісти
 
 
+10 # Соломія 14.08.2015, 21:03
:-x
Відповісти
 
 
+14 # Гість 14.08.2015, 13:35
З дітками на руках.. Все одно як Сталін на картинці 50-х років. І як таку копійку заробити чесним трудом ніяк не второпаю.Он я, копаю,копаю,а заробляю одні мозолі та на пиво, правда пиво з рибою.А тут дороги чоловік починає будувати,пишуть що мости десь будує.От не вірю я в його меценатство і все.Щось тут не так. А майданчик для дітей буде класний,шкода що селищне начальство раніше до цього не додумалося.
Відповісти
 
 
+11 # Соломія 14.08.2015, 20:25
А хто Вам сказав, що на цей майданчик хоч копійка пішла з особистого кармана паня М'ялика? Є багато варіантів як і меценатом виступити і гроші зберегти.
Адже можна задекларувати як благодійність і на цю суму зменшити свої податки.
Та у випадку з цим майданчиком, це скоріш за все відкат. Купив декілька майданчиків для Київських багатоповерхіво к - ось і отримав в якості бонусу.
Відповісти
 
 
-9 # Гість 14.08.2015, 20:38
В тім то й біда, що ми в широкому загалі навіть і приблизно не знаємо як люди чесним трудом заробляють "таку копійку". Для цього треба щось вміти робити, попередньо навчившись, та гризти землю зубами. А зароблену "копійку" треба берегти й примножувати. Коли в цьому "не петраєш", тоді душить жаба і злишся на весь світ; вважаєш, що всі проти тебе, а ти один святий; а той, хто вміє чесно заробляти, здається тобі хапугою, злодієм і взагалі "врагом народа". Ті люди не сидять денно і нощно за пивом з рибою, та й працюють в 2-3 рази більше і ефективніше. Сидіти за пивом і проклинати владу їм просто ніколи та й немає сенсу.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 17.08.2015, 13:37
Вельмишановний, Ваш коментар свідчить про вашу відсталість, і про те, що потрібно частіше газети читати, або хоча б переглядати. І замість того щоб нити, то сядьте і головою подумайте, як заробити гроші не руками. І пиво пити менше потрібно, це шкрдить здоров'ю.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 17.08.2015, 13:38
Читай газети частіше чоловіче, або ж хоча б переглядай.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 20.08.2015, 08:24
Газета пише за що заплатять,а ти "чоловаіче" краще податки не приховуй.
Відповісти
 
 
+33 # Made in UA 14.08.2015, 15:22
Не важливо де ці гроші він взяв, важливо, що у містечку хоч щось для дітей, бо ж площу як виявилось будували як стоянку для бичків з Воронок та інших племен.
Відповісти
 
 
+7 # Соломія 14.08.2015, 20:26
А не принизливо маючи величезні гроші у місті отримувати подачку? Кинули як кістку собаці і потішаються?
Відповісти
 
 
-7 # Гість 14.08.2015, 20:56
Пані Соломіє, Ви, схоже, необ*єктивна і жорстока людина. Ви не навіть не припускаєте, що п. М*ялик міг зробити це зі своєї кишені. "Кругом врагі" та злодії! А зменшення податку за благодійність - це щось погане та нечесне?
І як розуміти Ваш комент від 21.26? Хто отримав подачку? Кому кинули кістку? Хто потішається?
Відповісти
 
 
+10 # Соломія 15.08.2015, 07:18
Ні не припускаю, бо добре знаю наш світ. Поясніть мені що це тоді, якщо як би Володимирчани скинулись - то могли б побудувати собі 200 таках площадок, потішаються з нас М'ялик і Ко. Кинули дурням - ото вже побіжать за нас голосува.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 17.08.2015, 13:43
А скажіть скільки б сімей скинулося б на такий майданчик? І хто там би мав право відпочивати?
Відповісти
 
 
0 # Соломія 17.08.2015, 16:21
В цьому і полягає суть корисної справи, не дати безкоштовно, а організувати, щоб дали.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 14.08.2015, 17:43
моодець! як би всі так робили, то наше містечко було б зразкове. а так мільйони мають. а дороги як небуло, так і немає.
Відповісти
 
 
+16 # Гість 14.08.2015, 18:34
З однієї стронони не важливо. але... тут десь між строками написано "можеш красти-головне частину віддай людям,бо інші крадуть і не віддають" З другої сторони може краще як в капіталістів:не крадуть і держава робить все: дороги, дитячі майданчики, садочки і т.д. + порядні меценати,що століттями родинами заробляли свій капітал дають на благочинство. А то в нас не доріг, ні садків, ні площадок,а якщо хтось за 5 років "чесно" став мільйонером (не смішіть мої...) то "не важливо де взяв" зробив щось, то він молодець. Так,молодець що поділився, але важливо де взяв! бо це буде безкінечно. Хочу в Євосоюз!
Відповісти
 
 
+17 # Соломія 15.08.2015, 07:24
І головне ніхто не задумується, може краще чим радіти подачкам запитати у влади де наші податки, чому ви їх так бездумно розтрачуєте. Де наші площадки, дороги. От хоч би тема про оздоровлення. Чому нашим коштом повезли дітей далеко не бідних, чому їхні батьки навіть не захотіли повезти їх своїм коштом? А то їдеш по вулиці і чуеш як "бідна" мамочка розказує на цілий центер, що мої всі дітки в Корчагінці і ми їздимо до них власною машиною через день, бо шо нам. І всі гарні і пушисті - лише я виходить жорстока і не об'єктивна.
Відповісти
 
 
+12 # Соломія 14.08.2015, 21:23
А мені ще цікаво де пан Сергій Скібчик побачив дендропарк?
Відповісти
 
 
+5 # Сергій СКІБЧИК 18.08.2015, 09:00
Окрім сарказму щодо "дендропарку", ви можете мене ще звинуватити у "джинсі" чи піарі. Одразу скажу, що піднята тема -- це не проплачена "джинса", а соціальна (тобто безкоштовна) реклама -- реклама меценаству, реклама благодійності, реклама прикладу як треба тримати слово.
Кілька років тому Яніцький подарував алею сакур у Кузнецовськ -- ми про це розказали в газеті і навіть не мали на меті заробити якусь копійку. Сьогодні М'ялик збудував моста, встановив дитячий майданчик -- про це теж ми будемо розповідати і піарити -- бо це соціальні проекти, які насправді потрібні людям і суспільству як приклад готовності поділитися з ближніми. Особисті мотиви панів меценатів -- то їх особиста справа, головне, що вони зробили якусь добру справу і не чекають від того маржі чи поклонних подяк від людей. І геть не важливо, хто завтра зробить добру справу, чи названі вище люди, чи хтось новий появиться, з місцевих мільйонерів, -- про це варто розказувати людям.
У всьому світі благодійність -- то чеснота, у нас же -- "ага, вже чимало накрав, то відстібує якісь крихти. Краще б дороги побудував". І чомусь мало хто візьме собі за приклад такі речі, про які тут написано, і дасть десятину церкві, підтримає матеріально або фінансово волонтерів, допоможе одинокій старенькій сусідці, подарує книжку бібілотеці, кине шматочок ковбаси голодній вуличній собаці...
Такі люди, як ви, пані Соломіє, здатні хіба на високому інтелектуальном у рівні цинічно принизити тих же самих меценатів і мешканців Володимирця, яким зробили цей подарунок (мовляв, це не благодійність, а підкуп), нівелювати саму суть доброчинства. А люди, які вас підтримують (бо розповідаєте про клятих буржуїнів переконливо і доступно, на їх мові), вірять вам -- і завтра підуть викопувати сакури і ламати дитячі майданчики -- бо це ж не наше, а "М'яликове" чи "Яніцького". Ви цього хочете і добиваєтеся: щоб наше суспільство опустилося до анархії (дайош Смольный! бей жидов, спасай россию!), а меценати роболи добрі справи десь у Польщі, Сербії чи Бангладеші?..
Треба пам'ятати, що з подібних закликів і починалися заворушення на Донбасі, а потім виростали "ДНРи" і "ЛНРи".
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 18.08.2015, 09:47
Сергій, а чому Ви особисто переходите на особистості? Ви ж не знаєте, хто ховається за моїм псевдонімом і займаюсь я чи ні меценатством. Не путайте меценатство і передвиборчі гонки. Меценатство в чистому вигляді несе лише позитив, "меценатство" в ході передвиборчих гонок лише біду регіону. Я дивлюсь на наш регіон - і бачу один в один територію ДНР декілька років тому (я не один рік жила на території теперішнього ДНР і з початку конфлікту активно спілкувалась з мешканцями). В них теж було гасло при виборі депутатів "головне наш", "аби кинув більше", "дав на халяву", "яка різниця де взяв гроші, аби нам щось дав". Ми бачимо до чого це привело.
Відповісти
 
 
+8 # Сергій СКІБЧИК 18.08.2015, 10:05
Перепрошую, якщо чимось образив, пані Соломіє. Просто й справді одна людина вашого рівня здатна відбити охоту в 10 бізнесменів робити публічно якісь добрі справи. Ви думаєте, М'ялик чи його люди не читають постів і коментарів про нього? А вас би не образило таке ставлення людей до ваших подарунків? Тим паче, деякі з них зроблені далеко до виборчих перегонів, а не під час.
Це справді неетично, некоректно і абсурдно: людина нам щось робить, а ми, замість того, щоб закотити рукави та взятися допомогти їй, сидимо за комп'ютерами, п'ємо каву і критикуємо її...
П.С. А в НАШУ обласну раду йому який резон іти, подумайте самі?..
Відповісти
 
 
+6 # Соломія 18.08.2015, 11:32
Хотів зробити добро М'ялик, то треба зробити було тихо, без цієї статті і показової фотографії, сарафанне радіо ще ніхто не відміняв, всі б і так знали, а так це відштовхує від нього купу людей, а притягує лише любителів халяви.
"Пусть лучше бизнесмены ведут свое дело честно, чем отдают часть сверхприбыли на благотворительность."
Теодор Рузвельт
Відповісти
 
 
-4 # Siegfried 18.08.2015, 12:54
От три останніх речення, / А люди, які вас............ ....... десь у Польщі, Сербії чи Бангладеші?/ я вважаю, вже перебор. Це Ви згаряча.
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 18.08.2015, 13:08
Ой, як би я хотіла помилятись. Але я бачу тенденцію в нас дуже негарну. Менталітет стає подібний. Чому Донбас збунтував? Адже в них були і дитячі площадки побудовані олігархами, дороги, інфраструктура набагато краща чим в нас. Але було виховано і заложено в голови, що хтось може дати ще більше халяви. І вийшло Путін прийди - дай нам халяви.
Відповісти
 
 
+1 # Сергій СКІБЧИК 21.08.2015, 09:52
Дендрологі́чний парк (дендропа́рк, дендра́рій, від грец. déndron — дерево) або арборетум (від лат. arbor) — територія, на якій на відкритому ґрунті культивуються деревні рослини. Парк з колекцією різних порід дерев.

Насадження в дендропарку, зазвичай у стилі ландшафтного парку, можуть бути самостійними або входити до складу ботанічного саду. Розміщення рослин здійснюється за систематичною, географічною, екологічною, декоративною або іншими ознаками.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 21.08.2015, 10:41
Дякую що просвітив. :lol: А то я темна баба і не знала що в Володимирці є дендропарк :lol: Завжди думала, що на Рівненщині лише два дендропарка в Березному і Клевані. Ну якщо слідувати твоїй логіці то Володимирець - мегаполіс, а місцевий басеїн - море, в "Володимирецьки й вісник" - медіахолдинг. :lol:
Відповісти
 
 
+1 # Гість 21.08.2015, 11:30
просвітив чи не просвітив, але на відміну від Вас, Соломіє,підручн ики з української мови та математики в амброзії не скурив. І розділові знаки згідно правил, і переведення мір площі з гектар в метри теж знає. :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 21.08.2015, 12:04
То поставте мені двійку і визвіть батьків до директора :lol:
Відповісти
 
 
+1 # Гість 21.08.2015, 12:30
Навіщо батьків викликати, нехай Ваші діти Вас і оцінять, що мама...
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 21.08.2015, 14:06
Нажаль чи на щастя в мене дітки ще маленькі і не вміють читати :P
Відповісти
 
 
0 # Гість 14.08.2015, 23:17
яке неймовірне фото "монтажників"
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 15.08.2015, 07:25
А саме прикольно, що дітки то погратись хотіли, їх звичайно не пустили, а сфотографуватис ь взяли. Треба ж електорату сподобатись.
Відповісти
 
 
+14 # Соломія 15.08.2015, 08:30
А взагалі може відкинемо емоції і подивимось трохи ширше? Давайте подивимось на цю площадку з точки зору громадського розвитку суспільства? Які в нас були варіанти отримати таку площадку:
1. Нам подарував її М'ялик - результат - суспільство і далі сидить нічого не робить, а чекає нових виборів і нових подачок.
2. Знаходиться лідер, що організовує людей і вони своїм коштом роблять площадку, своїм коштом її утримують - результат - люди розуміють, що разом вони сила і можуть щось робити.
3.Вкладаються гроші в виробництво, відкриваються робочі місця, збільшується бюджет, відкриваються дитячі площадки - результат - всі задаоволені.
А тепер подумайте в якому суспільстві хочете жити Ви особисто.
Відповісти
 
 
+14 # Соломія 15.08.2015, 08:34
Я тепер зрозуміла чому ми так живемо. Це як "оговорки" по Фрейду. В нас виходить цензура є на слово "роблять", ось на слово крадуть - нема, а на слово "роблять" є. Сергій Скібчик - задумайся. :lol:
Відповісти
 
 
+7 # Lavr 15.08.2015, 12:01
Пані Соломіє,
Живемо ми погано з декількох причин:
- не вміємо, не можемо та не хочемо працювати відповідно до вимог часу;
- заздрість до успішних людей засліплює нам очі та затьмарює розум;
- наша принциповість вимагає бути чесними, порядними та безкорисливими від інших людей, а ми самі непогрішні;
- дуже любимо пиво з рибою та горілку з салом, готові за них віддати свій робочий час та всі свої чесноти;
- полюбляємо на суперечку випити залпом пляшку горілки, не передбачаючи наслідків;
- не вчимо дітей любові до праці, до навчання, до поваги до членів суспільства; на те, що вони легко привчаються до алкоголю, закриваємо очі.
Це декілька причин, але далеко не всі. Треба змінювати менталітет і працювати над собою.
Відповісти
 
 
+9 # Соломія 15.08.2015, 12:14
Наша проблема - що ми учасники "машиних перегонів" (я надіюсь ви знаєте, що означає цей термін) і ні хто не хоче першим зробити крок в сторону в тому числі і М'ялик.
Дайте мені відповідь - хто в вашому розумінні "успішна людина"?
Відповісти
 
 
+18 # Соломія 15.08.2015, 12:33
А взагалі в нас дві проблеми верхи крадуть низи хочуть халяви і все. Саме тому у нас повністю депресивний регіон, а все вище перечислене Вами лише наслідки.
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 16.08.2015, 22:28
От, Соломіє, ставлю вам люксики. Хоча не зовсім і не зо всім згідний з Вами /сам не знаю чому/.
Але мені подобається Ваша дискусія.
Картинка у Вас прикольна. Тіпа ава.
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 16.08.2015, 22:35
:P
Відповісти
 
 
+2 # Гість 17.08.2015, 12:58
Соломія ти душка. :-) А німец (Зігфрід)останн ім часом "не зо всім згідний" тому, що ми йому пива в павільйоні з Миколою на дурняк не наливаємо, ои він і того трохи. Коментарі твої дуже сподобалися,дещ о візьму для себе.Ну, тіпа,від себе. :P
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 17.08.2015, 16:24
Дякую. Просто я свого часу попрацювала в різних структурах, різної форми власності. Мене не проведеш, бо я знаю як все робиться.
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.08.2015, 12:41
О, озвався...
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.08.2015, 08:48
М"ялик молодець..... А пані Соломія щось упереджено до нього ставиться. Цікаво чому??? на Яніцького працює??? чи М"ялик чимось образив ще коли парубкував і був простим Воронківським хлопцем :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
+6 # Соломія 17.08.2015, 10:49
Примітивно мислите шановний. По-перше - до чого тут Яніцкий, він не приймає участь ні в цих подіях, ні в цих дебатах. Коли стаття буде про діяльність Яніцького, тоді будемо обговорювати його. По-друге - я не ставлюсь упереджено до М'ялика, я до нього особисто взагалі ніяк не ставлюсь, я лише обговорюю його методи.
Відповісти
 
 
+10 # Name 17.08.2015, 11:39
Яка різниця - хто зробив благо? Вони крали і будуть красти,то нехай хоч щось залишиться для людей.В суботу батути на площі були пусті,а на майданчику-море мам з дітками.А от в неділю десь о 23.00 год.на площі перехожому не було,як пройти за такими "нехилими" машинами. Можна тільки поспівчувати жителям тих вулиць,які слухають до ранку той свист коліс.
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.08.2015, 14:03
Щож почитав я коментарі і дійшов такого висновку - когось жаба душить. Ну чесно, пані Соломіє, Вам не набридло поливати брудом п. М'ялика? До того ж прошу пана Сергія Скібчика написати статтю про д - ть Яніцкого. Що він зробив для селища будучи депутатом? Можливо хтось напише в коментарях?
Крім того, пропоную пані Соломії організувати збір коштів для будівництва подібного дитячого майданчика. Вже дуже мені хочеться побачити що з цього вийде. І пані Соломія переконається як зробити це "легко" з нашими людьми. (як приклад - майданчик у парку, де від нього мало що залишилось)
Відповісти
 
 
+6 # Гість 17.08.2015, 16:02
Я особисто не побачив нічого образливого у Соломієвих коментарях по відношенню до п.М'ялика. Об'єктивно все, мені здається.
Але є в мене тихий скрипучий підлабузний сумнів щодо всього цього.
Відповісти
 
 
0 # Соломія 18.08.2015, 11:36
Якщо сумнів, що я працюю на когось, зо він даремний, особисто не знаю ні М'ялика ні Яніцкого. Політика і благодійність настільки грязні в наш час, що вже також не займаюсь публічно. Так що я зовсім не публічна особа і ставати нею не збираюсь.
Відповісти
 
 
0 # Гість 18.08.2015, 14:51
Я мав на увазі сумнів щодо всієї цієї благодійності
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 17.08.2015, 16:29
Я роблю свою корисну роботу для держави кожен день, кожну хвилину. Майданчик - нажаль на даному етапі не маю часу самоорганізовув ати людей. По друге - майчанчик це не важливо, для нас важливо відсутність виробництва, інфраструктури. Майданчики це пасив, а нам потрібно нарощувати актив.
Відповісти
 
 
+5 # istoruk19 17.08.2015, 17:24
Тоді навіщо Ви пишете про самоорганізацію для будівництва майданчику, якщо вважаєте його пасивом? і хіба наші діти неважливіші?
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 17.08.2015, 17:27
Я відповіла, чому я не організовую будівництво майданчика, я займаюсь іншим. Та це ж не означає, що їх не потрібно будувати.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 17.08.2015, 14:04
Я не хвастаюсь, але сам пробував організувати літературні читання для дітей у бібліотеці, і знаєте що з цього вийшло? НІЧОГО, АБСОЛЮТНО НІЧОГО. І тепер скажіть хто в тому винен, що діти не читають книг?
Я невірю політиким, і не схвалюю подачки, але це хоча б щось, ніж взагалі нічого.
І ще, хто з тих обранців, що йшли на вибори щось зробив для селища? лише повносили значні кошти для змагань за крісло.
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 17.08.2015, 16:31
Що ви зробили, щоб вони відбулись? Конкретно, тоді можливо ми Вам допоможемо порадами. І я щось мало розумію взагалі - що б це мало бути?
Відповісти
 
 
+3 # istoruk19 17.08.2015, 17:27
Я двічі вивішував оголошення у бібліотеці, домовився про приміщення, запрошував читачів. Що ще можете порадити зробити?
Це повинні були бути літературні вечори, на яких ми б читали літературу, обговорювали її, зачитували б свої вірші та твори тощо.
Але на жаль маю те, що маю(((
Відповісти
 
 
0 # Соломія 17.08.2015, 17:34
Знаєте, як кажуть психологи - коли запитати людину вперше чи знає вона про літературні вечори - вона відповість ні, вдруге - скаже щось чув, втретє - а хто ж про них не знає. Два рази це дуже мало. А треба якимось чином заманити популярних серед підлітків дітей і нехай вони виложать це в соціальних мережах на своїх сторінках, тоді може й буде діло. :lol:
Відповісти
 
 
+4 # istoruk19 17.08.2015, 20:16
Ви думаете лідери серед підлітків - це творчі натури? Якраз то ні, тому щоб знайти тих хто пише вірші потрібно йти до вчителів і питати особисто, а нав'язуватись дітям я не хочу, тому що це може їх відштовхнути (якщо ви знайомі з психологією, то знаєте). а ще, що помітив, то це те, що діти переважно йдуть до бібліотеки, щоб посидіти в інтернеті (безкоштовно), а не взяти книгу і почитати.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 17.08.2015, 20:59
А хто Вам говорить про нав'язуватись? Ви зацікавте. І мене ви не зрозуміли, ваша ціль - літературні читання, то до чого тут творчі чи не творчі будуть ваші перші відвідувачі. Заплатіль навіть 3-4 дітям, які будуть шукати членів. Вам головне запустити проект, а далі все стане на свої місця. Хоча б якщо чесно, я б до Вас теж не пішла на літературні читання, а скажімо до Віті Ковальчука чи Москальця пішла б. Навіть до Скібчика пішла б, не дивлячись на його "дендропарк". :lol:
Відповісти
 
 
+3 # istoruk19 17.08.2015, 21:54
Платити не буду, принципово. Це як з хабаром - раз заплати і платитимеш весь час. З початком навчального року спробую ще раз організувати. А там буде видно.
Відповісти
 
 
0 # Siegfried 17.08.2015, 22:44
До вашого Віті Ковальчука, якщо я правильно зрозумів про кого мова, теж не підуть добровільно. Там або він з дітворою йде в дитсадки, або до нього вихователі чи вчителі самі ведуть своїх підопічних під конвоєм. Ви десь бачили коли небуть його оголошення у Володимирці? Так, мол, і так, запрошуємо на виставу Три мушкитери проти Колобка. (це до прикладу) Я проти нього ніц не маю. Я приводжу приклад. Спочатку треба якось добровільно- по принуждєнію, а там як розпробують, то й самі будуть бігти в бібліотеку чи в школу.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 18.08.2015, 06:25
В мене чомусь завжди було враження, що під псевдонімом Siegfried пише Скібчик.
Відповісти
 
 
+6 # Сергій СКІБЧИК 18.08.2015, 08:34
Мені вже і Тигра приписували (мовляв, сам себе тролить, аби рейтинги підняти), і Веселого Кота Васю, і ще якогось звіра. Тепер от німця приписали. Чомусь всі думають, що на цьому сайті тільки самі журналісти між собою і переписуються. Повірте, в нас своєї роботи вистачає (напр., про "дендропарки" писати :)), і участі в дискусіях ми не беремо, хіба персонально когось зачеплять. Сайт -- це продукт не для самолюбування Скібчика чи Тєтєнєвої, чи Городного, а майданчик для обговорення насущних проблем жителями району. Якщо їм цікаво -- будуть самі писати, якщо ні -- підуть в соцмережі, так що все чесно. Інколи користувачі такого наобговорюють, таке відлуння йде, що аж на всю область і на Україну чути (потім за те вигрібаємо всією редакцією). Я ж пишу під своїм іменем і дуже рідко, щоб не втручатися в суперечки користувачів. Дякую за увагу і прошу при обговоренні теми не переходити на особистості авторів чи дописувачів.
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 18.08.2015, 09:31
Журналіст - це публічна професія - і хочеш не хочеш люди будуть обговорювати і особистість. :P
Відповісти
 
 
+7 # Сергій СКІБЧИК 18.08.2015, 10:17
Згоден з вами. Але все таки краще обговорювати тему і те, як її журналіст розкрив (доповнити чи поправити), а не обговорювати, наприклад, його літературні або гастрономічні уподобання. Розумієте, публічність -- це не професія, а журналістика -- саме професія. Тобто публічність журналіста напряму зв'язана з професійною необхідністю журналіста спілкуватися з публічними особами. Тут мова має йти скоріше про соціальну відповідальніст ь і журналіста професійного, і дописувача на сайті (законом трактується як громадянська журналістика): тобто перш, ніж написати щось, прорах уйте наслідки і реакції 8)
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 18.08.2015, 11:41
Цікаво Парасюк прораховував на Майдані наслідки? Якщо все прораховувати - то треба іти в бізнес, а не журналістику. Я за журналістику таку як показує Собчак, а ви я бачу прихильник теорії Баранця?
https://www.youtube.com/watch?v=BayL3dlU4x4
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 18.08.2015, 05:21
Напишу честно, але тільки без образ, саме головне, Вам не вистачає перш за все хариризми і відомості особистої, щоб до Вас пішли. І проблема не лише в дітях. В нас дуже хороші діти. Просто треба думати як сучасно піднести їм цю пропозицію. І запропоноване мною не хабар, а плата за рекламу.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 17.08.2015, 17:37
А ще - ти дізнався по школах, хто з підлітків сам пише вірші чи оповідання? Ось іх треба запрошувати перш за все.
Відповісти
 
 
+5 # 8888 17.08.2015, 19:27
люди зрозумійте,що дитячі майданчики,мост и,дороги це добре,але скоро вибори!колись одна людина сказала.хай би кожного року були вибори,хоч щось робили би! ви замітили,і дороги латаються,навіт ь тротуари почали робити,це взагалі ноу-хау для Володимирця.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 17.08.2015, 22:27
Віктор М'ялик людина діла.Побільше таких людей!,А якщо пані Соломію цікавлять джерела доходів, то він радий їй пояснити. Мене менш цікавлять джерела доходів, а більше - результати роботи. а дитяча площадка - це супер. діти - наше майбутнє. :-)
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 18.08.2015, 09:33
Мене не цікавлять його доходи, мене цікавлять лише свої, та я боюсь, що це частина передвиборчої кампанії, а це вже впливає на моє життя.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 18.08.2015, 08:39
(ЦЕНЗУРА)лизи М'ялика,вам ще ненабридло, ще ви собі локті будете кусати на закуску від того М'ялика.
Відповісти
 
 
+9 # Соломія 18.08.2015, 11:43
Ось це я і намагаюсь донести людям тільки в більш етичній формі.
Відповісти
 
 
+7 # Боря 18.08.2015, 12:15
В етичній формі не доходить.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 18.08.2015, 15:49
Ірина
Шановне товариство! Читаю ваші коментарі і думаю. Ну яка дискусія в інтернеті розгорілася з приводу того, що хтось щось зробив. Пані Соломіє, в першу чергу хочу звернутися до Вас, якщо ви не володієте інформацією то не пишіть дурниць всяких, тому що гірше робите не Мялику, а в першу чергу собі. Розумієте Мялик за себе буде відповідати сам, а ви незнаючи суті справи, а просто спостерігаючи зі сторони друкуєте нікому не потрібні домисли які потім відобразяться на вашій же долі. Слова матеріальні не вкладайте в своє майбутнє гніву, незадоволення, дратування і різного роду судилища. Повірте знаю про що пишу.
Відповісти
 
 
+2 # Lavr 19.08.2015, 09:02
Пані Соломіє,
Ви на цьому тижні стали справжньою зіркою монітора та клавіатури. Я присудив би Вам приз "Золотий дрюк", яким би Ви могли шмагати будь-кого за те, що хотів би піднятися вище рівня пролетаря-люмпе на-паупера. Не бажаю Вам успіхів на цій стезі.
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 19.08.2015, 09:45
Ви так і не зрозуміли і не почули, що я хочу донести Вам.
Я не проти дитячого майданчика, я проти того як це обставляють. Ця подія лише емоційна і не заслуговує першої шпальти газети, адже не несе в собі нічого кардинального.
На першій шпальті мають бути статті про головне.
Про те що залучили інвестиції і відкрили якісь робочі місця, розкриття бюджетких махінацій, про зловживання владою. Про те, що скоро наша територія може стати зовсім не придатною для життя (подивіться наші багачі вже почали скидати нерухомість і готовитись покинути територію), а ви радієте майданчику, як мані небесній. А Вас просто відволікають від нагальних проблем, роблять ілюзію змін, ніби дороги ремонтують, майданчики роблять, а насправді нічого не міняється.
І біжими по кругу як миші:
Камінчук наш депутат, він нам допоможе - бо він наш - ВИБОРИ - в [ЦЕНЗУРА].
Полюхович наш депутат, він нам допоможе - бо він наш - ВИБОРИ - в [ЦЕНЗУРА].
Абдулін наш депутат, він нам допоможе - бо він обіцяв халяву - ВИБОРИ - в [ЦЕНЗУРА].
Сорока наш депутат, він нам допоможе - бо він обіцяв халяву - ВИБОРИ - в [ЦЕНЗУРА].
Яніцкий наш депутат, він нам допоможе - бо він обіцяв халяву - ВИБОРИ - в [ЦЕНЗУРА].
В головах треба щось змінювати, в головах.
Відповісти
 
 
+6 # Сергій СКІБЧИК 19.08.2015, 10:08
Якщо маєте якісь докази і матеріали про бюджетні махінації, про створені робочі місця, про зловживання владою, з прізвищами, фактами і документами -- давайте їх у газету, публікуйте на сайті (рубрика є тут спеціальна, "Народний люстратор" називається, бачили?) -- хто заважає? Чи слабо від слів до діла перйти?
А то заведіть свою газету, давайте там статті про головне (цікаво, що для вас ще головне, окрім перерахованого, якщо навіть діти не потрапили в ту категорію) -- та й будем конкурувати, хто ліпший у журналістиці. А тут, на сайті, легко словами розкидатися.
Теж на вибори поспішаєте, піаритеся?
Відповісти
 
 
+4 # Соломія 19.08.2015, 10:20
Сергій, хочеш жар чужими руками загрібати? І статті щоб гострі були і ти ні при чому. Чого ж ти в 2009 році на шпатльтах незалежлих інтернет газет плакався, що твій матеріал на Рівненщині бояться друкувати. http://h.ua/story/195206/
Тепер ти головний редактор - вперед за орденами.
Відповісти
 
 
+3 # Сергій СКІБЧИК 19.08.2015, 10:51
До чого тут чужі руки? Не переводьте тему на схоластику. Ми робимо свою роботу, яку читачі оцінюють, а не влада, і її видно у кожному номері (хоч і без сенсацій, як вам би хотілося), а ви робіть свою. Тільки у вас всі винні, що нічого не роблять: журналісти, влада, олігархи, сепаратисти. А ви самі що зробили для перемін? Журналістика -- професія громадянська, і самоусуваючись від можливостей розкрити якусь правду, ви тим самим проявляєте громадянську байдужість і не маєте права кликати людей за собою, критикувати пустопорожньо міліцію, обраних громадою депутатів і "царів-благодій ників" -- бо нічого самі не зробили. Принаймні, ви не представились і ми навіть не знаємо вашого прізвища, хто ви і що собою представляєте як людина. Так що піар ваш поки що -- на порожніх словах і лозунгах, ніякої конкретики, крім критики інших.
Відповісти
 
 
+4 # Соломія 19.08.2015, 11:15
Ти поганий журналіст і аналітик, якщо не знаеш хто я? :lol:
Відповісти
 
 
+2 # Гість 19.08.2015, 11:31
Сергію, не звертай уваги. Собаки брешуть - караван іде!!!
Відповісти
 
 
+1 # Гість 19.08.2015, 10:49
Бачиш, Сергію Євгеновичу, (ЦЕНЗУРА)ти, не мішки носити,от і користується людина цим. А вступити в чесну конкуренцію слабо? написати хто, що і нащо? не тільки хто з ким спить і за які гроші.
Відповісти
 
 
0 # Гість 19.08.2015, 17:59
Якби ви ще все писали. В 2011 році приносив вірш до редакції володимирецьког о вісника, так не надрукували, сказали що це заклик до війни, а що тепер ми не війну маємо на донбасі? Вірш називається "ПАТРІОТЕ ТИ НЕ СПИ"
Відповісти
 
 
-1 # Гість 19.08.2015, 10:42
Балотуйтеся, Соломіє, і Ви в кандидати , то ми побачимо де будети Ви чи в (ЦЕНЗУРА)і чи деінде....А то горлопанити всі мастаки.
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 19.08.2015, 11:27
Балотуватися в депутати - повинні громадські діячі, а я нажаль чи на щастя працюю в іншій сфері. Та якщо мені зателефонують з Правого Сектора - може й погоджусь.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 19.08.2015, 10:47
Бачите, як там добре, жоден назад не повернувся!
Відповісти
 
 
+12 # Соломія 19.08.2015, 09:57
Я боюсь навіть думати про майбутнє нашого регіона, бо добре знаю, що в історії все циклічно. І коли на Донбасі все тільки починалось - я сказала збройний конфлікт буде 10 років. Чому - бо стільки були бойові дії за часів УПА. І як наші предки потерпали від усіх німців, партизанів, бандерівців. Так і мирні жителі Донбасу потерпають від наших і своїх. А отже є велика ймовірність повторення цього сценарію з часом ще десь.
Зарез наш регіон мені нагадує Донбас 20 років назад.
1. Регіон живе за рахунок корисних копалин - а це в усьому світі найдепресивніші райони.
2. Різке зростання межі між бідними і багатими - пройдіться по наших нових районах і зрозумієте про що я говорю.
3.Зростання кількості "бидла" - вийдіть в вечері в центер.
4.Повна бездіяльність міліції - а лише збирання поборів і хабарів.
5. Незмінність місцевої влади, а лише численні вибори.
6. Поява нових "царків-благолі йників" по типу Ахметова, які ніби кидали подачки людям, а в цей час ставили своїх людей в усі гілки влади і грабували регіон.
Ви не хочете змінюватись - тоді РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕПАРАТИЗМ іде до Вас.
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 19.08.2015, 11:35
О дивлячись на реакцію на мій пост у нас все гарнесенько і чудернесенько.
Бурштин ми не добуваемо нищачі природу, в центрі ввечері декламують вірші, міліція працює в поті лиця. :lol:
Відповісти
 
 
-5 # Гість 19.08.2015, 11:36
Соломіє, що це ж у Вас за робота така, що тільки те й робите, що пости строчите, як навіжена? більш зайнятись нічим? зводьте касу, дебет- кредит, картки позаповняйте. Одним словом, працюйте, а не слиною бризкайте!
Відповісти
 
 
+4 # Соломія 19.08.2015, 12:53
А мені, як казав Ярош, друзі дають гроші на прожиття, аби я боролась за правду :lol:
Відповісти
 
 
+2 # Lavr 19.08.2015, 17:11
Якщо якісь друзі дають комусь гроші аби хтось боровся за правду, то це називається корупція або ще щось гірше.
Відповісти
 
 
+10 # Гість 19.08.2015, 12:10
Браво Соломіє!!! :-)
Відповісти
 
 
+5 # Гість 19.08.2015, 13:16
БРАВО!!!!!! СУПЕР!!!!!
Відповісти
 
 
-11 # Люці 19.08.2015, 11:10
Соломіє, де Ви взялися? Не смійте ображати Володимирчан та редакцію (особисто Скібчика) відкривайтеся або П Р И П И Н І Т Ь!!!!!!!!!!!!!! !!!
Відповісти
 
 
+6 # Соломія 19.08.2015, 11:16
З Донбасу переїхала. :lol:
Відповісти
 
 
-5 # Гість 19.08.2015, 11:29
Соломія - це проста скандальна БАБА, сама ніц не варта, то й жаба душить, що хтось може майданчик подарувати дітям, бути хорошим редактором та журналістом. а вона лише здатна обливати брудом всіх. На себе поглянь, на себе. чи дзеркала вдома немає??
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 19.08.2015, 12:45
Мое дзеркало може і лишилось на Донбасі. Та Ваші нападки мені нагадали події....https://www.youtube.com/watch?v=t2UhOkYGBL0
Сепаратизм вже на порозі...
Відповісти
 
 
0 # Соломія 19.08.2015, 11:17
А відкиюсь лише після Вас шановна Люці - працівниця редакції. :lol:
Відповісти
 
 
+1 # Люці 19.08.2015, 11:11
Стаття всього лиш про дитячий майданчик.
Відповісти
 
 
+5 # Люці 19.08.2015, 11:15
Майданчик гарненький, а селищна рада, з нами разом, облаштує все навколо. Діти просто в захваті і не зважаючи ні на що я особисто, як мама, длякую М"ялику.
Відповісти
 
 
0 # Соломія 19.08.2015, 11:28
Як мама і я дякую. :lol:
Відповісти
 
 
-3 # Люці 19.08.2015, 11:19
Була б рада попрацювати в газеті але на жаль.
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 19.08.2015, 11:32
А що заважає? Пишіть в рубриці народний люстратор. Можете почати з мене. :lol:
Відповісти
 
 
+3 # Гість 19.08.2015, 12:18
250 000 юанів - красава. От тільки одне бентежить - куди не зайди - ми збираємо допомогу для воїнів АТО з району. А скільки наших там? а чи все в них є? А меценат для хлопців хоч щось закинув? Може берці нормальні купив, форму, рюкзаки, окуляри тактичні? За ці гроші чоловік 50 можна одіти і оснастити куди там термінатору.... Але ТАМ це не побачать (ну 50 гайсів на руках його носитимуть), а так - діти наше майбутнє..
Відповісти
 
 
-3 # Гість 19.08.2015, 12:53
а Мялик В.Н. допомагав, більше мільйона віддав, також привозив військову форму та спорядження до нас на військомат, а ви допомагали?
Відповісти
 
 
0 # Гість 21.08.2015, 12:01
а я пів року ТАМ сам собі допомгаю, а форма на військомат - це надзвичайно потрібно, без форми у військомати - ну ніяк...
Відповісти
 
 
0 # 8888 19.08.2015, 13:22
Віктор Мялик молодець,але знову ж таки чому вже не можна ту дорогу на Воронки доробити!головн е,щоб не вийшло як з Яніцьким,що далі Дубровиці не заїжає на округ!
Відповісти
 
 
+11 # Гість 19.08.2015, 14:19
Друзі мої! А наша Соломія права, це про незмінність місцевої влади,і депресивність регіону,і копанки як на Донбасіі [ЦЕНЗУРА] яке не знає чого хоче та бездіяльність міліці. А ще сюди можна добавити державних чиновників і одночасно підприємців,які стидливо переписали свій бізнес на дружин та братів.Меценаит ів які роблять одне,а хочуть щось інше.
З повагою до всіх,ВЕСЕЛИЙ КІТ ВАСЯ.
P.S.Стаття яку ми тут тремо не про дитячий майданчик,а про доброго дядька з дітками,фото яке розмістила на сайті Соломія,бо він за цим всім стоїть.І ще, головне-"Ребята давайте жыть дружно" .
Відповісти
 
 
+8 # Гість 19.08.2015, 15:04
яніцький народний депутат від нашого округу, ми самі його вибрали, і маємо повне право його про це спитати! а який спрос з Мялика, він не є народним депутатом. а хоче і допомагає, дяку йому і за це.
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 19.08.2015, 17:53
Відкрила тільки що на сайті ЦВК передвиборчу програму Яніцкого, так він геть усе в ній виконує. Друге питання - чому всі за цю програму голосували. :lol:
P.S. Я за Яніцкого не голосувала не перший раз і не другий.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 20.08.2015, 07:24
Ото бісорва баба навіження.Розку дахкалася тут як квочка над яйцями.Здається я її знаю,ще дещо перепровірю і розмістю на сайті її персональні дані.Мені потрібно її ще два чи три коментарі.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 20.08.2015, 08:24
Ви вважаете це етично? Адже політика цього сайту анонімність тих хто коментує. Якщо модератор це пропустить - то гріш ціна цьому сайту, ні хто тоді не напише нічого гострого. І чого ви злякались так її постів?
Відповісти
 
 
+7 # Соломія 20.08.2015, 08:09
А взагалі народ, є можливість розширити цей майданчик. Вчора в вечері мені поступила пропозиція від міжнародного фонду подати заявку на отримання гранта на будівництво дитячого майданчика. Звичайно заявку має подати не приватна людина, а громада, а чим ми не громада. Для подання заявки потрібно провести деяку підготовчу роботу. Так от я на волонтерських засадах запрошую всіх бажаючих допомогти. Що треба зробити:
1. Зробити якісні фотографії нашого "дендропарка" і розмістити їх на файлообміннику ex.ua, а тут ссилку, щоб я могла їх скачати.
2. Дізнатись яка площа всієї території саду школи №1 і кому по документах ця земля належить.
3. Дізнатись скільки дітей офіційно проживає у Володимирці і скільки з них дітей інвалідів.
Давайте доведем самі собі, що разом ми сила.
Інформацію цекаю тиждень - до 27 серпня.
Ну що перейдем від слова до діла?
Відповісти
 
 
0 # Гість 20.08.2015, 10:25
2. Площа території 0,2294 га. належить Володимирецькій ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів
http://www.map.land.gov.ua/kadastrova-karta
Відповісти
 
 
0 # Соломія 20.08.2015, 12:07
Дякую. :lol:
Відповісти
 
 
-1 # Соломія 20.08.2015, 12:52
Я передивилась проект, це мало землі. ;-) Має бути не меньше 8 соток. Де в нас є вільна земля в такому об'ємі? Кидайте пропозиції.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 20.08.2015, 12:57
0.2294=22.94 сотки :-*
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 20.08.2015, 13:22
баба є баба :D Все таки зв'яжусь з фондом і дізнаюсь точну площу необхідну для майданчика. А так хлопці гляньте навскидку скільки десь площа має бути і де це чудо можна у Володимирці розмістити.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 21.08.2015, 11:34
Дійсно, темна баба.тут не може математику на рівні 5 класу осилити, а тут вже до грантів доривається :P
Відповісти
 
 
-5 # Соломія 21.08.2015, 12:01
А кому вища матиматика в житті допомогла? Он М'ялик ледь не ледь 9 класів закінчив, і це йому аж ніяк не завадило стати першокласним менеджером і фінансовим директором.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 21.08.2015, 12:29
Так Мялик нікого й не об...рає, на відміну від Вас
Відповісти
 
 
+8 # Lavr 21.08.2015, 15:42
Пані Соломіє, дуже помиляєтеся! Вища математика - це основний метод досліджень та розв*язання практичних задач фізики, механіки,економ іки та управління. Без неї не було б комп*ютерів з інтернетом, мобільного зв*язку, атомної енергетики, космічних та інших досягнень. Інша справа, що не всі в стані її засвоїти через несприятливі соціальні та освітні умови, особливо, в нашому затюканому регіоні. Проте, є унікальні випадки і у нас - з с.Озеро після закінчення місцевої школи став членом-кор-м НАНУ, д-ром фізично-математ ичних наук, професором п.Кладько Василь Петрович (1957 р.н.). Детально - в Вікіпедії.
А п.М*ялик, якби міг отримати хорошу освіту та можливості кар*єрного росту, досяг би набагато більших успіхів. Те, що він має зараз, досягнуто його працездатністю та наполегливістю. Таких самородків часто можна зустріти в будь-яких галузях виробництва. Можливо, на подібних йому людях ще держиться наше суспільство.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 21.08.2015, 16:34
Шановний Lavr, якщо ви сумніваєтесь в моїх математичних здібностях (ото би посміялись всі хто мене знає, а особливо мої вчителі математики, адже в моєму арсеналі є і призові місця в області з математики), то пропоную зробити математичний батл, нехай Скібчик розмістить в наперед визначений час якусь логічну задачу і побачимо чи хтось мене обійде :P
Та мої математичні здібності не заважають мені в звичайному житті бути жінкою як у Задорнова в гуморесках, путати наліво і направо, путатись в гектарах, заробляти гроші виключно за допомогою комп'ютера і не заморочуватись над тим яка в ньому пам'ять, процесор і т.д.
Не забувайте, що жінка це жінка. А чоловік - це чоловік і думають вони по різному.
А от коми це дійсно не мій козир. Та це не завадило виграти мені навіть не один грант в моему житті. :P
Відповісти
 
 
+2 # Lavr 21.08.2015, 19:30
Хіба я вів мову про Ваші математичні здібності? Навіщо Ви заводите розмову про зовсім інше? Прочитайте свій комент від 21.08 (13.01) і порівняйте мою відповідь з ним.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 21.08.2015, 19:47
Так і я там мала на увазі тільки те, що людина будучи повним нулем в математиці може стати першокласним спеціалістом в іншій сфері. А те що математика основа цілої низки наук і спеціальностей зрозуміло і дитині.
А дискусі на цьому сайті взагалі має ілюзорний характер.
Це всього-навсього гра в пін-понг. А насправді всі учасники дискусії можуть думати зовсім не те, що пишуть.
Відповісти
 
 
+3 # Гість 20.01.2016, 20:07
Пане LAVR, приємно було прочитати про те, що в моєму рідному районі про мене знають. Дякую. А Ваша думка цілком слушна...
Професор В.Кладько
Відповісти
 
 
+1 # istoruk19 20.08.2015, 14:38
Пані Соломія, незважаючи на наші суперечності, я Вас підтримаю. Тільки цей майданчик (що зробив пан М'ялик) ми чіпати не будемо, і доповнювати теж. Цей "дендропарк" садовили учні ЗОШ №1 і я в тому числі, і буде неприємно його знищити.
Давайте знайдемо інше місце. Можу запитати у селищного голови і у голови райдержадмініст рації, щоб чимось допомогли, хоча б виділили територію.
Відповісти
 
 
0 # Соломія 20.08.2015, 16:32
Згідна на 100%. Треба нове місце. Ну як можеш, дізнайся яку ділянку може виділити селищна рада.
Відповісти
 
 
0 # Гість 20.08.2015, 11:13
3. Дітей у Володимирці 2153 особи з них 62 дитини інваліда.
Відповісти
 
 
0 # Соломія 20.08.2015, 13:14
Дякую :-) А можна ще дані по району.
Відповісти
 
 
+1 # Lavr 20.08.2015, 15:14
Схоже, що у Володимирці буде купа дитячих майданчиків!
Відповісти
 
 
+3 # Соломія 20.08.2015, 16:33
Ваші слова б да Богу у вуха, по статистиці щоб виграти один грант, треба подати 10 проектів.
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 57 гостей на сайті