Авторизація

HomeНовиниВ РайоніГолова Володимирця зустрівся з жителями центру селища

Голова Володимирця зустрівся з жителями центру селища

( 2 Votes )

6 травня селищний голова Олександр Осмолович провів збори жителів центру селища. Вирішувалась проблема руху транспорту центральними вулицями, безконтрольної поведінки авто- і мотогонщиків на зазначеній території.

Усі присутні жителі виступали за повне перекриття руху по вулиці Чкалова та головною площею селища. Однак селищний голова зазначив, що вранці цими проїзними частинами користуються спеціальний транспорт та ті, хто автівками підвозить дітей до дитсадка.

Збори закінчились такими висновками: на найближчому засіданні виконкому вирішуватиметься питання встановлення лежачих поліцейських по вулиці Чкалова. А запрошений на виконком начальник ВДАІ Кузнецовського МВ А.Катеринич має надати пропозиції щодо встановлення дорожніх знаків та розміток в центрі селища, а також обмеження руху у вечірній час на зазначеній території. У разі, якщо депутати підтримають таке рішення, нововведення в центрі селища планують ввести в дію до кінця літа.

О.Осмолович запевнив, що писатиме клопотання на ім’я начальника ВДАІ з проханням забезпечити патрулювання у Володимирці. Але навряд чи це клопотання вирішить проблему.

Вл.інф.

 

Коментарі   

 
+1 # Pepko 08.05.2014, 10:46
Ще ж у 2006 році планували на площі встановити знаки "Пішохідна зона", що обмежують швидкість до 20 км/год.
Відповісти
 
 
+2 # xosяin 08.05.2014, 11:04
Так то ж планували! Оно на відеоспостереже ння ще при начальнику міліцію Рублю вже й гроші виділили -- в результаті немі ні грошів, ні відеокамер. А ви кажете "планували"...
Відповісти
 
 
0 # Pepko 08.05.2014, 15:20
Просто в мене є підозра, що встановити знаки було б дешевше, ніж відеонагляд. А якщо знаки вкупі з "лежачими поліцейськими" - то ще й ефективніше.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 08.05.2014, 11:08
То що мали зробити? Встановити пішоходну зону, чи дозволити кататися на жужиках, але із швидкістю 20 км\год. Треба щоб було щось одне...
Відповісти
 
 
0 # Pepko 08.05.2014, 15:18
Пішохідна зона - то і є зона з обмеженням швидкості руху транспортних засобів. Даний знак не забороняє повністю дорожній рух.
Відповісти
 
 
+2 # ааааа 08.05.2014, 18:36
а чому раніше не можна це зробити???літо відлітають на мотоциклах,поло вина яких без документів,а на зиму ставте знаки,і по них їздіть!!
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 08.05.2014, 18:42
Проблему треба розділити на дві частини
Перша - рух в денний час, тут все ясно, поставити зн.аки, нанести розмітку і достатньо
Друга- рух в вечірній і нічний час , тут ніякі знаки і поліцейскі лежачі не допоможуть, треба міліцейський і громадський контроль.Розвер атися на місці з ревом мотора лежачий поліцейський не завадить.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 08.05.2014, 20:50
с автомата ресстреливать на месте безкультурных гонщиков :-*
Відповісти
 
 
-5 # Гість 09.05.2014, 21:56
А чому лежачі поліцейські?
Давайте зразу рови протитанкові і блок-пости виставимо та парканом обнесемо вулицю Чкалова з її жителями.
Відповісти
 
 
+12 # Гість 10.05.2014, 08:27
які ж ви розумні! розум аж пре!
подивилися б ми на вас, коли вам до 4х ранку не дають спати гул моторів і постійний дим від спаленої резини! і хай ще вам по вашій приватній території поїздять, та плюнуть під паркан, чи може ще щось непристойне зроблять. як би ви тоді заспівали?
Відповісти
 
 
+5 # Гість 10.05.2014, 22:41
Яка пішохідна зона? Ви про що говорите? В нас така вже є - від селищної ради до ресторану по Соборній.І зовсім нічого не діє - машини ганяють на великій швидкості,якщо не встигнеш відскочити швидко в сторону, то ще й обматюкають!!!! ;-)
Відповісти
 
 
+2 # Володимир 11.05.2014, 22:20
Дорогу однозначно потрібно перекривати шлагбаумами + закривати Свояка і то максимум до кінця травня, а дітей під самий поріг завозити то вже занадто, якщо руху на площі не буде то самі 20 метрів пішки пройдуть
Відповісти
 
 
0 # Активіст 11.05.2014, 23:33
Я шокований.... :eek: і це пише голова РДА? :o центр закривати шлагбаумами? Ви що на сонці перегрілись?

Що значить свояк закриват "максимум до кінця травня" - це план такий: свояк закрити до кінця травня, кукушку - до кінця червня і т.д.

Що значить "діти самі 20 м пройдуть", дітей початкових класів потрібно приводити до дверей школи, а ось мажори-бурштинщ ики знаків не бачать, не побачать і дітей, об'їдуть шлагбауми та по наших дітях!

А це в кого така ідея виникла "заробляти на стоянці в центрі"? Оце методи нової влади, більше нічого написати не можу.

Порядок треба наводити способом притягнення до відповідальност і за порушення закону, а не парканом (шлагбаумом) від людей городитися! :-*
Відповісти
 
 
-4 # Володимир 11.05.2014, 22:25
Знаків звичайно мажори-бурштинщ ики не бачать, а от якщо повлазило і в деревяного бруса вїдуть то можливо прозріють. А ще можна гроші заробляти в бюджет, якщо стоянку дозволити. Але ж голова селища захворів, хто цим займеться...?
Відповісти
 
 
+7 # Активіст 11.05.2014, 23:41
"голова селища захворів"! Я б після таких "ідейо із шлагбаумами і платною стоянкою" в дурку попав би, не то що захворів би :o
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 12.05.2014, 07:47
Ну от нащо так? Аби лиш ляпати клавіатурою? Часом даєте толкові ідеї. А зараз таку ахінею зморозили.... Виховання... Хто виховував?
Відповісти
 
 
+5 # Активіст 12.05.2014, 18:53
В чому ахінея - в шлагбаумах? В свояку? В платній стоянці? Якщо хочете, то сперечатися не буду, а тільки подивляся скільки витратять на ті шлагбауми і що з цього вийде. І свояк побачу як будете закривати, бо клетку вже десяток років закривають. А платну стоянку вже колись біля автовокзалу організовували і що з того вийшло? Не забороняти щось треба, а спрямовувати в правильне русло!

Треба організувати місце, де мотоциклісти могли б показати свій байк у всій красі, тобто змагання з мотокросу чи фрістайл на байку(людям десь треба енергію витрачати)

Свояку, як і іншим цілодобовим магазинам заборонити після 22 год продавати спиртне, що вночі з району не гналися в мандарин чи свояк за спиртним, тоді і в центрі буде порядок

А в центрі не платну стоянку треба робити, а розмітку для безкоштовного паркування, бо благо, що місця вистача - інші нас.пункти не можуть цим похвалитися

Про людей треба думати, про людей і для людей! Ось така пропозиція. Вибачте, що так відреагував на попердній комента і не пояснив свою думку. Але таке написати про шлягбауми просто жах.
Відповісти
 
 
+6 # Siegfried 12.05.2014, 19:12
Ну от! Оце клас! То ж можете, як захочете. А то "дурдом, в дурку..."
Відповісти
 
 
+7 # Активіст 12.05.2014, 19:55
Ще раз прошу вибачення за некоректні слова, і у вас і у Володимира. Простіть, винен. :oops: а де лайки?
Відповісти
 
 
+6 # ааааа 12.05.2014, 08:07
щоб не було мажорів потрібно закрити мойки ПОВНІСТЮ!!або поїхати на Волинь набратись досвіду!!там якщо ловлять з помпами зразу в тюрму!!
Відповісти
 
 
+6 # Володимир 12.05.2014, 06:27
І багатьох ви активісте притягнули за порушення закону? А ну ж бо вийдіть і спробуйте. Бо за сім останніх років люди тільки жаліються що їх мало не збили, що спати не можуть через рев двигунів, що сліди від колес на клумбах... Шлагбаумом потрібно якраз відгородити і захистити людей від окремих нелюдів за кермом
Відповісти
 
 
+3 # Депутат 12.05.2014, 07:33
Шановний Володимир, нажаль ми не зможемо всю Україну, область чи район розмежувати на хороших і поганих. Як не на площі, то десь у іншому місці станеться і стають жахливі ДТП. Проблему треба вирішувати не заборонами на проїзд, а комплексно: перше це боротьба з корупцією (щоб ДАІ не брали хабарів) потім потрібно просто забирати посвідчення водія за порушення на певний період і контролювати, щоб без посвідчення не їздили. Я переконаний: якщо захотіти, то навести порядок можна без обмежень руху. Як показує практика: обмеження нічого не дає, а лише поглиблює проблему.
Відповісти
 
 
+4 # Активіст 12.05.2014, 19:20
Володимире, мабуть, краще взагалі не пишіть, не позортеся. Про що ви мене запитуєте? Скільки я притягнув за порушення? Я вам що - прокурор? Вим не відомо, що цим займаються правоохоронні органи? Ви не читали повноваження голів РДА? Саме голова разом із правоохоронцями забезпечує правопорядок! І закон про звернення громадян до влади! А ви що думали, що влада це зарплата? Ні це перш за все - відповідальніст ь, то і відповідайте, а не перекладайте.
Відповісти
 
 
+2 # Володимир 12.05.2014, 06:30
У мене хоча б якісь ідеї. І їх потрібно реалізувати тоді подивимось, що люди скажуть... Бо сидіти і просто критикувати на сайті це може і мала дитина
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 12.05.2014, 07:34
Володимире Володимировичу, дякую Вам за те, що перебуваючи на посаді такого рангу Ви не нехтуєте спілкуванням з нами ось тут, відповідаючи навіть на безглузді коментарі, Молодий і не зіпсований славою. :-) (НАШ ЧЄЛАВЄК :-) ) То дай Бог щоб і далі так було.
А на рахунок шлагбаумів і повного чи часткового перекриття вулиць Єврейської і Чкалова - мабуть даремна справа. Не варто.
От мені цікаво, для чого паркуватися на площі перед центральним входом на алею? Не естетично. А де паркуватися? Не знаю. Але раніше так не було. Більше ходили пішки і їздили громадським транспортом. Тепер сто метрів ліньки пройти.
Мої запитання риторичні. швидше як роздуми. А Вам бажаю мудрості, натхнення, нових і безпрограшних не утопічних ідей, мудрих і чесних порадників, вірних соратників. Все буде добре, лиш надію складайте на Бога. А віра без діл мертва. Дійте.
Відповісти
 
 
+3 # Активіст 12.05.2014, 19:08
Добре вам живете у Володимирці і не треба добиратися із Мульчиць чи Бишляка, а то спробуйте один раз приїхати і пройтися із автовокзалу до ценру зайнятості, потім в центр по довідку, а потім в статистику занести звіт, потім піти в банк заплатити, потім в лікарню до лікаря, потім в аптеку купити ліки, назад зайти на автовокзал (бо людині, яка їде в район всі потроху щось просять), а потім кажіть, що сто метрів ліньки пройти! Про себе пишіть, а не про інших. А тут скинулися 3-4 чоловіка на бензин і приїхали на авто, поставили в центрі і айда хто-куди, що тут поганого? То з них, ще треба гроші за стоянку брати? Ганьба! Може вам і не естетично авто перед алея ставити, тоді подивітся що робиться біля свояка за ніч, які там "естети" кутки, вибачте, обсцікають, оце естетика. А по-суті ви Володимиру відповіли те, що і я, просто в мякшій формі.
Відповісти
 
 
+1 # ааааа 12.05.2014, 19:57
активіст в частині не закривати центр,ви не праві,якщо люди їдуть в район по справах,то машину можна і по вул Чорновола поставити!а ще краще по всіх точках,куди потрібно,проїха ти машиною!потрібн о перекрити центр однозначно-якщо тоді до людей не дійде,тоді потрібен самосуд!!свояк закрити однозначно!!але як його закрити,Володим ир Володимирович якщо там керує кума мера Володимирця!чом у не можна зробити там відпочинок для дітей,батути,ма шини,надувні іграшки!
Відповісти
 
 
+3 # Активіст 12.05.2014, 20:18
Валентино! Жах - ніколи не пишіть про самосуд, бо опустимось до африканських держав, а не в Євросоюз підем. А на рахунок закриття центру давайте розмірковувати: закрити не проблема, але треба комусь контролювати, а що зміниться? І зараз потрібен контроль, а його нема. Згадайте Хрещатик - відкритий, і з естетичних міркувань впорядку. І ніхто на майдані Незалежності на мотоциклах не крутиться (не враховуючи БТРів ;-) ) . Про вул.Чорновола - не погоджуся, бо там теж недалеко школа, діти ходять.

Щоб я зробив би, то поставив би знак заборони транзитного проїзду. Ну для чого по Чкалова літають авто від освіти до РДА, для цього - вул.Шевченка. як цього досягнути?По-пе рше - дорога на Шевченка повинна бути без вибоїн, всього-навсього . Як автомобіліст скажу, Чкалова рівна вулиця, тому і нею користуються, але по Шевченка зручніше - бо по головній! По-друге на Чкалова/Поштова і Поштова/Чорново ла треба прибрати знаки головних доріг і ця дорога стане не привабливою.

Скажу більше, на мою думку за допомогою знаків можна розвантажувати і вулиці і стоянки.
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 12.05.2014, 21:48
Валентино, Ви задаєтеся питанням:Чому не можна? Вважається економічно не вигідно. Дитячі кав'ярні теж малоприбуткові (так вважть) А на спиртному якось комфортніше. Тим паче дітей лише вдень приймуть, а дорослі цілу ніч можуть без передиху "відпочивати". Звідси і наповнення б'юджету, напевно.
Відповісти
 
 
+1 # ааааа 13.05.2014, 19:04
ви знаєте,що і такий бар не потрібен де з-ноги вибивають двері ,бо воронківцям хочеться випити!!!це бардак нище плінтуса!!або цілодобово грати в триньку,попробу й щось скажи їм,зразу ляща получаєш!!
Відповісти
 
 
-6 # Депутат 12.05.2014, 07:40
Пане Володимиру прошу по-темі анекдот:

Приходять пасічники до Ющенка і повідомляють:
- Бджоли вмирають!
- Перефарбуйте вулики в жовтий колір, відповідає він.
Чрез певний час:
- Вікор Андрійович, продовжують вмирати!
- Перефарбуйте вулики в зелений колір.
Через певний час:
- Всі вимерли :sad:
- Шкода, а в мене ще стільки ідей!!! :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.05.2014, 07:57
Дурносміх від депутата. :-x
Відповісти
 
 
+2 # Активіст 12.05.2014, 19:09
Замість того, щоб анекдоти травити - займіться краще прямими обов'язками: щось зробити для народу.
Відповісти
 
 
+10 # ааааа 12.05.2014, 08:21
от дивіться як побороти копальщиків з бурштину з Юкмані!!ставте один блок-пост біля баму,другий зі сторони антонівки.Пробл ема вирішиться частково,але при умові якщо помпи стануть!!а то копачів ганяєм,а через 200 метрів копають ставки прямо в лісі ескаватором цілодобово!!під ключити до цього діла володимирецьких копальників,я з ними спілкуюсь,вони самі не хочуть щоб чужі копали!!бо копає приблизно 5 тис чоловік кожен день!!і це зробити сьогодні максимум завтра!!
Відповісти
 
 
-1 # SoloUkraine 13.05.2014, 09:32
можливо і так...але ці малі діти мають кращі ідеї ніж голова РДА...прислухай тесь до людей.багато дають добрі поради і ідеї..
Відповісти
 
 
-3 # Гість 13.05.2014, 10:33
Люди це біомаса яку потрібно час від часу переіышувати щоб не вибухнула,Якщо прислухатися до людей то толку не буде.В кожному стаді баранів (і овечок теж)повинен бути пастух який стадо направить туди куди потрібно.Не буде пастуха збунтується і розбіжиться стадо.Всі ми бачимо яскравий приклад у нас.
Відповісти
 
 
0 # SoloUkraine 13.05.2014, 11:10
Ніхто не каже робити те,що говорять люди...але брати корисне і розумне з цих розмов потрібно...тим більше якщо нема своїх геніальних ідей.
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.05.2014, 22:23
Копали і копати будуть!!!і ніхто не указ,бо це живі гроші!
Відповісти
 
 
-3 # Гість 13.05.2014, 18:56
ви тупые уроды могылы себе копайте
вашы дети что будуть делать
через двадцать лет не будет ни атомки район будет депресивным
блоки отслужат свои ресурсы, что вы тогда запаете.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 14.05.2014, 10:01
ЛЮБИ ЗЕМЛЮ!!!!!
ВОНА НЕ УСПАДКОВАНА ТОБОЮ У ТВОЇХ БАТЬКІВ,ВОНА ПОЗИЧЕНА ТОБОЮ У ТВОЇХ ДІТЕЙ!!!!! :cry:
Відповісти
 
 
+12 # Гість 13.05.2014, 09:08
про що мова щановні. Міліція (дай) тобто катеринич не виконує свої функції
він купив собі посаду начдай в кузнецовську і всьо (дальше бабло бриє). а ви шановна громадо розбирайтесь самі. голові селища тоже пофіг в нього інші интереси
зараз катеринич почне плакати що не хватає работников і т.д. колись був один Устич, або після нього Столярчук. І все встигали. скажете зараз транспорту більше ніж раніше???, просто потрібно виконувати свої функції і все буде ок.
ато чоловік поки приїде з сарн чи з мухосранська вже обід два часа пройщло вже й до додому пора їхати, яка там робота.
Потрібно відновлювати райвідділ
Відповісти
 
 
+6 # Гість 13.05.2014, 11:00
Хе-хе...правда про ментів...була я якось взимку в лікарні...тоді саме майдан-антимайд ан був...стоїть багато людей в черзі і один мент і каже--мені пофіг шо там робиться в Києві,головне щоб ціна на бурштин була добра... :sigh: Навіщо такі люди в цьому закладі? Ми їм платимо зарплату,а порядку у селищі (не говорю вже про села району) -не дочекаєшся.Отак е :sad:
Відповісти
 
 
+1 # Гість 13.05.2014, 15:11
А пройтись можуть нажаль не всі. (Особливо песію отримати).
Відповісти
 
 
+8 # Гість 13.05.2014, 15:29
колись були менти, а зараз мусор. згадайте років 20 назад і по центрі ходили з дубинками і в дк постійно заходили а тепер Боїться морду висунути з райотдела нафіга такі козли нам треба
Відповісти
 
 
-6 # Гість 13.05.2014, 15:56
не плутайте грішне з праведним. працівники міліції і працівники автоінспекці мають різні сфери діяння. і якщо говорити про порушеня правопорядку на дорогах, бо саме це питання й піднімалось в заяві на ім"я селищного голови, начальника ВДАІ та прокурора району, то при чому тут інші правоохоронні органи, окрім Державтоінспекц ії?
Відповісти
 
 
+6 # Гість 13.05.2014, 17:01
ніхто шановний і не путає гріше з праведним читайте закон про міліцію, а то тіпа получається тебя грабят іде гаїшник і не звертає уваги.
Відповісти
 
 
+6 # ааааа 13.05.2014, 19:06
вирішення проблеми_тільки повернення міліції на вулицю і в район,а нема повернення міліції-то хай мер з Ковенько і Савоніком патрулюють Володимирець,як що ім міліція не потрібна на місці!!
Відповісти
 
 
+4 # Гість 13.05.2014, 20:26
правильно говорите Валентино! райцентр а немає ні ппс ні даї поховаються в тому райотделі такі як кисіль вже дивись і майором став не хріна не роблячи.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 13.05.2014, 20:33
Ще одне питання?який [ЦЕНЗУРА] робить ковенько?????? практично він має керувати районом.
що ткачук ще печатку не віддав????
Відповісти
 
 
0 # Володимир 13.05.2014, 23:22
Дякую. Побажання і пропозиції почитав. Негайно приступаю до роботи
Відповісти
 
 
+6 # Made in UA 14.05.2014, 18:56
А я б блокпости на кожному в’їзді у Володимирець поставив. Якщо чесно, то вже "харить" відчувати себе чужим у власному місті, чи то вдень, чи то ввечері, повно понтової бикоти, на яку тільки спробуй "не правильно глянути"
Відповісти
 
 
+2 # Гість 16.05.2014, 20:23
Ну чого нічого не робить? А ви спробуйте щодня по 1,5-2 літерки горілки випити, а то нічого не робить!!!! Він активно бореться з алкоголем! І полховський і тєвєлєв і їм подібні. А ви хочете міліцію..хі-хі
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 42 гостей на сайті