Авторизація

HomeНовиниВ РайоніМотоестафета на Володимиреччині таки відбудеться

Мотоестафета на Володимиреччині таки відбудеться

( 2 Votes )

Попри економічні негаразди та режим жорсткої економії мотоестафету до 9 травня в районі все ж вирішено провести. Про це після тривалих дебатів та гарячих суперечок було домовлено на позачерговій сесії районної ради. Як би там не було, мотоестафета – наш унікальний захід до Дня перемоги (чи не єдиний на всю Україну).

До свята готуються усі сільради, адже зустрічати мотопробіг на честь воїнів-визволителів без жодного примусу уже майже 50 років виходять сотні і тисячі жителів району. До слова, формат нинішньої мотоестафети буде дещо оновлений та змінений.

 

Вл.інф

 

Коментарі   

 
+9 # Гість 02.05.2014, 16:49
Напишіть прямо, що пан Володимир і його однодумці не хотіли проводити мотоестафету.На естафету вже багато років приходить подивитися багато людей і цого разу прийдуть, а коли там не буде нашого голови, то плакати через це ніхто не буде.
Відповісти
 
 
0 # Люці 06.05.2014, 06:27
Не проводити мотоестафету не можливо це ж так цікаво, патріотично і є про що розповісти дитині.
Відповісти
 
 
0 # xosяin 06.05.2014, 16:34
А от опитування свідчить про інше...
Відповісти
 
 
+5 # Активіст 06.05.2014, 19:00
Опитування у вас не відповідає дійсності, хоча б тому, що не охоплює всі верстви населення. Сайтом користуються в основному молоді люди. Мотоестафету потрібно проводити однозначно тому,що
- по-переше по всіх селах проводять прибирання біля памятників, підкрашують, уявляєте, якщо декілька років не проводити - що буде
- по-друге не потрібно Росії давати не найменшого шансу "приватизувати" перемогу над фашистською німеччиною, тоді воювали наші діди, прадіди теж, і перемога теж наша
- по-третє: не тільки це потрібно проводити, а якомога яскравіше освітлювати, бо таке відбувається не у всіх містах, це було б неабиякою противагою діянням Саши Білого на Рівненщині.
Так що журналісти - дерзайте!
Відповісти
 
 
+7 # xosяin 07.05.2014, 10:27
А чого це молодь проти мотоестафети? Я так думаю, голосують проти якраз ті керівники і учасники мотопробігу, які її змушені організовувати: давати машини, бензин, хліб і горілку на маршрут. От їм точно невигідно витрачатися.
А молодь любить проїхатися на мотоциклах з вітерцем поперед машин ДАІ. Подивіться: саме молодь і зустрічає, і проводжає мотоестафету.
Так що не погоджуся з вами.
І взагалі: є ідея провести на 70-річчя великої перемоги саме мотоестафету (на мотоциклах, яким потрібно 5 літрів бензину на маршрут, а не 50 на автомобіль), а не автопробіг (як зараз) по селах району -- і на цьому поставити крапку. Життя іде, нові герої і нові події. Бо як не крути, і мотоестафета, і парад перемоги -- це вже в минулому...
Відповісти
 
 
+1 # Депутат 07.05.2014, 15:42
А ви не задумувались чому війна проходить раз в століття? То мабуть, тому що люди забувають про війну. Згадайте: ...1814 - Наполеонівська, 1914 - Перша світоа, 2014 - Росія-Україна. Я думаю, що це від забуття, від забутих втрат батків-дідів, забутих ран і калік. Ось вам і "життя іде", а висновків ніхто не робить. Кажете "парад перемоги в минулому"?, відповідаю - війна в майбутньому!
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 07.05.2014, 16:28
Я в тому сенсі, що не можна вічно жити в минулому. Головне -- щоб ветеранам забезпечили справді достойну старість і шану.
Відходять в інші світи учасники і сучасники тих подій, а самі події часто переоцінюються, змінюються ідеологічні акценти. Хіба краще буде, коли діти через 10 років виходитимуть на мотоестафету, не знаючи подій, яким вона присвячена? То буде фарс, бо вже сьогодні багато хто не знає, коли почалася ВВВ і за що в ній воювали.
Память про війну і полеглих у ній -- це святе, але память живе доти, допоки не вмре останній солдат тієї війни -- і тоді память переходить у підручники з історії.
Це абсолютно закономірне явище. Бо хіба ми сьогодні вшановуємо память учасників Пунічної війни?..
Стосовно воєн: це справді "лекарство против морщин", бо вони приносять нам переміни. Без впливу зовнішніх факторів і Європу незабаром чекала б доля СРСР
Відповісти
 
 
+6 # xosяin 07.05.2014, 10:19
Анлайки за віщо???? Самі наголосували, а тепер винного треба???
Відповісти
 
 
+7 # SoloUkraine 06.05.2014, 21:10
Мені цікаво - це кому такому " розумному" прийшла геніальна думка не проводити мотоестафету??? ????А ви подумали про ветеранів яких вже залишилось дуже мало,які виборювали нашу волю потом і кров'ю,які пережили страшні часи і живуть з "шрамом в серці",яких ми згадуємо лише в цей день...Вони сидячи на привітальному параді слухають привітання і слова подяки за їхні подвиги, вони радіють кожній подарованій гвоздичці і в їхніх очах завжди з'являються сльози.Можна лише уявити,що вони відчувають в цей момент.Напевно, кожен з них в цей день згадує що він пережив і молить Бога, щоб ми з вами цього всього не бачили...а вони щось думають про проведення мотоестафети... ???
Відповісти
 
 
+3 # Гість 07.05.2014, 07:53
а як правильно тебе називати новенький.Я зрозумію що так -"САЛО в Украіні" :lol:
Відповісти
 
 
0 # Активіст 07.05.2014, 20:11
Соло - один(одна). Значить Одна (єдина) Україна. Гарний нік, добре коментарі пише, але передбачаю, що незабаром наші дописувачі будуть звинувачувати: чому не назветеся, треба реальні активісти і священники, бо ви тут нам палки в колеса ставите, рідну неньку розбудовувати (тобто красти) заважаєте.
Відповісти
 
 
0 # SoloUkraine 07.05.2014, 10:56
По-перше не новенький, а новенька.По-дру ге мені прикро що Ви читати не вмієте,але можу дати декілька уроків у вільний час.По-третє якщо Ви хотіли мене цим образити то у Вас нічого не вийде.ми з Вами разом "каву не пили" тому якщо маєте багато вільного часу пишіть щось по суті,а галашуватих коментаторів люблять в ВКонтакті туди Вам і дорога...
Відповісти
 
 
+2 # Siegfried 07.05.2014, 12:14
Не ображайтесь і пробачте йому. Він не зі зла, не насміхаючись. Напевно жарт невдалий, але й ви не нервуйтесь. Ви молодчинка! Та ще й, напевно, дуже душевна людина. От, вважайте що ми вже ніби й випили з Вами (віртуально) духмяного чаю.
А тепер звертаюся до веселого ГІСТЯ :-)
Друже мій, чи згідний ти зі мною, що ось ця дівчИна УКРАЇНСЬКА СОЛІСТКА гарно коментує? До толку!??
З повагою НІМЕЦЬ :-)
Відповісти
 
 
+6 # Гість 07.05.2014, 13:31
Гутен так,Siegfried!Н у даєш - дівка!Було темно,я і не розобрав.Навєрн о треба просити ізвінєнія,як думаєш?Бачиш пошкодувала мене шо читати не умію.Правду пише.Я по німецкі только знаю "гутен так" і "секонд хенд",шо по нашому означає "добрий день" і "рукі в верх"(останнє в переносному значеніі))от і не поняв шо там написано...То вже ти спитай як звати ону.Гарно спитай,бо ти вже з єю випив,а зо мною вона ще каву не пила.Но! Коментірє хорошо, до толку.І ще узнай тихєнько,шоб не знала, солістка то шо такє,професія яка,шось з огурками чи помидорами зв"язане навєрно.І ше куди вона мене послала,не поняв.Поставила мені мінуса,а я для неі плюс не пошкодував.
Може розкрутимо SoloUkraine на сайті,Коментарі чудові,ерудован а,а якщо ще й красуня то ціни ій не складеш.
SoloUkraine,Ви як пробачили мене?Бо такий я вже є!
Відповісти
 
 
+1 # xosяin 07.05.2014, 16:30
Вася, нада ізвіняться АДНАЗНАЧНА!!!
Відповісти
 
 
0 # Гість 07.05.2014, 22:15
Вася? Шифрується?..от ак, а будеш?
Відповісти
 
 
0 # Гість 08.05.2014, 10:33
Ви що, на "колесах" і у Вас бліки?(оба).
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.05.2014, 08:07
Людина на одну букву помилилася і вже напали.Сало воно і в Африці - сало.
Відповісти
 
 
-2 # SoloUkraine 07.05.2014, 12:55
Дякую за підтримку...я теж не хотіла нікого образити просто про серйозні речі хочеться відповідних коментарів)))
Відповісти
 
 
+3 # Гість 07.05.2014, 13:42
SoloUkraie, звичайно то був жарт! Ціль якого - ріртуальни контакт з тобою,зараховую тебе до друзів.Бачиш як ми із німцем бувальщини пишемо,а гонорар весь мені,але не сваримося і все в нас добре,так само добре буде і у нас з тобою,і кави ми випємо.це я тобі обіцяю,кажи тільки куди зайтиА мотоестафета відбудетьмя, бо так я хочу і ти теж, і що цікаво німець теж.а разом ми сила! :-)
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 07.05.2014, 17:36
Оу, я, я, іхь бін отшень антіфашіст. Отшень хотєть мотоестафєт! Єто єсть ваш і наш большой поб'єда!
А тепер серйозно. Я не люблю сталих традицій. Бо їх перетворюють іноді на "святий закон" який не можна міняти. Але святкування Дня Перемоги так, як воно проходить у Володимирецьком у районі, це традиція чудова. Щось там цікаве готують в колегіумі. Аж мене заінтригувало.
До речі пропозиція проводити мотопробіг без авто мені сподобалась.
Відповісти
 
 
+3 # xosяin 08.05.2014, 08:32
Одразу обмовлюся: це тільки ідея мотопробігу без авто. Спочатку треба її обговорити з людьми, а тоді вже робити (або не робити). Так що ваші пропозиції і побажання викладайте тут
Відповісти
 
 
+4 # Гість 08.05.2014, 10:21
та тут все просто! :sigh: на місцях голова організовує бажаючих мотогонщиків,зб ирає їх під національним стягом :-) (на кожен транспорт) і, або від села до села,або, якщо хочуть, супроводжують шлях по своєму кусту!впевнений ,що знайдуться бажаючі на своєму паливі!! особливо молодь!! це ж гонор-участь в мотоестафеті!! хіба-що голови з піском в рукавах спишуть на відсутність бажаючих!! 8) :lol:
Відповісти
 
 
+4 # Гість 07.05.2014, 21:02
Тут походу вирісовується не соло, а тріо "мареничів".... . Ну давайте друзья пойте и дальше для местних аборигенов (им пофиг, им главное выкопать камень, а потом нажраться и по площе поганять на транспорте) как хорошо жилось в совке, и во всем виноваты священники и реальные активисты. двадцать лет в районе правили ПР они же Батькивщина они же Наша Украина в нужное время (ну в небольшом перерыве УНП), а тут хотят за две недели чтобы и янтарь не мыли и так далее....
І ще, немає в районі реальних мозгов, все нормальные люди выехали во Львов, Киев, Франковск.....и т.д.
А забрать у аборигенов (В СМИСЛЕ МЕСТНИЕ ЖИТЕЛИ) еще и янтарь все капец....
Обсирати нового голову всі мастаки сидячи біля пк, або за столом за бутилкой водки, а самим слабо щось зробити, а не сидіти і ждати, що за вас хтось щось зробить. А вообще достали ці проплачені тролі
Відповісти
 
 
+2 # Активіст 10.05.2014, 19:28
Да ти не троль, а сруль проплачений, вали на свої руско-украйонсь кі сайти захищати свою аборигенську владу, а ми самі тут розберемось без тролів "непроплачених" . Коли заплатиш - тоді розкривай свою пику, а не платив - замовкни!
Відповісти
 
 
+10 # Гість 08.05.2014, 08:25
Да перспектива в району не очень. Доріг як не було за двадцять років так і не буде, природу местное население донищить до кінця в погоне за дорогоцінним каменем(не буде скоро куди по гриби і ягоди ходити).
Що залишимо майбутнім поколінням, відповідь одна - пустелю.
Відповісти
 
 
+2 # Активіст 10.05.2014, 19:32
А що ти зробив, щоб цього не сталось? написав коментар і отримав лайк? Іди прибери обочину, скажи тим, хто миє - немай не залишають пустелю, а вони тебе пошлють .... аби вернувся.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 10.05.2014, 20:34
ТИ АКТИВІСТ ТОБІ І ФЛАГ В РУКИ, ЧИ МОЖЕ ТИ БАЛАБОЛ!? :-*
Відповісти
 
 
+4 # SoloUkraine 10.05.2014, 15:28
А самим слабо!!!В нього є права і повноваження які ми прості смертні не маємо...І на скарги і проблеми які висвітлюють люди в коментарях потрібно прислухатися і діяти.Формувати навколо себе нових сильних духом людей і вирішувати ці проблеми,а не сидіти "плакатись в желетку" який я бідний нещасний і люди мене не підтримують.Пот рібно грюкнути кулаком по столі і сказати собі :"Я сильний...Язроб лю...Я доведу,що я можу..."Люди зневірені у владі.Назвіть мені хоч когось хто відстоював наші проблеми району і їх вирішував....НУ ЛЬ...І ви кажете про проплачених тролів...Да всіх дістале це бездійство..нам потрібні не обіцянки ,а добрі справи...
Відповісти
 
 
0 # SoloUkraine 10.05.2014, 17:33
І ще...Ви Госте напевно не місцевий житель не абориген - москаль так????Хто тобі дав право ображати місцевих жителів???і ти будеш розповідати про проплачених тролів???помітн о кому платять.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 10.05.2014, 18:58
да цей гість просто х....ло
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 144 гостей на сайті