Авторизація

HomeНаше життяЗустрічі для васВисловлення недовіри голові РДА: за що, для чого і кому це вигідно?

Висловлення недовіри голові РДА: за що, для чого і кому це вигідно?

( 17 Votes )

 

Розмова журналіста «ВВ» з головою Володимирецької райдержадміністрації В.І. ХОРУЖИМ

– Володимире Івановичу! Той, хто бував на апаратних нарадах у райдержадміністрації, не міг не звернути увагу, що замість голови райради зазвичай приходить заступник. Це така між вами домовленість чи… симптом не зовсім дружелюбних стосунків між районними гілками представницької і державної виконавчої влади?

Дякую за уважність. Так, дійсно на апаратних нарадах голови РДА відсутній голова райради. Він також відсутній практично на всіх заходах, які відбуваються в районі, будь то  День волонтера,  День Героїв Небесної Сотні чи 8 Березня. Думаю, це запитання потрібно адресувати йому.

– Дійшло до того, що на недавній сесії райради більшістю депутатських голосів вам висловлено недовіру. Як ви розцінюєте цей акт по відношенню до себе і хто, образно кажучи, розхитує владний човен? Як сприйняли рішення райради про недовіру голові РДА на обласному рівні?

Для того, щоб розібратися в ситуації, одним-двома реченнями не скажеш.  «Ви пізнаєте їх за плодами їхніми», пишеться в Євангелії від Матвія (7:16).  Як голова РДА, я проводжу роботу відкрито та прозоро. Про наші справи ви маєте можливість ознайомитися зі звіту голови РДА за минулий і позаминулий роки. Та чомусь так сталося, що інформація, яку хоче донести адміністрація до депутатів, або висвітлюється не повною мірою, або не доноситься взагалі. Як наслідок непорозуміння та маніпуляція людьми й обставинами: чи то для формування іншої думки, чи з метою створення видимості конфронтації між депутатським корпусом та адміністрацією. Хоча це абсолютно не так.

Я завжди відкритий у спілкуванні та у прийнятті рішень. Якщо щось роблю не так переконайте мене, аргументуйте пропоновані варіанти. Якоюсь мірою я погоджуся з вашою пропозицією. Але враховуйте, що на керівнику органу виконавчої влади величезний тягар відповідальності.

Законодавець визначив, що місцеві державні адміністрації підзвітні та підконтрольні радам у частині делегованих повноважень і для цього передбачив певні важелі впливу аж до висловлення недовіри. Але для цього потрібні, як мінімум, обґрунтовані підстави, які вказують на порушення чинного законодавства у визначених повноваженнях. Тож рішення окремих депутатів ради, які за допомогою «партійної дисципліни» отримали більшість голосів, вважаю не чим іншим, як політичною домовленістю. Той факт, що я досі працюю на посаді, і є вагомою відповіддю на те, як сприйняли згадане рішення на обласному рівні.

– Висловленню недовіри передував ще один недружній крок: депутати не затвердили ваш звіт як голови РДА. Що означає цей вчинок і чого у ньому більше: об’єктивної критики чи «революційної доцільності»? До чого зводяться депутатські претензії до голови РДА і що у зв’язку з цим вважаєте за потрібне сказати?

На  мою думку, підстав для незатвердження звіту голови РДА не було. Як не як, а в загальнообласному рейтингу за рівнем соціально-економічного розвитку Володимирецький район піднявся на 5-е місце і зауважень від керівництва області на обласній колегії, що відбулася напередодні, не було. Так думають і більшість депутатів, з яких 10 проголосували за прийняття звіту (жоден проти, а решта  утримались або не голосували). Думаю, це свідчить про узгодження позицій для голосування ще до пленарного засідання і що це не було достатньою підставою для винесення питання про висловлення недовіри, тим більше, що об’єктивної критики, яка б стосувалася мого звіту й загалом роботи, практично не було.

– Нині вже ні для кого не секрет, що райрада й РДА зав’язли у протистоянні. Але в чому його причина? Що стало яблуком розбрату у непростий для району час і що взагалі сталося: драматичне непорозуміння між першими особами чи майже відверта боротьба за керівні крісла в районі?

На мою думку, причина ховається в безпосередньому виконанні мною своїх службових обов’язків. Не секрет, що за час роботи керівник часто виявляє факти, м’яко кажучи, непрофесійного ставлення до виконання посадових обов’язків того чи іншого чиновника. Зазвичай ці люди реагують адекватно і виправляють недоліки в роботі. Але цього не скажеш про деяких керівників комунальних установ, які, замість виправлення недоліків, ідуть скаржитись представнику власника, тобто голові райради.

Але про все за порядком. Наведу конкретний приклад. Як ви знаєте, весною минулого року Володимирецькою РДА піднімалось питання дострокового розірвання контракту з головним лікарем ПМСД. Порушення умов договору були явні, але голові ради вдалося захистити головного лікаря від дисциплінарної відповідальності. І це не єдиний випадок. Ще 25 лютого 2015 року було прийнято рішення №1 колегії управління охорони здоров’я Рівненської ОДА про ліцензування закладів щодо обігу наркотичних засобів.  Ліцензування закладів  необхідно було здійснити до кінця 2015 року, однак ліцензія у КЗ «Володимирецький РЦ ПМСД» досі відсутня.

До слова, згідно з чинним законодавством хворий має право на безоплатне отримання медичної допомоги, до якої належить і паліативна. Тобто, мається на увазі не тільки безкоштовна медична допомога, а й безоплатне забезпечення знеболюючими наркотичними та психотропними препаратами.

Упродовж року до Володимирецької РДА зверталися жителі району зі скаргами про неможливість отримання безкоштовних знеболюючих медичних препаратів. Це зокрема й звернення жительки одного з населених пунктів від імені чоловіка, якому діагностували рак простати. Це була четверта стадія хвороби. Ішлося про забезпечення життєво необхідними лікарськими препаратами «Морфін», «Налбук» та «Налбуфін». Однак головний лікар КЗ «Володимирецька ЦРЛ» І.В. Караїмчук інформує, що надання паліативної допомоги хворим на дому, зокрема адекватним знеболюванням наркотичними  та психотропними транквілізаторами, знаходиться в компетенції ПМСД.

Головний лікар О.В. Волочнюк повідомив у РДА, що для хворого організовано стаціонар вдома, пацієнт забезпечений необхідними лікарськими засобами на безоплатній основі. Проте це виявилося неправдою, тому що наступного дня ця ж жителька повторно звертається на «гарячу» лінію щодо забезпечення ліками хворого. Цитую: «Лікар ЦРЛ надав рецепти на придбання даних препаратів. Проте у Володимирецьких аптеках відсутні дані препарати, оскільки відсутня ліцензія. Заявниця змушена за свої кошти купляти препарати для чоловіка, проте на даний час кошти на придбання в заявниці відсутні. Додає, що даних препаратів вистачило на декілька днів». Заявниця також повідомила, що напередодні безкоштовно отримала «Налбук» та «Кетанов» і їх мають видавати через кожні три дні, проте ці ліки допомагають її чоловіку тільки разом із препаратом «Морфін», якого видавати безкоштовно відмовляються: лікарня не може домовитися з аптекою.

Уявляю стан цієї жінки, коли вона отримала відповідь про те, що «хворий забезпечений необхідними лікарськими засобами на безоплатній основі, в тому числі лікарським засобом «Морфін» в ампулах відповідно до призначень лікаря», а реально цих ліків ніхто їй не надав. На жаль, як страждав хворий,  від нього ми не почуємо його вже немає серед нас.

Щодо самих медпрепаратів «Налбук» та «Налбуфен», які використовували в КЗ «Володимирецький РЦ ПМСД», додам, що вони включені до клінічного протоколу паліативної допомоги, проте мають свої особливості застосування. Їх не призначають у разі індивідуального неперенесення. А що в такому випадку призначають хворому?

У  випадках сильного больового синдрому, зокрема при злоякісних новоутвореннях, призначають«Омнопон» чи «Морфін». До того ж, при багатьох станах із больовим синдромом препарати «Налбук» та «Налбуфен» неефективні, а аналогів психотропним транквілізаторам, що вільно продаються в аптеках, просто не існує.

За інформацією головного лікаря І.В. Караїмчука, кількість паліативних невиліковних хворих, які отримували знеболення наркотичними і психотропними препаратами на дому (включаючи дітей), у 2014 році було 50, у 2015-му – 50, а за 9 місяців 2016-го 17. А по померлих паліативних хворих інформація наступна: 2014 рік – 65, 2015   63, 9 місяців 2016-го – 61 (за рік їх було 79 на 18 осіб більше порівняно з 2015 роком).

За даними ЦРЛ, для знеболення на дому використовувалися відповідні препарати на загальну суму 47,8 тис. грн. у 2014 році, 38,8 тис. грн. у 2015-му і 7,8 тис. грн. за 9 місяців 2016 року. А за інформацією єдиної на район аптеки №7, що знаходиться у місті Вараш і яка платно відпускає згадані ліки, у 2014-2015 роках наркотичні та психотропні препарати не відпускалися, а в 2016 році їх видано на суму близько 14 тис. грн. Лише за 20 днів січня в аптеці №7 придбано таких ліків більш як на 1700 грн. Це ті ліки, які лікарня зобов’язана надавати безкоштовно!

За інформацією ЦРЛ, за динамікою спостережень 2014-2016 років кількість хворих не зменшилась, а для знеболення використовуються все менші і менші суми. І це при тому, що вартість ліків зростає, а смертність збільшилася на 30%!

У зв’язку з відсутністю зазначеної ліцензії КЗ «Володимирецький РЦ ПМСД» торік не надав жодному невиліковному паліативному хворому необхідні йому психотропні препарати. Їх самостійно роздобували родичі,  двічі-тричі на тиждень звертаючись до ЦРЛ, отримуючи рецепти та їдучи у Вараш за препаратами, які мали б отримувати безоплатно. А ще ж не в кожного є кошти, і треба знайти час, і комусь необхідно наглядати за хворим.

Уже два роки районною радою приймаються рішення, згідно з якими управління об’єктами спільної власності, до яких належать і заклади охорони здоров’я, передавалося засновнику – районній раді. Іншими рішеннями безпосереднє управління передавалося голові ради, а Володимирецькій РДА відводиться роль «статиста» у вигляді «надайте пропозиції».

Виявивши ці обставини, у листі до голови районної ради я просив на президії районної ради погодити питання про притягнення головного лікаря ПМСД до відповідальності та про отримання ліцензії, яку більше двох років він не може виготовити. На жаль, упродовж майже двох місяців  голова райради не скликав президію, затягуючи час, хоча торік траплялося, що президію зибрали за один день. Скликавши нарешті президію, питання успішно переклали ще в один довгий ящик під назвою «на розгляд комісії з питань охорони здоров’я». І залишається хіба що здогадуватися, чому в інших районах нашої області згадану ліцензію виготовили за лічені місяці і безкоштовно допомагають невиліковним хворим.

За сухими статистичними цифрами, не розглянутими листами та не прийнятими рішеннями долі живих людей. А в нашому випадку людей тяжко хворих. Знеболення для такого хворого це, на жаль, останнє, на що спроможна у таких випадках медицина. Якраз воно стало недоступним для багатьох мешканців району – і сьогодні через відсутність належного знеболення у нестерпних муках помирає людина, а може й не одна. І на їх місці можуть опинитися наші рідні, близькі, знайомі, а може й ми. Біль онкохворих – то не зубний біль, який знімається звичайною таблеткою. Це  біль від пухлини, яка росте зсередини і розриває внутрішні органи. І він тільки посилюється, приносячи все нові страждання.

Так відбувається впродовж років: хворі тяжко, з прокльонами помирають, чиновники прикривають один одного, а родичі приречених людей рідко скаржаться, бо одні не знають, що знеболення має бути безкоштовним, а інші не хочуть псувати стосунків з лікарями (чого доброго, й самим доведеться до них звертатися). Втім, поодинокі звернення були, але  головні лікарі О.В. Волочнюк та І.В. Караїмчук запевняли, що все «під контролем».

– Стосовно соціально-економічного становища району у матеріалі про недавнє засідання колегії РДА я дозволив собі обережне запитання: чи й справді намітився «поступовий розворот до покращення?». «Попри те, що якісні показники роботи Володимирецької РДА значно покращилися і з аутсайдерів області наш район підтягнувся у першу п’ятірку лідерів.., депутати керувалися іншими критеріями оцінок якості життя в районі», –  пише у звіті зі скандальної сесії мій колега Сергій Скібчик. Але поясніть, якщо можна: якими вони є, ті «інші критерії», і чому саме зараз вони настільки радикально проявилися?

Це лише один приклад, а що відбувається насправді, можна лише здогадуватися. Варто було голові РДА прийняти рішення про перевірку медичного закладу, як рішенням райради у мене відразу забрали повноваження щодо управління комунальними закладами охорони здоров’я району та повноваження щодо призначення та звільнення керівників. Думаю, виявлені мною порушення і є тими «іншими критеріями», що настільки радикально вплинули на оперативне прийняття рішення про недовіру.

– Ви погоджуєтеся з думкою, що «криза влади у районі є давньою і системною», що вона виникла «далеко не два роки тому» і що лише тепер сягнула «критичної межі і вибухнула рішенням про недовіру»? Кому ця «криза» може бути вигідною, як довго може тривати і чим, зрештою, може обернутися?

Особисто я вважаю це не кризою, а боротьбою за зміни. І проблема у тому, що більшість тих, хто «непогано влаштувався», змін не хочуть. А кому це вигідно? Думаю, тим політичним силам, які прагнуть прийти до влади, і тим, що вже її мають, але не повною мірою. Ви ж бачите, як вони змінюють  шапки і при будь-якому Президентові, при будь-якій парламентській більшості залишаються на посадах. При цьому – весь час критикують владу, начебто до неї не причетні.

– Чи можна якимось чином стабілізувати ситуацію в управлінській системі району? Хто і кому назустріч повинен зробити крок і чи можливо це за нинішніх умов?

Звичайно, можна. Для цього не потрібно ставити свої інтереси вище потреб громади. Зазвичай, можуть бути різні точки зору щодо шляхів вирішення проблем району, але все це можна узгодити у кабінетах, не виносячи «сміття з дому». Рішення про висловлення недовіри не сприятиме додатковим надходженням на соціально-економічний розвиток району. Не збільшить й інвестиційну привабливість району. Особисто я готовий і надалі співпрацювати з депутатами і з головою ради, бо образ чи зла не тримаю. Але запевняю, що стоятиму на засадах законності і правопорядку. Усі ми прагнемо, щоб закон для всіх був однаковий. Але на ділі «своїм можна все, а іншим закон». Не думайте, що у всьому винен Президент чи Прем’єр. У них свої повноваження, а в кожного посадовця своя робота і своя відповідальність, від виконання якої залежить результат.

Якщо хтось подає ці події, як непорозуміння між головами РДА та райради, то це помилка. Мене влаштовує будь-який голова, який конструктивно працює на користь району, а не ставить за мету висловлення недовіри тому, хто з ним не погоджується, будь то голова РДА чи інший посадовець. Кожен має якісно робити свою роботу.

    Записав Олексій ГОРОДНИЙ.
 

Коментарі   

 
+37 # Гість 23.03.2017, 22:43
НУ!!!!!!! І нема, що додати....Все здається правильним.. ;-)
Відповісти
 
 
+5 # Гість 25.03.2017, 08:32
"Здається"- КЛЮЧОВЕ слово :P :P :P
Відповісти
 
 
-8 # Slavk0 26.03.2017, 14:52
Василь Васильович, ну чого ви Гість, зареєструйтеся вже!
Відповісти
 
 
+5 # Гість 24.03.2017, 08:43
Як роботу робити - точасу нема, а як дурнувату статтю на цілу сторінку накатати... будь ласка. Хоч Остапович і заядлий старий комуніст, але розум думаю має. Не вірю, що питання він робив, швидше його туди підписали, а в РДА вийшло все як завжди: сама придумала - сама образилась
Відповісти
 
 
+30 # Гіcть 24.03.2017, 18:48
Коментар вище і нижче від цього, а також всі коментарі у цитаті внизу написані однією і тією ж людиною, з одного комп’ютера в робочий час з 8.00 по 17.00. Цікаво, хто знає ту людину, яка зверталася до Савоніка? що відповіли на запит Савоніка в області? Яка зарплата в голови? Хто так хоче "відправити у відставку голову РДА"? Кого так зачепила стаття про відкриту відповідь Савоніку? Кого так дістала ця "дурнувата стаття на цілу сторінку"? Кого так "задовбали 5-м місцем"? Хто уточнює, чи у "заступника райради не ті повноваження"?

Яка Ваша думка, кому нічого робити в робочий час?


# Гість 16.02.2017, 12:12
Я знаю, що з усним питанням звернулись жителі Рафалівки, один з яких не побоявся оформити звернення письмово…
# Гість 16.02.2017, 08:29
… Є закон - виконуйте. Не можете - йдіть у відставку. На Ваше місце прийдуть ті хто не буде бульки у ванні одним місцем пускати та губу ображено крутити, стрілки на інших переводити, а буде виконувати закон. …. Чи може Хоружий мені позичить? Бо він кажуть заробляє 13тис.грн/міс. ЗА ЩО?
# Гість 16.02.2017, 09:12
Вистачить уже на Рівне все валити, у нас що влади виконавчої немає? Я звертався до них і мені відповіли, що у них затримки по жодному району і по жодній справі крім Володимирецьког о нема, бо інші по два рази в тиждень справи возять, а наші раз в місяць…
# Гість 17.02.2017, 11:32
в Савоніка 2 механічні помилки знайшли - "молодці". А самі, що пишуть? … там адресат - Рівненська ОДА і пан Муляренко, то на який вибачте фрукт тут "офіційний коментар Хоружого"???
# Гість 20.02.2017, 08:13
Кому той рейтинг хліба купив чи бронежилет передав? …Тільки неясно за що керівникам зарплати захмарні платять, що в Києві, що тут. Але на Київ усе валити найпростіше, а тут потрібно соціальні програми приймати, співпрацювати з усіма, щоб резонансні справи вирішувати, а вся РДА натомість строчить коментарі. Як ВАМ?
Відповісти
 
 
+16 # Гiсть 24.03.2017, 19:32
Кому-кому: коту, попу й районній раді :lol: :lol: :-x
Відповісти
 
 
+12 # Гість 25.03.2017, 19:36
Тихо сам з собою я веду беседу...
Відповісти
 
 
+15 # Slavk0 26.03.2017, 14:55
Любить поговорити з розумними людьми! :lol:
Відповісти
 
 
-22 # Гість 27.03.2017, 09:09
Майже півтори тисячі переглядів - це вже оцінка матеріалу. Залишається тільки сказати, що розпитував В. Хоружого я особисто. Хотів би "погомоніти" і з багатьма іншими. І спитати, повірте, було б про що.
О. Городний.
Відповісти
 
 
-13 # Siegfried 27.03.2017, 17:06
Браво! Щиро-щиресенько . Стаття цінна тим, що в ній немає особистої аналітики автора.
- Питання/відпові дь. Що почув, те й написав, не урізав і не добавив.
Відповісти
 
 
0 # Гість 24.03.2017, 09:16
Де написано, що на ті наради обовязково має ходити голова районної ради, а заступник ніби взагалі до того не причетний. Хіба у заступника не ті ж повноваження? Задовбали вже з тим 5-им місцем. Вже я не раз просив надрукувати перелік усіх показників у тому рейтингу і стане усім зрозуміло, що РДА там нічого зробити не зможе, то просто повезло в одному періоді. І втому рейтингу нема кілометражу збудованих/відр емонтованих доріг, кількості збудованих шкіл, відновлених садочків(бо є зараз велика потреба, заведених в район інвесторів і відповідно поява промислових підприємств - ось за що недовіра,бо кажуть: триндіти - не мішки ворочати
Відповісти
 
 
-5 # Slavk0 26.03.2017, 15:10
Ну да, нащо голові ходити, він ж важливішими справами зайнятий - на полісся.нет коментарі пише та мінусами розкидається! :lol:
Відповісти
 
 
+60 # 8888 24.03.2017, 14:23
Доступно людина пояснила,що робиться в районі,в медицині.Молоде ць.Давайте вже знов Сиротюку гроші хай дороги по 5-му разу в тих самих місцях робить!
Відповісти
 
 
+103 # гість 24.03.2017, 16:29
Сиротюк майстер свого діла!!! Щоб протягнули лічіком публічно по вул Повстанців,то й іншим не було б повадно халтуру гнать!!! Чому прокуратура не займається цими спеціалістами? Ями утворилися точно в тих місцях які він латав!
Відповісти
 
 
+9 # Гість 05.04.2017, 07:58
Прокуратура зовсім іншим зайнята, втім як і районні чиновники, їздить по сільських радах і штрафує за конфлікти інтересів депутатів при голосуванні. Краще б допомогли порадою. Знайшли де корупцію шукати...
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.03.2017, 02:40
Інтертех хватить мінуси ставити і так всі розуміють що то ваших рук діло
Відповісти
 
 
-2 # Slavk0 26.03.2017, 14:58
І райдержадмініст рацію не забудь! І ВПУ з податковою (ну а що, Хоружий там колись працював)!
Відповісти
 
 
-5 # Гість 25.03.2017, 05:44
Людина, яка зверталась до Савоніка, має конкретне прізвище і свій життєвий біль. По цей день зі школи троє дітей з цієї сімї у платіжках приносять борг більше тисячі грн за оплату харчування, а те, що є відповідний статус малозабезпечено ї сімї, і довідка в школу надана - чомусь бухгалтерію ЗНЗ не цікавить.Так, відповіді з ОДА не надійшло.Скарга про ці всі речі,зокрема і про неякісну роботу зі зверненнями громадян у РДА та ОДА - на розгляді в Адміністрації Президента,держ аудитслужбі та Генпрокуратурі. Є відповідні листи з конкретними термінами виконання.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 25.03.2017, 05:54
ЦЯ ТЕМА ВЖЕ ТРИВАЄ 4-ИЙ МІСЯЦЬ.Просто одна людина не заплатила борг і наважилася поскаржитися на неякісну роботу структурних підрозділів РДА. А інші - просто платять ВСЕ, що приносять зі шкіл, БО ТАК ПРИЙНЯТО І МИ ВСІ НЕ СУМНІВАЄМОСЬ, ЩО НАС МОЖУТЬ ОБМАНЮВАТИ посадовці. У першій половині квітня всі офіційні відповіді щодо проблеми, ЯКА СТОСУЄТЬСЯ ВСІХ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИ Х СІМЕЙ РАЙОНУ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У 4 ЗОНІ, І МАЮТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, БУДУТЬ РОЗМІЩЕНІ У ВВ та на сайті. Повірте, питання це вже замучила багатьох чиновників. Як пише В.Хоружий КОЖЕН МАЄ ЯКІСНО РОБИТИ СВОЮ РОБОТУ, додам У ВСІХ СФЕРАХ, а не лише вказувати на проблеми в медицині.Тим паче, якщо питання стосується незахищених верств населення, де є ДІТИ
Відповісти
 
 
+37 # Гіcть 25.03.2017, 20:40
Гостра стаття, цікаво чиї "голови полетять"?
Відповісти
 
 
+36 # Гість 25.03.2017, 20:51
Однотематичним вийшло інтервю, вражає рівень медичної обізнаності голови РДА. Так би і в інших актуальних для району питаннях проявляти максимум зусиль: вчасне проведення тендерів на будівництво вкрай необхідних шкіл (Степангород, Озерці), на харчування дітей, що проживають у 3 зоні, соціальний захист дітей- учасників АТО та з малозабезпечени х сімей,контроль за якістю ремонту доріг,низький рівень залучення інвестицій у район, і взагалі - небажання керівництва РДА вирішувати нагальні проблеми пересічних жителів району.
І на кінець- постійні спори між гілками влади у районі підтвержують те, що проста людина залишається сама вирішувати свої питання,бо і не відомо, до кого ж звернутися...Па ни чубляться, а в мужиків...
Відповісти
 
 
+9 # Slavk0 26.03.2017, 15:02
вкрай необхідних шкіл (Степангород)

Забудьте, гроші на школу тепер в район підуть на ремонт паркану і клумб біля будинку культури 8)
Відповісти
 
 
+9 # Гість 26.03.2017, 15:02
Так чимало часу займає процес «висмоктування із пальця матеріалів» для гноблення непокірних - наразі це бюджетна медицина. Далі вагому нішу займає с[ЦЕНЗУРА]ова медицина ПрАТ «МетЛайф» із спокусливими комісійними для Консультантів за кожну залучену в добровільному порядку зас[ЦЕНЗУРА]ова ну особу із максимально можливою річною с[ЦЕНЗУРА]овою премією (в залежності від програми с[ЦЕНЗУРА]уванн я – маркетингового пакету). А за для оптимізації часу на питання насушні, поповнювати ряди зас[ЦЕНЗУРА]ова них осіб можливо через підзвітних. На окремих діє : – «Нада,Федя, нада», інших необхідно переконувати більш вагомими діями.
«Повна співпраця» – кожен якісно робить свою роботу, все узгоджується у кабінетах.
Відповісти
 
 
-13 # Свій 26.03.2017, 16:58
Є підтверджуючі факти? Чи так просто насолити хочеться?
Відповісти
 
 
-10 # Свій 26.03.2017, 17:05
Треба писати: НА МОЮ ДУМКУ низький рівень, незабезпечення, небажання тощо.
А для оцінки його роботи є Муляренко. А ти Гість хто такий щоб судити?
Відповісти
 
 
+5 # Гіcть 27.03.2017, 21:51
Ого як круто за 2 год. змінилися позиції в читачів сайту Полісся.нет :lol:
Користувач Хмара-Хмарук-По ліщук з діапазоном адрес 78.111.184.0 - 78.111.191.255 добряче попрацював. :-*
О як захищає позиції заступника. І не дивно, раніше ще писав:
# Хмара 25.04.2014, 16:57
Думаю не потягне. Досвіду - "0". Ситуація в районі складна. Потрібен професіонал! 8)
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 78 гостей на сайті