Авторизація

HomeНаше життяЗустрічі для васВасиль КОВЕНЬКО: «Перш за все, відповідальність!»

Василь КОВЕНЬКО: «Перш за все, відповідальність!»

( 1 Vote )

12 листопада головою районної ради було повторно обрано Василя Ковенька. З цього приводу ми звернулися до новообраного голови Володимирецької районної ради за коротким коментарем.    

Василю Васильовичу, вітаємо Вас з переобранням головою Володимирецької районної ради. Чим це є для Вас – перемогою, відповідальністю чи підтвердженням правильності прийнятих раніше рішень?

− Перемогою це тяжко назвати; для мене це насамперед відповідальність. І перед тими людьми, які підтримали мене в селі Великі Цепцевичі, і тими, які віддали свій голос за мою кандидатуру в сесійній залі районної ради. Вибрали повторно, довірили мені представляти інтереси ради, депутатів в стосунках з громадою, підприємствами, організаціями на різних рівнях. 

− На сесії Ви сказали, що обговорювати конфлікт між двома гілками влади у районі – не на часі. Тепер Ви обрані головою районної ради. Чи можете наразі дати свій коментар щодо співпраці з райдержадміністрацією? 

− Не бачу конфлікту, можлива лише співпраця. Адже тільки в співпраці можна досягти результатів. Та й які конфлікти можуть бути? Навколо роботи можуть бути лише робочі питання. А завдань у нас багато, вистачить усім, аби хотілось працювати. 

Ми щиро сподіваємося на Вашу плідну роботу, на продуктивну співпрацю з усіма, від кого залежить добробут нашого району. І з цього приводу хотілося б дізнатися, на яких проблемних питаннях зосередитесь найближчим часом?

− Що стосується організаційної діяльності районної ради, то зараз працюємо над формуванням комісії та президії районної ради. А далі будемо, так би мовити, притиратися, знаходити спільну мову та приймати рішення щодо проблемних питань району. У нас є над чим працювати: є стратегія розвитку кожного населеного пункту району, а також стратегія розвитку району в цілому. Тому треба лише засукати рукава й працювати усім разом.

Дійсно, роботи вистачає, але чи не лякає Вас невідомість щодо подальшого впровадження адміністративної реформи? Чи є впевненість у тому, що Володимирецький район у 2016 році залишиться адміністративною одиницею у нинішніх межах? 

− Я сподіваюся, що залишиться і в цьому році, і ще на довгі й довгі роки. Хоча одному Богу відому, які на нас чекають зміни. Адже триває впровадження реформ. Знаєте, думаю, реформи це не завжди добре, принаймні на початкових етапах, адже будь-яка реформа передбачає зміну якихось життєвих устроїв, зміну структур і організацій, можливі кадрові перепризначення… Якщо виходити з досвіду тієї ж Польщі, там робиться все за для того, аби люди були одним цілим разом з органами місцевого самоврядування, які їх представляють. Нема там інших роздутих структур, немає політиків, партій. Якщо в такому плані будуть іти реформи то за умови тіснішого спілкування з людьми, думаю, буде значно більше розуміння представників органів місцевого самоврядування, представників державних органів.

Василю Васильовичу, реалізація яких реформ планується саме у Володимирецькому районі на 2016 рік?

− Ми всі бачимо впровадження нових реформ: міліція стала поліцією, податкова та прокуратура наразі теж переживають часи змін. Але все залежить не лише від нас на місцях. Ми до цього маємо дотичне відношення і більше стоїмо перед фактом нововведень. Втім, сьогодні немає жодних підстав щось заперечувати у впровадженні цих змін. Ми їх сприймаємо і сподіваємось на подальший результат. Що стосується реформування на місцях, то я не можу назвати це реформуванням. Це, певною мірою, впорядкування, господарські підходи до вирішення питань, для того, щоб зробити зручнішими діяльність таких структур, як освіта чи медицина, чи органи місцевого самоврядування, а не системні переміни. Основна їх мета – зробити ці структури ближчими до задоволення тих потреб, які стоять перед людьми.

− 7 грудня відзначили День місцевого самоврядування. З яким настроєм святкували?

− Вітаючи сільських голів, селищних голів, депутатів сільських та обласної рад, ми бажали всім, щоб кожен, хто йшов депутати та обирався людьми, ставив перед собою конкретні цілі, формував якесь чітке бачення стратегії. Адже на них розраховують люди, покладають на них неабиякі сподівання. Робота сільських голів на місцях досить непроста. До них ідуть люди з різних причин, маючи різні життєві обставини і роль сільських голів дуже важлива, оскільки він має знайти шляхи вирішення проблем. Результативність їхньої роботи видно одразу: чим менше скарг та звернень до органів вищого рівня, тим якісніша робота на місцях. Тому напередодні Святого Миколая і в переддень новорічних та різдвяних свят в першу чергу бажаю всім миру, успіху в роботі, добра і всього найкращого.  

− Ми щиро дякуємо Вам, Василю Васильовичу за те, що йдете на контакт, що спілкуєтеся з людьми, за Вашу роботу на теренах самоврядування. Зичимо Вам міцного здоров‘я, розуміння від колег, підтримки від громади. Щоб до Вас приходили люди не лише за вирішенням проблемам, а й з радістю. Бажаємо Вам сил і наснаги для втілення всього задуманого, натхнення, невтомності, дипломатії. Сподіваємося на плідну співпрацю двох гілок влади на благо та добробут Володимиреччини.

Наталія АНДРЄЄВА.

 

Коментарі   

 
+44 # Гiсть 21.12.2015, 17:25
Чому Наталко немає запитання:
поділіться досвідом, як на мізерну зарплату держслужбовця можна будинок збудувати,авто придбати, пів-аптеки в центрі приватизувати,н а виборах грошима "смітити"?
Відповісти
 
 
+26 # Гість 22.12.2015, 08:50
СЛУГА НАРОДУ...
Відповісти
 
 
+25 # Гість 22.12.2015, 09:32
Ага, 100 пудов ...
Відповісти
 
 
-4 # Гість 23.12.2015, 10:28
Хто не лінується будуються всі. Чи ти хочеш щоб у Володимирці будувалися тільки "любителі" природи, які помпами заробляють собі на "кусок хліба". А Ковенька, по крайній мірі, вибрали ми з вами, чи такі як ми , значить довіряють....А як в рай раду "попролазили" колишні "діячі-риги" тіпа Ткачука, за якими сміттєвий бак давно плаче- це вже питання, в першу чергу до "патріотів", які кричали "люструємо" всіх і кожного....
Відповісти
 
 
+24 # Siegfried 23.12.2015, 13:18
Так Людина ж не запитала ХТО І ЯК будує, а ЯК НА МІЗЕРНУ ЗАРПЛАТНЮ побудувати, і таке інше. Теж хоче перейняти досвід.
Відповісти
 
 
+18 # Соломія 23.12.2015, 14:16
Оце одна з найбільших проблем нашого менталітета, залишки "Совдепа", не смій нічого питати в "начальника", бо це ж "начальник". А в усьому світі навпаки, "начальник" - це всього навсьго підлеглий суспільства, найнятий суспільством і живе на гроші суспільства. Тому повинен відповідати на всі питання роботодавця.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 24.12.2015, 10:45
..в такого начальника, як Ковенько В.В. можна багато чого навчитися,запит ати і почути адекватні відповіді-порад и.
Всі, хто знає цього чоловіка,як людину, а не як опонента чи конкурента в політиці, зі мною погодяться. Завжди старається увійти в положення людини і ніколи не страшно переступати поріг його кабінету,ким би ти не був.
Сил,терпіння,ви тримки,підтримк и та розуміння Вам,Василь Васильович.
Відповісти
 
 
+4 # Гість 29.12.2015, 21:37
Оце лизнув так лизнув :D Нічого не міняється, одні (ЦЕНЗУРА)змінюю ть інших,як пан Х., а деякі так і лишаються у владних кріслах, обкрадають всіх і кожного, посміхуються по кабінетах зі своїми (ЦЕНЗУРА) (особливо в РДА), а народ їм ще й (ЦЕНЗУРА) лиже! :-x
Відповісти
 
 
+10 # Соломія 23.12.2015, 14:27
А Ткачук і інші "проповзли", по крайній мірі, бо їх вибрали ми з Вами, чи такі як ми, зназить люди їм довіряють. І навчиться вже приймати вибір інших, сміттєві баки потрібно було готувати раніше, а після виборів приймають вибір інших і контролюють, щоб обрані не крали.
Відповісти
 
 
+13 # Гiсть 24.12.2015, 00:24
Хі-хі.. "Мого депутата вибрали - значить довіряють, а ваш "проліз" - значить в сміттєвий бак". :lol: :D :lol:
Якщо порівняти бюджети на виборів цих депутатів, то "проліз", а точніше "придбав мандат" Ковенько. Не даремно ж він пройшов "ткачукову" школу.
Відповісти
 
 
-2 # Гість 24.12.2015, 08:35
Ніхто Ковенька не робить "білим і пухнастим". Але по крайній мірі в тяжкі часи не організовував під загрозою звільнення з роботи автобуси держслужбовців на антимайдан, в той час коли наших хлопців вже почали вбивати.А ті хто це робив ох як швидко все "забули".Тому сміттєвий бак мабуть треба в першу чергу їм самим щоб не лізли дурні "мислі" в голову від безнаказаності. А за вибори теж можна посперечатися . Що таке пройти фактично по мажоритарному округу, а що таке без округу в якійсь "лівій" партії..... :lol:
Відповісти
 
 
+10 # Соломія 24.12.2015, 08:52
Перестаньте маніпулювати Майданом, відкрийте Володимирецький вісник комунальну газету Райради за лютий 2014, подивіться архіви polissya.net, тоді треба було кричати "люди, що ж це робиться", то тоді про Майдан і не згадували. Може і не організовував автобуси, але і не зупиняв. А бездіяльність - це теж злочин. Перестаньте жити минулим, що було те було, організовували чи ні ти автобуси, забудьте. Благаю Вас, об'єднайтесь всі кому дана влада і спасайте регіон, бо ми вже на самому краю прірви.
Відповісти
 
 
+1 # xosяin 24.12.2015, 09:30
А що у Віснику за лютий не так? Спеціально переглянув: у кожному номері був матеріал по Майдану. А на сайті в онлайн-режимі траслювали Еспресо_ТВ -- пряма картинка з Майдану. Ви то самі де були в той час, Соломіє?
Відповісти
 
 
+1 # Соломія 24.12.2015, 09:34
Може в мене амнезія, я на відміну від Xosain підшивки газет не тримаю.Кинь ссилки чи фото статей.
Відповісти
 
 
+2 # Соломія 24.12.2015, 09:38
Тільки не передруки з інших газет, а статтю редактора чи працівника газети, яка б показувала ставлення редакції до події. Першу статтю, а ми побачимо яким числом вона датована, статтю де працівники газети викривають організацію автобусів на антимайдан. Так от у війні на Донбасі винні ось такі бездіяльні "Вісники", що не формують у суспільстві громадську позицію.
Відповісти
 
 
+4 # Соломія 24.12.2015, 12:44
О ще один совдепівський кгбіст, всіх вивести на чисту воду хто мислить по іншому. А де по твоєму мала бути одинока мати з малолітньою дитиною на руках? То я тобі скажу - гроші на хліб дитині заробляла, їсти дитині варила, уроки з нею вчила. Це злочин? Може притягнем мене за це до відповідальност і? Ще раз кажу перестаньте маніпулювати Майданом. Про це треба було говорити два роки тому, а тоді всі мовчки спостерігали. А тепер треба працювати над сьогодняшніми проблемами, а не вишукувати ворогів, що думають по іншому.
Відповісти
 
 
-3 # Гість 24.12.2015, 14:07
ти створила хвилі,які не мали загрози, але потрібно було прийняти міри щодо їх небезпеки. Було лячно, коли ти проривалася в кожну статттю і лишала там свої "цікаві" коменти. ВСІМ ТЯЖКО...
Щоб перемогти - потрібно ворога зробити своїм другом.
Відповісти
 
 
+7 # Соломія 24.12.2015, 11:45
Я не проти, щоб Ткачука кинули в сміттєвий бак. От тільки спочатку киньте в смітник тих, хто закликав голосувати за нього, бо він хозяїн. Всіх тих хто голосував за "ригіоналів", всіх тих, хто вивів Сороку в депутати від нашого округу, а вже на оті тисячі в смітнику зверху кинемо Ткачука.
Відповісти
 
 
-2 # Siegfried 24.12.2015, 11:29
На Поліссянет справді була пряма трансляція з Майдану і ніхто її не прикрив, не ущемив, коментарі про автобуси на антимайдан не блокували.
Відповісти
 
 
+2 # Соломія 24.12.2015, 11:41
Ви що не розумієте, про що я? В тяжку хвилину для країни, коли громадяни були розгублені і налякані, редакція газети не висловила своєї позиції. Яке досягнення, пряма трансляція, якщо я вже включила ноут, то я купу знайду прямих трансляцій. Яке досягнення не блокували коментарі, зате сиділи і вичікували, свої справжні думки не показували. Покажіть мені статтю датовану січнем - лютим 2014, де б редакція газети відкрито висловила свою позицію. Нам не прихильників антимайдана треба боятись, а ось таких "тихушників", куди вітер туди й ми.
Відповісти
 
 
+1 # xosяin 24.12.2015, 15:33
Знайдіть час і підіть у бібліотеку, як я (правда, був там по іншій справі), там візьмете підшивки і почитаєте, наприклад, статтю на першій сторінці з фотографіями Майдану "Україна в огні" редактора Скібчика від 20 лютого, або за 6 лютого статтю О. Стельмащук "Життя Майдану очима очевидця" з комиенатрем політолога (у цьому ж номері є й замітка про "Вязнів Грушевського" та стаття про майданний нацоналізм). Чи вам аби критикувати? Чого ви такі злобливі, Олено?
Відповісти
 
 
-4 # Соломія 24.12.2015, 19:41
Ось і воно, у лютому, коли вже було все зрозуміло, а в січні страшненько було :lol:
Відповісти
 
 
+2 # Сергій СКІБЧИК 25.12.2015, 09:37
Олено, якраз у Вас і проривається оте "кегебешне" мислення і підходи. Ви писали за лютий, мовляв, газета і сайт мовчали. Коли ж Вас ткнули носом в той факт, що Ви звичайний і чимось озлоблений на газету і на сайт провокатор і насправді маєте на меті не виявлення істини, то Ви одразу перескочили з теми. От мовляв, у лютому, коли все зрозуміло було, тоді таки да, були публікації, а от у січні страшненько було...
Перегляньте газету за 30 січня, там є публікації "Закони 16 січня відмінено", "Іноземні ЗМІ про ситуацію в Укаїні", колонка новин Рівненщини по ситуації в країні, репортажний матеріал Олени Стельмащук "У Володимирці відбувся молебень за мир", купа інших матеріалів, прямо чи опосередковано дотичних до Майдану і подій в країні. У попередньому номері за 23 січня спільна заява НСЖУ (тобто і журналістського колективу газети, який є членом цієї організації) та Комісї з журналістської етики "Стоп цензурі", публікація (з Вашої, до речі, подачі) "В Україні офіційно з'явилися в'язні Грушевського" про наших земляків, оглядовий матеріал "Закони, яких не підтримала опозиція". Прродовжувати далі? Чи тепер на черзі грудень 2013-го?
Відповісти
 
 
+4 # Соломія 25.12.2015, 10:34
Сергій, ти прикидаєшся, чи не розумієш про що я. Це все інформаційні статті, передруки. А я говорю про статтю, де редактор написав свою точку зору і позицію редакції - я підтримую майдан чи ні. А так це все як в Попандопала, виграють майданівці - ну ми ж писали про майдан, лишаться регіонали, ну ми ж просто подавали інформацію і ні до чого не закликали. А я як громадянин хочу знати позицію газети в ключових питаннях. Я добре пам'ятаю нашу з тобою переписку після перших смертей на Майдані, коли на моє запитання, як можна в такий буремний час на перших шпальтах газети розміщувати статті про те де і як відсвяткували Водохрещща, ти відповів ну може для тебе важливий Майдан, а для когось Водохрещща. От мені і цікаво, коли ж для тебе Майдан вийшов на перше місце. В мене ненависть не до Володимирецьког о вісника, а до всіх бездіяльних ЗМІ, які не виконують функцію третьї влади.
Відповісти
 
 
+2 # Соломія 25.12.2015, 10:47
І ще про "кегебешне" мислення і підходи. Ви прекрасно розумієте і знаєте, що на кухнях люди ще не те про газету і владу говорять. А я говорю, те що думаю відкрито. Ось вся різниця. При тому я не закликаю ні кого наказати, люструвати, забанити. Я не обговорюю нікого особисто, а лише методи роботи тієї чи іншої публічної особи. І пишу це все я не для Вас, а для себе особисто. Я пишу це щоб лишатись українцем, а не перетворитись на брехливого, вороватого ХОХЛА.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 25.12.2015, 11:20
І на останок, Ваше намагання весь час назвати мене по імені, вказати на мою діяльність, щоб всі зрозуміли хто це пише, ні як Вас не прикрашає, а вказує лише на Ваш с[ЦЕНЗУРА] і невміння сприймати критику. Може б люди і написали б, що думають насправді, та не всі готові писати відкрити, а всі побачили на моєму прикладі, що якщо писати не приємні речі, Вас віднайдуть і викриють. Та якщо Вам подобається жити в ілюзорному світі, живіть.
Відповісти
 
 
+3 # Siegfried 25.12.2015, 13:55
Так. З ім'ям - перебор. Хоча я не знаю хто така Олена-Соломія. І до її коментарів ставлюся по різному, бо в чомусь погоджуюсь, а в чомісь ні.
Та, мабуть, це не погано, що є така Соломія з паралельно-перп ендикулярно-про тилежним мисленням. Тоді добре дискутувати. Головне не переходити на прямі обрАзи. (тіпа обзивати і принижувати)
І ще, про імена і нікнейми. Цілком можливо що за ніком людина думає зовсім інакше, а її Образ, скажімо "Зульфія" чи "Астронавт" висловлює думку третьої особи як свою, (Наприклад, що якийсь Вася к а з ь о л, але насправді вона дуже поважає цього Васю, або що Вася класний чювак, тра його двинуть у президенти, а насправді вважає його латексним виробом),щоб зав'язати розмову, дискусію, зачепити за живе. І коли її (цю людину) викривають - всі думатимуть про неї не правильно.
Відповісти
 
 
0 # Соломія 24.12.2015, 19:46
Якщо слідувати Вашій логіці, то і Ткачук герой Майданівського руху, дивись як 21 лютого сумує
Відповісти
 
 
+10 # Гість 25.12.2015, 10:59
Читаю, Олено, твої коментарі, які перенасичені злобою та, на мою думку, неприхованою заздрістю до головного редактора «ВВ» і роблю висновки, що, напевне, не вгодив він щось тобі. І не як керівник установи, а як чоловік, себто, мужчина. І от ти тепер хочеш відігратися, поливаючи брудом та несучи всіляку ахінею. Може, станеш на його місце? Попрацюєш трішки на читача? Врахуєш всі побажання як і передплатників, так і засновників, так і влади? Покрутишся в непростому світі, шукаючи зерно істини?
Відповісти
 
 
+5 # Соломія 26.12.2015, 16:06
Ось тут Ви попали в точку, звичайно не вгодив як мужчина :lol: А ще мені не вгодили як мужчини Сорока, Ткачук, голови адміністації всіх созивів, партія УНП в повному складі, міліція, всі хто миє бурштин, всі хто не правильно паркується. :lol: А якби Ви знали як мені не вгодили сусід Петров, покупець Іванов, постачальник Сидоров, редактор "Уральского вісника", директор телеканалу "Росія 24", президент Буркіна Фасо, шкода що них не обговорюють на polissya.net, а то б я їм задала б. :lol: Ось така я ненаситна :lol: :lol: :lol:
Відповісти
 
 
+10 # Гість 25.12.2015, 11:00
продовження.
Чому ж ти така розумна, обізнана в усіх сферах життя, вмієш писати все від скарги до проектів, а сидиш вдома, в теплій квартирці на Грушевського, інколи протискуєшся між машинами біля пошти – і все? Чому не рухаєш свою ідею про дитячий майданчик? А твої слова про волонтерів, а особливо про подарунки до першовересня? А чому ж ти наразі не в РДА? То ж тебе запрошували? «А Баба Яга проти!» - це твій девіз. Так і асоціації про тебе теж такі, як за цю відому персону із казки. Ти все знаєш, ти все вмієш. Все в тебе я,я, я. не забудь таку ж відому приказку, що я – (ЦЕНЗУРА). Набридло читати ці всі твої опуси. Займись роботою: вікна помий, тюль попери, дорогу замети тощо. І про Донецьк ти знаєш тільки зі слів сестри та племінника. Отакі то справи.
P.S. Вітаю всіх читачів сайту з прийдешніми святами!
Поміркований користувач сайту.
Відповісти
 
 
-5 # Гiсть 26.12.2015, 10:50
ти не "поміркований користувач", а "шкідливий кіт", що обгадив під анонімом і сховався. зареєструйся і веди із Соломією відкриту дискусію на якусь тему. "Баба яга" - це ти.Соломія не звертай увагу - це все "агенти" Хоsяіна.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 26.12.2015, 16:14
Та який там кіт, так кошенятко :lol:
Відповісти
 
 
+4 # Гість 26.12.2015, 23:22
точь в точь со[ЦЕНЗУРА]а.да же взгляд идентичен.я ведь тебя очень хорошо знаю, с тех пор,когда ты понавешивала на пиджак значки, может с несколько десятков, с изображением Ленина, октябрятские, вроде бы. и лет тебе было эдак к 20. скажеш, что была не сознательная? или мода такая была? так ты одна такая при--, ой, интересная,---б ыла.
Відповісти
 
 
-2 # Соломія 28.12.2015, 21:31
Дякую що нагадав молодість. :lol:
Відповідь на питання завше банальніша, ніж люди собі намудровують.
А було все так, жовтенят-піонер ів відмінили, атрибути почали викидати. От мій батько звідкісь привіз цілу коробку жовтенятських зірочок. От я цю коробку і притягнула в компанію. А був це період дефіциту і бідності. Всі ходили в одинакових "варьонках" і "бойсах" як інкубаторці, а молода душа завжди хоче індивідуальност і. Хтось запропонував (хто вже і не згадаю), а давайте візьмемо собі по пару штук і прикріпимо на одяг - буде як знак нашої компанії. Сказано - зроблено.
Та в нашого суспільства є одна риса характеру, вони ніколи не помічають глобального, їх же не цікавило, що зарплати і пенсії не платились, що колхлзи і "Ситал" розвалювались. Це ж дрібниці, а ось що 18-19 річні дівчати до одягу причепили зірочки, це звичайно жах, неподобство. Ось такі хороші Володимирчани і нажалілись моєму батьку. Дома відбувся страшенний скандал. Та тут вже молодий запал взяв вверх, хоч вбийте - не зніму. Так що ні политикою, ні модою там не пахло.
Та я бачу за 20 років ні чого не змінилось. За цей час гість забув рідну мову, а от ці зірочки не зміг забути. Браво!!!!
Відповісти
 
 
-4 # Гість 26.12.2015, 23:28
а вот сейчас смотрю националистка. все все делают не так, только ты одна все правильно. смешно. очень. только было бы еще смешней, если бы не хотелось плакать. да, изменилась ты. давненько я тебя видел. злая ты, очень.недовольн ая. сначала сама изменись, чтоб после требовать от кого- то.
Відповісти
 
 
-3 # Соломія 28.12.2015, 21:36
Якщо для гостя редакція і влада це всі, то для мене це лише невелика частина суспільства яка мені не завжди подобається. Може для гостя всі інші це так, то для мене є купа людей в Володимирці яких я поважаю, та про них чомусь не пишуть на polissya.net/ :sad:
Відповісти
 
 
+1 # Гiсть 27.12.2015, 23:06
Чого ж Василь Васильович не ділиться досвідом, мо соромно ділитися, чи за "досвід" можна реально схлопотати?
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 122 гостей на сайті