Авторизація

HomeНаше життяЗустрічі для васАнатолій Рижий: "Навчальний рік розпочався вчасно й організовано…"

Анатолій Рижий: "Навчальний рік розпочався вчасно й організовано…"

( 1 Vote )

 

Напередодні 2014-2015 навчального року наш кореспондент зустрівся з начальником управління освіти, молоді та спорту Володимирецької РДА А.П. РИЖИМ та попросив його відповісти на запитання, які цікавлять батьків і громадськість району

Анатолію Петровичу, якими видаються остаточні підсумки минулого навчального року і як оцінюється підготовка до нинішнього?

– Підбиваючи підсумки 2012-2013 навчального року, оптимістично дивлюся в майбутнє. Традиційно наш район у п’ятірці кращих за результатами щорічних олімпіад та Малої академії наук. За кошти місцевого бюджету та залучені позабюджетні надходження зусиллями педагогічних колективів і батьківської громади ми вчасно та якісно підготували школи і дитсадки до нового навчального року.

– Цьогоріч учительська серпнева конференція пройшла у дещо не звичному для нас відео-форматі.  Чим це викликано і що це дає? Чи не збирається наша освіта взагалі перейти на спілкування в он-лайн режимі?

 Так, нинішня серпнева педагогічна конференція пройшла в інтерактивному форматі відеоконференцзв'язку. Педагогічні колективи мали можливість почути проблеми та дізнатися про досягнення, підбити підсумки діяльності та перспективи розвитку у дошкільній, загальній середній та позашкільній освіті. Проведення заходів у режимі он-лайн дозволяє значно зекономити час, витрачений учасниками на дорогу, матеріальні ресурси (пальне, відрядження) і забезпечує оперативність та інтенсивність розгляду питань. Як на мене, даний формат прийнятний для нарад, вебінарів, але не для серпневої конференції, коли не відчувається святковість заходу і настрій педагогів у залі. Напевне, від такої практики доведеться відмовитися.

  – Як наші випускники витримали чергове випробування зовнішнім незалежним оцінюванням? Чи не складається враження, що в районі зменшується кількість учасників ЗНО? Якщо так, то з яких причин?

– У цьому році участь у зовнішньому незалежному оцінюванні взяло 428 осіб із числа випускників загальноосвітніх навчальних закладів району. Досить результативною участь у тестуваннях була для учнів Володимирецького районного колегіуму, Володимирецької ЗОШ №1 та Каноницької ЗОШ. Так, у цьому році для участі в ЗНО зареєструвалося лише 55,37 відсотка з числа випускників навчальних закладів району. Це найнижчий показник за роки проведення незалежного оцінювання. А причина, мабуть, у тому, що випускники вузів не завжди можуть працевлаштуватися за здобутою спеціальністю.

 – Як і наскільки успішно вирішується кадрове питання в районній освіті останнім часом? Хто перед 1 Вересня поповнив учительські ряди і які перші враження від цього поповнення?

Один із пріоритетних напрямів роботи управління ефективне вирішення кадрового питання та соціальний захист педагога. Так, педагоги району щорічно отримують  грошову винагороду згідно зі статтею 57 Закону України «Про освіту». Учителі, які підготували переможців ІІ та ІІІ етапів всеукраїнського конкурсу МАН та олімпіад, отримують щомісячно доплату в розмірі від 20 до 50 відсотків, а керівники навчальних закладів до 50 відсотків за інтенсивність та складність у роботі. Практичні психологи  начальних закладів діагностують обдарованих дітей з метою професійної придатності до педагогічних професій, а абітурієнти району,  які бажають здобувати педагогічні професії, за клопотанням навчальних закладів отримують цільові направлення.

Хоча у цьому навчальному році працевлаштовано 16 молодих спеціалістів, проблема гостродефіцитних спеціальностей (хімія, німецька мова, музика, математика) залишається не вирішеною. Насамперед ідеться про навчальні заклади, віддалені від райцентру. Але головне, що молоді спеціалісти хочуть працювати, все інше в їхніх руках. Керівники шкіл докладуть максимум зусиль, щоб перетворити їх у професійних та досвідчених  фахівців, оскільки особисто підбирали кадри і персонально відповідальні за них.

Зазначу також, що 19 із 250 працюючих пенсіонерів написали заяви на звільнення з 1 вересня. А ще хочу відмітити, що за час антитерористичної операції на сході України в області мобілізовано 21 освітянина, зокрема трьох із нашого району. Шестеро з них уже звільнені в запас.

– Не так давно дізнався, що в Полицях існує вечірня школа. Скільки таких шкіл у районі і скільки учнів завдяки їм здобувають середню освіту? Чи не означає це, що якоюсь мірою втрачається престиж середньої освіти?

Полицька вечірня загальноосвітня школа діє у Полицькій виправній колонії №76 з 1 вересня 2006 року. Навчально-виховний процес у  школі забезпечує 8 педагогів. Сьогодні у школі здобувають повну загальну середню освіту майже 90 засуджених до позбавлення волі. Керівництво колонії дуже відповідально підійшло до створення умов для навчання й обладнало п’ять навчальних кабінетів, які, до того ж, гарно відремонтовані. За час існування закладу були випадки, коли випускники після звільнення вступали до вузів. А це значить, що серед засуджених є люди, які зробили правильні висновки щодо свого майбутнього, і, як мовиться, їм треба було дати шанс.

– У виступах на серпневій конференції поруч із «упорядкуванням шкільної мережі» оптимістично звучав термін «профільне навчання». Згадувалося і про «обдарованих дітей з обмеженими фізичними можливостями». Виходячи з цього, назвіть пріоритети, над якими працюватиме освіта.

– Упровадження профільного навчання в старшій школі – це  один із шляхів поліпшення якості освіти та забезпечення диференціації навчання. З цією метою в районі створено систему роботи з обдарованими дітьми, яка включає забезпечення умов для розвитку індивідуальних здібностей кожної дитини, психологічний супровід дитини у школі, позакласну творчу діяльність та роботу з батьками. Результатом стало збільшення відсотка охопленням профільним навчанням із 580учнів у минулому навчальному році (37%) до 900 у нинішньому (55%).

Пріоритетними завданнями на новий навчальний рік управління визначило покращення науково-методичного супроводу, відбору та підготовки обдарованої молоді до інтелектуальних змагань на всіх рівнях, розробку і впровадження індивідуальних програм роботи для обдарованих дітей, налагодження роботи з обдарованими дітьми з обмеженими фізичними можливостями та налагодження дієвої профконсультаційної роботи для визначення професійних інтересів  школярів.

  Як воєнно-політична і соціальна нестабільність на сході України вплинула на фінансове становище освіти? Наскільки нас торкнувся секвестр державного бюджету?

– Я назвав би цей вплив несуттєвим, адже всі обов’язкові виплати і платежі проводяться вчасно і в повному обсязі. Заборгованості по зарплаті у наших навчальних закладах та установах немає, а оплата комунальних послуг та енергоносіїв проводиться згідно з виставленими рахунками. Усе ж, при секвеструванні держбюджету зменшено видатки галузі на 5,9 млн. грн. із заробітної оплати внаслідок замороження підняття посадових окладів згідного з постановою Кабінету Міністрів та частково знято видатки на капітальні ремонти навчальних закладів. На сьогодні у кошторисі видатків передбачено фінансування щорічної грошової винагороди згідно зі статтями 57 «Про освіту» у розмірі до 80 відсотків від посадового окладу, доплати за перевірку зошитів, класне керівництво і кабінети згідно з нормами та надбавок за вислугу років і престижність педагогічної праці.

– Чи не виникнуть і цього року перебої з харчуванням учнів та їх підвозом до школи? Чи направлялися наші шкільні автобуси у зону бойових дій на Донбасі?

Шкільні автобуси, які обслуговують загальноосвітні навчальні заклади  району, в зону бойових дій  не направлялися, але з області в зону антитерористичної операції було відправлено 16 шкільних автобусів. На початок вересня 12 із них ще не повернулися. А що стосується організації гарячого харчування учнів, то це одне з найбільш не прогнозованих питань, оскільки район і область не мають жодного відношення до проведення тендерів та укладання договорів на дану послугу.

– З незалежних від нас причин останнім часом активізувалася проблема військово-патріотичного виховання і початкової військової підготовки. Що у зв’язку з цим уже нині робиться і що планується?

– Наше міністерство відреагувало на події в країні збільшенням у загальноосвітніх навчальних закладах кількості годин на викладання предмета «Захист Вітчизни» – 1,5 години на тиждень. Щороку у школах району проходять навчально-польові збори для учнів 11-х класів. Зазвичай, завершуються вони військово-спортивним святом. А в цьому навчальному році навчально-польові збори спробуємо провести централізовано. Знаковим вважаю і те, що, відчуваючи вимогу суспільства, у Володимирецькому районному колегіумі ще у минулому навчальному році запроваджено додатковий навчальний профіль – військово-спортивний.

– Як оцінюєте умови, в яких працює вчитель на Володимиреччині і як вони змінювалися останніми роками? Які завдання на нинішній навчальний рік ставлять перед собою освітяни району?

– Особливих змін в умовах праці вчителя не відбулося, якщо не враховувати постійних доповнень, коригувань та роз’яснень Міністерства освіти і науки України щодо навчальних програм, планів та документів. Змінилися підходи до роботи класного керівника (тепер він щотижня має відпрацювати 4,5 години зі своїм класом). Акцентованішими стали також підходи до національного та патріотичного виховання учнівської молоді.

Основні завдання залишилися майже незмінними – розширення мережі груп та закладів дошкільної освіти; забезпечення функціонування оптимальної мережі загальноосвітніх навчальних закладів та освітніх округів; подальше впровадження профільного навчання; сприяння розвитку учнівського самоврядування; будівництво нових шкіл та ліквідація аварійності існуючих приміщень. Дуже актуальним є охоплення навчанням дітей, які прибули в район з Криму та регіонів, де проводиться антитерористична операція (на сьогодні маємо 26 таких дітей, з яких 9 дошкільного віку; всі вони зараховані на навчання).

На завершення розмови, користуючись нагодою, ще раз вітаю всіх освітян району з Днем знань та початком нового навчального року і  бажаю найдорожчого для всіх нас – миру у нашій Україні!

      Дякую за розмову!

 

Записав Олексій ГОРОДНИЙ.
 

Коментарі   

 
-10 # Гість 08.09.2014, 18:32
Висновок, що причиною низьких показників ЗНО, а то й неучасті в них, являється те, що випускники ВНЗ не можуть влаштуватися за спеціальністю, на мою думку, невірний. Справа в дуже низькій підготовці школярів. Мені відомі факти, коли учні старших класів мають труднощі з табличкою множення. А почитайте, як вони пишуть Е-мейли та СМС. "Ужос"! Та з такими знаннями навіть на ЗНО соромно йти! І як вони пишуть диктанти? Як вчителі дивляться на це? Про які ВНЗ може бути мова? КПІ, НауКМА, ЛьвПІ та інші вимагають в сто раз більше знань ніж мають наші випускники. Не кажучи вже про Кембрідж-Оксфор д. Чи люди на Поліссі приречені бути упослідженими навіть в межах регіону? Необхідно радикально взятися за авторитет вчителя та школи в цілому, дати їм можливість не йти на поводу в учнів і не плисти за течією байдужості та безвілля, робити профорієнтацію згідно з рейтингом потрібних професій і т.ін. Інакше в районі з промисловості будуть вироблятися тільки канцелярські папки, кнопки та зубочистки.
Відповісти
 
 
+9 # Siegfried 09.09.2014, 11:11
І як же підвищити авторитет отих вчителів? І як дати можливість їй чи йому не йти на поводу учнів?
Відповісти
 
 
-21 # Гість 09.09.2014, 13:26
Но у нас зато єсть воєнний кляс в колегумі. От! А у вас? І авторітєт у нас фізрук і трудовік. От! :P
Відповісти
 
 
+7 # Гість 18.09.2014, 10:16
Та щоб виробляти зубочистки, теж треба мати деякі знання та техніку. То не те, що "могу копать, а могу і нє копать".
Відповісти
 
 
+27 # Гість 08.09.2014, 23:00
Ось воно - "набридлеве обличчя", яке потребує люстрації
Відповісти
 
 
-43 # Siegfried 09.09.2014, 10:58
Після твоєї стерилізації. :sad:
Відповісти
 
 
-40 # Гість 09.09.2014, 13:28
Чик ножичком, і готово! От! :P
Відповісти
 
 
-25 # Гість 09.09.2014, 15:48
Здається, ви не в "ту степь" попали. Про набридлі обличчя йдеться в іншій статті. "Нада мєньшє піть!".
Відповісти
 
 
+34 # Гість 10.09.2014, 14:14
Погоджуюсь стаття не та, але політичні персонажі які міняють партії і їдуть від регіонів до порошенка нажаль ті самі. Рижий тому яскравий приклад
Відповісти
 
 
-25 # xosяin 10.09.2014, 15:16
Та годі вже вам відьм шукати!
Претензії по суті мають бути, а не по кольорах
Відповісти
 
 
-5 # Гість 09.09.2014, 14:34
А у Воронках в школі молоді вчителі(жінки) підвищують свій авторитет серед учнів тим , що їздять видобувати бурштин, а учні, які теж займаються цією справою, зустрічають їх там... наслідують їх приклад, словом воронківські вчителі виховують дітей не словом, а ділом(((
Відповісти
 
 
-14 # Siegfried 09.09.2014, 21:24
Молодичкам вчителькам із Воронок респект і уважуха. І грошенят зароблять, і тих, хто хоче мати знання - навчать.
Відповісти
 
 
+3 # Siegfried 11.09.2014, 01:45
Таки, мабуть, не від солодкого життя дівчата риють "окопи" дістаючи ту злощасну смолу.
Моя однокласниця (вчитель і мама вже двох дітей) розповідала мені про превратності вчительської долі, скільки отримує зарплатні і скільки витрачає СВОЇХ ВЛАСНИХ грошей на організацію всяких там наочних прикладів і посібників. Каже що керівникам класів і вчителям перших класів легше, бо вони можуть хоча б з батьків якось добровільно-по принуждєнію якусь копійку зібрати. А хто просто викладач - тут проблема. А ще ж треба нормальний ноут, толковий інтернет, а не такий, що "Тягне як волами", і т.д. Хто їй це дасть? І вчитель має гарно вдягнутися, а тим більше дівчина, жінка. Не з секонда смердячого. А ще від неї має гарно пахнути, руки після поля і хліва мають гарно виглядати, не порепані і земля під нігтями. Тут без парфюмерії і косметики теж не обійтися.
Тож як би ми тут не кричали НІГАДЯЇ! ЗЕМЕЛЬКУ ПЛЮНРУЮТЬ!!!!!! Дівчата собі знайшли вихід. Думаю, не на мцикель спортивний з колесами як в КАМАЗа (двохколісну смерть) збирають грошики.
М о л о д ц і.
Відповісти
 
 
-17 # Гість 11.09.2014, 09:09
Так гарно захистили, що заплакати можна - прекрасно знаємо хто як працює і на що збирає кошти(((
Відповісти
 
 
+4 # Гість 12.09.2014, 11:40
Дякую. Трішечки не так, але вцілому Ви праві.
Відповісти
 
 
-32 # SOBR 11.09.2014, 21:05
Нетреба людину нехаяти! Рижий - справжній меджер яких пошукати треба. Головне не приналженість до партії а професіоналізм. Як на вас - хай буде якийсь [ЦЕНЗУРА] але з партії яка подобаеться! Так???
Відповісти
 
 
+20 # Гість 12.09.2014, 17:41
SORB, ти хоч сам собі віриш?
Тебе у спам треба...
Відповісти
 
 
+27 # Гість 13.09.2014, 19:48
Приналежність до партії-це важливо,це ж такі "менеджери"їзди ли на антимайдан,щоб своє "тепле місце" зберегти,завдяк и їм там загинуло море людей,а сьогодні він змінив портрет над робочим столом,бо так вигідно.безприн ципні,продажні, ненаїдні"менедж ери"!
Відповісти
 
 
+38 # Гість 12.09.2014, 07:28
А нашим районом 23 роки тільки менеджери і управляли. Взяти хоча б пана В. За час його менеджменту в районі немає ні одного підприємства ні доріг ні заводів. А спитайте цих менеджерів скільки разів вони їздили на антимайдан за свого бога янека молитися. в них в хатах напевно замість ікон висить їхній бог янукович. зараз ці менеджери всі в партії порошенка. і так двадцять років крутять районом.
Відповісти
 
 
+38 # Гість 12.09.2014, 14:05
Уяви?! Приходить депутат в ВР в вересні, а йому кажуть: з тебя бабло за ремонт, фарбу, нові столи, крісла, мікрофон і пульт для голосвания. Смішно, правда? А батькам, які ведуть дітей у садік і в школу - не смішно.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 12.09.2014, 15:11
Здивувало 7 анлайків на перший відгук (08.09.14, 19.32) на статтю. Якщо їх давали освітяни, то вони цим захищають честь мундира. Але там описана ситуація, яка має місце в школах району. Відносно таблички множення матеріал розміщено на сайті однієї з шкіл. А інші матеріали щодо грамотності можна подивитися в мережі "вконтактє". Цікаво, що дівчатка значно грамотніші за хлопців.
Інша справа, що то не знання на рівні "читати-писати" . А можливості для одержання високих знань зараз є. І вчителів досить, і школи обладнанні непогано, є інтернет, лише в школярів чомусь падає бажання вчитися. Опускатися недопустимо, бо навчання - це робота на перспективу: що посієш сьогодні, те пожнеш завтра.
Відповісти
 
 
+21 # Надія 12.09.2014, 15:24
І всі наголошують-це ж для ваших діток ,типу,а якщо не здасте будете ворогом №1.І несуть тихенько батьки,то на краску,то на ковра,то на іграшки,то на дитячий майданчик.А потім в газетах розпинаються ,як гарно впорядкували керівники школи і садочки.АЛЕ Ж ЦЕ ВСЕ ДЛЯ ДЛЯ НАШИХ ДІТОК. :P
Відповісти
 
 
0 # Гість 12.09.2014, 21:01
Да ладно, дєвки. То й справді що для діток не треба скупитися. Я лічно давала завжди і без вагань. І буду давати. От тільки щоб наприклад мої гроші не тратили отак, що фарба допустім коштує 60 гривень, а купують її за 100 (з продавцями шахер-махер, а батьки і їхні діти пішли на х....р)Ізвіняюс ь за такі слова.Но це правда.
Відповісти
 
 
0 # Гість 17.01.2015, 17:12
А хіба буде грамотна дитина, якщо неграмотні батьки?
Відповісти
 
 
+15 # Гість 12.09.2014, 17:23
Ну що можна сказати... Навчальний рік й справді почався вчасно й організовано. Вчасно - що саме під парламентські вибори, а організовано - що із числа колишніх можновладців району із сумнівною репутацією вже ходять по школах і ведуть "ПРавильну роботу" із вчителями за "ПРавильного" кандидата. От цікаво - чи знає про це керівництво освіти району? - задаюся риторичним питанням. І отримую дві відповіді "або": або воно з ними заодно; або воно як керівництво слабо контролює ситуацію на периферії, якщо таке допускає.
І ще від себе... Смішно виглядають оці коментарі, які спрямовані на захист. Виявляється і у нас в районі є організовані групи інтернет тролів, які щасливі від того, що кого потрібно того захищають, а кого не потрібно то навпаки. І тут постає ще одне риторичне питання: а хто їх організовує?
Відповісти
 
 
+8 # Гість 16.09.2014, 19:25
Про причини провалу участі випускників шкіл району в ЗНО (всього трохи більше половини - 55,37%) дискусії не вийшло. Освітяни набрали в рот води. Значить, правда, що половина випускників залишилася неграмотними. Це на совісті як освітян, так і учнів та їхніх батьків. Вважаю це катастрофою. Якщо відкинути випускників з райцентру, де ситуація краща, сільські школи провалили роботу. Село залишається на маргінесі суспільства. Тоді не варто дивуватися вибрикам молодих воронківців та й не тільки. Як сіємо - так і жнемо! Прошу вибачення за різкість.
Відповісти
 
 
0 # Гість 28.09.2014, 22:00
на мою думку, тих вчителів, чиї учні показують на ЗНО незадовільні результати, потрібно відсторонювати від роботи. Не вміють навчити, нехай даремно не отримують гроші платників податків, нехай звільнять місце. Можливо прийдуть інші педагоги та знайдуть шлях до свідомості дітей, доведуть учням, що вони хочуть їх навчити, бо майбутнє дітей їм не байдуже. Це тільки в колегіумі, директор переймається долею дітей, їх здоров"ям, майбутнім. І результат відповідний!!!! !!!!!! а як відносяться до дітей в сільських школах? от і маємо результат...Пом іняйте директорів регіаналів....П окажіть дітям, що вони вам не байдужі, і повірте результат не забариться....
Відповісти
 
 
+3 # Гість 15.10.2014, 14:31
ЩО МОЖЕ НАВЧИТИ ВЧИТЕЛЬ -КОЛИ СИДИТЬ ДО РАНКУ У ФЛАМIНГО?
-ПИТИ ГОРIЛКУ ,НЕЦЕНЗУРНИХ СЛIВ,.ПРО ЯКЕ НАВЧАННЯ МОЖЕ iТИ МОВА.ОСОБЛИВО КОЛИ ЦЕ ВЧИТЕЛЬ МОЛОДШИХ КЛАСIВ.ДОВЕЛОСЬ ЧУТИ ПРО ОДНУ ПЕРСОНУ З 1- ШКОЛИ -ОЦЕ "ВЧИТЕЛЬ".ТАКИХ ТОЧНО ПОТРIБНО ВIДСТОРОНЮВАТИ ВIД РОБИТИ. АЛЕ КОМУ ВОНО ПОТРІБНО АБИ В КЛАСІ ТИХО ,УЧНІ НЕ ШУМЛЯТЬ --- ТАК І ЗІКІНЧАТЬ ШКОЛУ,.
ЯКА РЕПУТАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ? ЯКА ЇХ ПОВЕДІНКА ?
АЛЕ ХТО НА ЦЕ ЗВЕРТАЄ УВАГУ.
Відповісти
 
 
+16 # Гість 15.10.2014, 20:02
Тоді зробіть фото, або відео, скаргу на ім*я директора ЗОШ-1 або Рижому А.П. Слабо? Тоді не виступайте тут! Не пускайте кляузи!
Відповісти
 
 
+14 # Siegfried 16.10.2014, 09:16
Такий вчитель може начити як сидіти до ранку у фламінго і нецензурно... Вас вже навчив, я так зрозумів. Бо відкіля Ви оте все знаєте? Спостерігали аж до світанку, сидячи за сусіднім столиком, чи пили з нею на брудершафт?
Відповісти
 
 
+5 # Гість 16.10.2014, 10:43
Звичайний гість і вчитель у "Фламенго" до ранку це не одне й те саме. І ви, мабуть, знаєте про кого йде мова.
Відповісти
 
 
+12 # Siegfried 16.10.2014, 17:10
Не знаю про кого мова.
Я різко висловився у попередньому коментарі, висвітливши принцип скалки в оці ближнього і колоди в оці своєму. Та я цілком згідний, що вчителі мають бути прикладом для учнів. А яким Я буду прикладом для своїх дітей? Це питання я задаю собі і пропоную кожному батьку і матері задуматись над цим. Ми відповідальні за своїх дітей. І якщо вчитель навчає мого сина не так, як треба, не правильний приклад подає, то є Я, моє слово.
Відповісти
 
 
-22 # Гість 16.10.2014, 10:29
Навiщо менi фото, скарга, я навела приклад .Ось Вам одна iз причин неграмотних дiтей.Потрiбно радикально взятися за авторитет вчителiв.

Моя дитина у колегiумi навчається -там таких проблем немає.
Відповісти
 
 
0 # Гість 16.10.2014, 10:37
МОЖЛИВО - "ПРОБЛЕМНИХ ВЧИТЕЛIВ" .
Відповісти
 
 
+25 # gosti22@ukr.net 17.10.2014, 13:48
Я не розумію, як батьки які в три години сидять у фламінго, можуть критикувати вчителів, адже і ви десь працюєте, і часто з людьми , і від вас теж тхне і нічого ... це для вас не перепона...
я думаю, що це просто " чорний піар ". Колегіум просто не може набрати дітей по Володимирцю в школу, тому взявся за першу... Моя дитина піде в першу школу! хороша школа, хороші знання,хороші вчителі, випускники в кращих вузах країни, чого ще треба... ніяких " понтів", а результат той самий...
Відповісти
 
 
-12 # Гість 17.10.2014, 14:47
ОХ ,ЯК ВСІ СТАЛИ НА ЗАХИСТ.Я ЗРОЗУМIВ, ЩО ВСIХ ВЛАШТОВУЄ ТАКА ПОВЕДІНКА ВЧИТЕЛІВ.ТАК І ПРОДОВЖУЙТЕ...Г УЛЯЙ ДУША ДО РАНКУ.
ТАКА СИТУАЦІЯ ПО ВСІХ ШКОЛАХ .
Відповісти
 
 
+17 # Гість 17.10.2014, 17:14
Не потрібно тут маніпулювати словами і видєлуватися. Ніхто тут не захищає таких вчителів. Я особисто згідна з тим, що вчителі треба шоб були взірцем для учнів. Но і батьки теж. А що ви взагалі пропонуєте, шоб директори ходили по гадючниках і провіряли хто там квасить? Чи шоб вчителька дула в трубочку як в ГАІ кожен ранок як прийшла на уроки? То насовуйте намордника балаклаву і вперед, наводити порядок по всяким стоякам. Тіпа ти вчитель чи янтарщік? А, янтаромойщік? Гуляй спокойно. А ти історик і географ? На, заполучи в фейс!
А здругої сторони вчитель тоже людина. Чого він не може культурно посидіти за бакалом вина?
Відповісти
 
 
+14 # gosti22@ukr.net 17.10.2014, 17:29
Нажаль ми живемо у великому селі, і біда в тому що часто віримо слухам!!! Кожна людина має право на особисте життя, а у Володимирці з розважальними закладами не розженешся, тому вибір не великий... А чому б і ні, у вихідний.... Ви ж там були???
Відповісти
 
 
+29 # Гість 17.10.2014, 19:14
Не шукайте проблеми у вчителях!!! Шукайте проблему в собі!!! Чомусь завжди винний вчитель, а винний тому що таким чином батьки знімають із себе відповідальніст ь за поведінку і не успішність своїх чад. Сім'я є тим фунда ментом і прикладом який в першу чергу впливає на виховання дитини і її ставлення до навчання. Якщо привили з дитинства любов до навчання і займалися з дітьми, то відповідно і результат буде, а якщо занехаяли і вважаєте що "шабашка" і "бурштин" краще освіти то звичайно будуть винні вчителі. А таких вчителів як у першій школі ще пошукати потрібно. Сам закінчив першу школу і жодних нарікань не маю, навчають на бюджетній формі навчання в одному кращих ВНЗ України.
Відповісти
 
 
+18 # Гість 18.10.2014, 12:24
Нема диму без вогню,.Дуже нериємно читати все це.Я думаю , що вчитель 40-50 р. небуде ходити та квасити по гадюшникам.Мова можливо іде за молоде покоління.А і в слухах є доля правди.Дійсно неприємно , що це стосується саме вчителя . Якщо батьки мають за все відповідати то ,що робитимуть вчитителі.
навіщо там писати - тубочка ,гаї,.Вчителі самі повині вести себе пристойно.некож ен вчитель буде відвідувати такий заклад як фламінго, хоч як би ви хотілиб випити отой бакал вина.Треба самому усвідомлювати ,що я ВЧИТЕЛЬ.
Відповісти
 
 
-11 # 111 18.10.2014, 15:55
з бакалом вина....? а ,горілку запивати
Відповісти
 
 
+17 # Гість 20.10.2014, 16:56
таке відчуття що в нас в володимирці живуть одні святі батьки!прогблем а не у вчителях,шановн і батьки,проблема у самих вас!Завдання вчителя на уроці висвітлити тему урока,старатися навчити дітей і бути взірцем В школі!а те що коїться поза школою це їхній вільний час їхнє життя!!,чи вчителі така ланка суспільства ,яка не має права на своє особисте життя!!! :-| КРАЩЕ Б НЕ СЛІДКУВАЛИ ЗА ЖИТТЯМ ВЧИТЕЛІВ!а виховували своє "чадо"...Скільк и вчилася в школі і знає якщо дитина сама не хоче вчитися-вона не буде(тому потрібно щоб батьки залучали вчити!!!)А не ви думаєте родили своїх дітей,доглянули за ними до 6 років,а далі хай вгоспітують їх вчителі.. :zzz :zzz :zzz
Відповісти
 
 
+20 # Гість 20.10.2014, 20:42
Бокал вина у Фламінго?Змилуй теся,теж мені італійський ресторан,відвід ування такого закладу-це,перш за все,неповага до себе.але це, дійсно, особисте життя.
Відповісти
 
 
+2 # Гість 21.10.2014, 14:03
повага чи неповага на це ніхто не дивится, так і тяне молоденьких вчительок у цей італійський ресторан Фламінго , на бокал вина, який так задурманює голову , що панянки забувають хто вони -вчителі чи що.
От вам особисте життя,.Не годиться так його проводити для такої ланки суспільства як ВЧИТЕЛЬ.
Відповісти
 
 
+23 # Гість 21.10.2014, 19:22
Вчителі попали під серйозну критику. І заслужено. Але в провалі освіти в селах винні і учні і батьки. Той пофігізм щодо освіти, який панує особливо в селах, просто шокує. І вчителям важко його переламати.
Відповісти
 
 
+21 # Гість 22.10.2014, 17:12
У великому місті ви б ніколи не дізналися,що вечорами робить вчитель ваших дітей,може вона проституткою підробляє,бо зарплата маленька,але у нашому селі стало вже традицією лізти в чуже життя,займіться своїм і до чужого не доберетесь.Не влаштовують моральні цінності вчителя,перевед іть дитину до іншого,не влаштовує школа-є вибір,а якщо багато бурштину намили-можна і в Англію на навчання.
Відповісти
 
 
-6 # Гість 24.10.2014, 15:35
a вчитель має право лізти в чуже життя ? Хай добре подумають що роблять.
по поводу проституток попали в точку, тільки там за гроші , а в нашому селі є такі що за отой бокал вина.
Відповісти
 
 
+5 # Гість 24.10.2014, 21:42
Персона що,критикує особисте життя вчителів ,напевно, себе до рангу Святих прирівняла?Напе вно, ще не все втрачено в цьому морально загниваючому світі,якщо є в ньому такі святі.Дана стаття не про плітки,проститу цію і розважальні заклади,а про освіту в районі.Думаю,це обговорювати тут доречніше.
Відповісти
 
 
+4 # 111 24.10.2014, 15:50
Ми живемо не увеликому місті.І один про одного все знаємо.
Відповісти
 
 
+21 # Гість 24.10.2014, 19:25
Один про одного все знаємо,бо не вистачає вихованості не лізти в чуже життя.Критикуйт е вчителів за їх недоліки в роботі,і навчіться поважати чуже особисте життя!!!
Відповісти
 
 
+6 # Гість 24.10.2014, 20:14
Дискусія дописувачів щодо стану освіти в районі показала, що випускники в школах не мають потрібних знань для вступу в ВНЗ. Пану Рижому треба було б сказати скільки випусників шкіл району вступили в Вищі навчальні заклади (без Володимирецьког о Вищого професійного училища) і з яких сіл. Мабуть, ситуація дуже недобра, тому й нічого не сказав. Взагалі-то й по Україні в селах справи погані.
Тому повинні бути вжиті радикальні заходи для зміни становища. Можливо, крім підвищення відповідальност і вчителів, варто ввести стимулювання їх ростом зарплати за результатами оцінювання знань їхніх випускників, щоб вони докладали максимум зусиль, а також проводити кращу роботу з батьками. Планується з 2016 року надавати бюджетні місця не ВНЗ, а найсильнішим вступникам. При цьому учні при реєстрації заяви на ЗНО повинні вказувати на яких спеціальностях та в яких ВНЗ хочуть навчатися. Хто хоче продовжувати навчання - нехай думає.
Відповісти
 
 
+13 # Василь 27.10.2014, 21:28
1. Хто хотів, той отримав знання і зміг вступити до ВНЗ. А низький відсоток випускників, які взяли участь в ЗНО, - це результат того становища, яке склалося в освіті в Україні (не лише в нашому районі). Про що я? Про обов'язкову середню освіту. Відношення батьків до навчання дітей в селах прекрасно всім відоме. Є сім'ї, де навчання дітей - прикре непорозуміння, яке заважає дітям працювати по господарству. Як такі діти навчаються? На низькому рівні. І ось вони закінчують 9 клас. Куди вони підуть? З сіл, близьких до Володимирця, в ВПУ. А з далеких? Хто в полі-лісі-тепли ці буде працювати? Ось і йдуть вони в 10-11 класи. (Раніше взагалі на цьому їх навчання закінчувалось, а зараз - закон не дозвляє.) Завдання середньої школи - підготовити учнів до вступу в ВНЗ. Ці ж учні прийшли в середню школу від безвиході, в них нема мети вступити в ВНЗ, тому від ЗНО вони і відмовилися. Коли в середню школу йтимуть ті, що прагнуть поступити в ВНЗ, зросте і якість знань, і відсоток, і бал ЗНО.
2. Вчителі купили дорожчу фарбу... А навіщо ви здавали гроші вчителям? Вчитель НЕ МАЄ ПРАВА ЗБИРАТИ ГРОШІ З ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ. Ви повинні були самі зібрати гроші і самі купити фарбу, якщо не хочете, щоб ваші ж діти навчалися в, м'яко кажучи, не естетичному класі. А свіжопофарбован ий клас - не лише красиво. В такому класі чистіше прибирається й тому пилюки менше. А цим дишуть ваші діти мінімум 6 годин щодня. Держава ж виділяє кошти лише на косметичний ремонт.
3. Обліко-моралє вчителя... І на сонці бувають плями. Але, погоджуюся з іншими, якщо ви такі принципові, "список в студію". Слабо? А можливо вчителька в тих "фламінгах" стрес від спілкування з дітьми знімає... :) І в копальнях вчительки заробляють на ноутбук, щоб було на чому вчити ваших дітей. Адже його вартість - 3-4 місячних заробітних плати молодого вчителя...
4. Постать завідуючого... 10 років на посаді. Скільки за цей час діаметрально мінялася влада? А він - менеджер освіти. Тобто, він знає, як організувати освіту і, допустимо, любить свою роботу. Проте влада (Президент) змінилася і в районі новий ГОЛОВА. Ви щось чули про квотний принцип? Думаєте тільки в Києві? А ось і ні. Нинішнього завідуючого призначила "помаранчева" влада. Аж тут - біло-сині. І вже новий ГОЛОВА так по-дружньому: "Ти - добрий спеціаліст, міг би і далі працювати, але є установка: на керівних посадах - тільки ПР". Як людина, що любить свою роботу, він...
PS. Мені не зрозуміло, чому традиційна святкова стаття викликала такий ажіотаж через майже два місяці. Вибори? Хтось когось примушував не так голосувати? Тоді знову ж -"список в студію"! Оскільки ви залишили повідомлення, то значить вмієте користуватися Інтернетом, а СБУ спеціально для таких цілей відкрила сторінку, де б свідки порушень виборчого законодавства могли дати свідчення порушень. Пишіть туди! Але там анонімно не пройде, а ви ж можете лише анонімно, як Гість! Дійсно, в балаклаві морду комусь набити простіше... (Чи з вікна другого поверху на когось плюнути.) Вибачте, як кажуть молоді - "багато букоф", надіюсь, осилите.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 28.10.2014, 10:16
З усіма 4-ма пунктами можна погодитись, крім PS.
Стаття викликала ажіотаж через те, що в ній була заторкнута дуже актуальна тема. То й добре, що читачі активно її обговорюють. У суперечці може народитись істина.
Але до чого тут вибори? Де хоч один раз хто сказав про них? Вибори, вибачте, Ви притягнули за вуха.
Відповісти
 
 
-3 # Василь 29.10.2014, 01:10
Погодьтеся, що бурхливе обговорення статті надрукованої 8 вересня в кінці жовтня виглядає дивно. Вона була вже в архіві, а новий ажіотаж розпочався 15.10, тобто під вибори. А про вибори писав Гість 12.09.
Відповісти
 
 
+1 # Гість 29.10.2014, 10:30
Пане Василю, а Ви не думаєте, що і після виборів ця тема буде актуальною? Я хотів би подякувати адміністрації сайту за те, що вони продовжили обговорення теми. Думаю, що голос громадськості допоможе зрушити проблему з місця, бо далі опускатись нікуди.
Відповісти
 
 
0 # Василь 29.10.2014, 22:44
Тема освіти буде актуальною завжди. Проте в святковій статті переважають всяткові реляції. Такий жанр стилю. І вимагати повного аналізу стану освіти в інтерв'ю не можна.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 29.10.2014, 23:18
Ну от, Васільок, харашо сказав. Понятно даже гаїшніку зі стажем. З кудова ти такий грамотний? Так доходчиво, коротко і ясно. А то остальниє тут намолотили стики всякої... я стісняюсь даже сказать шо. І вчительок прастітутками пообзивали, і алкашами їх поробили, і доброго чоловіка, начальніка вчительского, тоже почті обпаскудили. ВиднО, шо ти в школи добре учивса, на моцотикелі не ганяв без шльома в Дуволю і назад за минуту і сорок сікунд. Гордость батькам і хароший прімєр своїм діточкам. Спаси тебе Господі!
Відповісти
 
 
+4 # Lavr 28.10.2014, 20:00
Думаю, що на бурхливе обговорення цієї інформації повинна бути реакція п.Рижого А.П. Багато думок як конструктивних так і деструктивних можуть навести на шлях покращення ситуації в школах району. Це завдання непросте, але дещо можна зробити. Так що чекаємо, що буде сказано у відповідь на обговорення.
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 28.10.2014, 20:24
Хай не відповідає, а діє. Але, ми чуємо останнім часом, що потрібно кардинально реформувати багато галузей, в тому числі й освіту. Щось в цьому руслі робиться. Але, напевно, відділи освіти - це нижча ланка, від якої не багато залежить. Що згори їм накажуть, те вони й робитимуть. Вчителі плюються від нинішніх програм, вимог. Як моя бивша однокласниця каже, що система стара, прогнивша, а вимоги сучасні. От і виходить тухлий освітянський вінігрет. Але мені важко щось судити, бо треба бути компетентним в цій галузі. Суджу як сторонній спостерігач.
Відповісти
 
 
+6 # Lavr 28.10.2014, 20:46
Це як в інтересах справи так і в інтересах самого п.Рижого А.П. І нам не все рівно.
Відповісти
 
 
+4 # Siegfried 28.10.2014, 23:49
Навряд чи стане пан Рижий А.П. ось тут щось нам пояснювати чи бігти у ВВ давати замітку.
Якщо на чиєсь замовлення прийде до нього кореспондент із запитаннями, то це вже інша справа.
Відповісти
 
 
+6 # Гість 29.10.2014, 10:19
А що Рижий такий великий пан? В тому то мабуть і проблема, що не хочеться опускатися на землю.
Відповісти
 
 
+5 # Василь 29.10.2014, 01:16
Реформувати освіту в окремому районі? Ну-ну... Медицину вже так реформуємо.
Відповісти
 
 
+7 # Гість 29.10.2014, 10:22
Не так реформувати як навести порядок та підвищити відповідальніст ь всіх сторін процесу. Це цілком можливо.
Відповісти
 
 
+9 # Гість 28.10.2014, 22:06
У всьому винні вчителі, бюрократи, держава... Ні! У всьому винні батьки! Самі сидять по фламінго, магнатах бухають, а вчителю не можна вийти і хоч трохи відійти від ваших безграмотних, не культурних діточок??!! Якщо не приділяти увагу своїм дітям, не читати їм книжки, заохочуючи таким чином до навчання, не перевіряти уроки то не буде з них толку, як і не було толку із вас... добре, що ви панове, комп'ютер навчились включати... а виключати?
Відповісти
 
 
+4 # Гість 29.10.2014, 18:46
Не валіть з хворої голови на здорову!Школа вона і є загальноосвітня -бо повинна дати певні фундаментальні знання всім діткам,а те що вчителі зараз почали виконувати функцію контролюючого органу-це факт-хай батьки вдома зроблять з дитиною завдання,вивчат ь все,а вчитель перевірить і поставить оцінку!!Це не інститут і не всі батьки можуть це зробити,колись взагалі багато батьків було безграмотними,т о що вони мали навчати дітей вдома???Виховув ати дитину потрібно батькам,а дати знання-прошу дуже-ваш обов"язок!
Відповісти
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На даний момент 66 гостей на сайті